Play - przypadki rejestracji numerów

Data: 2017-02-06 12:32:18
Autor: radekp@konto.pl
Play - przypadki rejestracji numerów
Rejestrowałem 4 numery Playa przez ichnią stronę wraz z przypisaniem do swojego
konta w Play24. Wszystkie zarejestrowały się, ale

- 1 przypisał się do konta, ale bonusu nie dostał
- 3 nie przypisały się do konta, ale bonus dostały :)

Data: 2017-02-07 15:27:46
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-06 o 12:32, radekp@konto.pl pisze:
[...]

A co ma jedno (bonus) z drugim (przypisaniem do konta) wspólnego?

--
Liwiusz

Data: 2017-02-07 16:31:15
Autor: radekp@konto.pl
Play - przypadki rejestracji numerów
Tue, 7 Feb 2017 15:27:46 +0100, w <o7clh3$pt5$2@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> - 3 nie przypisały się do konta, ale bonus dostały :)

A co ma jedno (bonus) z drugim (przypisaniem do konta) wspólnego?

Bo niby miało się to robić jednocześnie przy rejestracji z użyciem już
zarejestrowanego telefonu.

Data: 2017-02-07 16:43:52
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-02-07 o 16:31, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nadal nie widzę związku.
Wyłączyli ci te numery już, ale bonus wcześniej dostały?

--
Liwiusz

Data: 2017-02-07 18:25:00
Autor: radekp@konto.pl
Play - przypadki rejestracji numerów
Tue, 7 Feb 2017 16:43:52 +0100, w <o7cpvp$ung$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
> [...]

> zarejestrowanego telefonu.

Nadal nie widzę związku.
Wyłączyli ci te numery już, ale bonus wcześniej dostały?

Gdzie ja pisałem, że wyłączyli?

Data: 2017-02-07 17:51:39
Autor: dizel
Play - przypadki rejestracji numerów
radekp@konto.pl used his keyboard to write :
[...]

Jest limit, bonus możesz aktywować maksymalnie na 3 numerach na jeden pesel.

Data: 2017-02-08 01:05:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Play - przypadki rejestracji numerów

"dizel" o7ctus$6st$1@node1.news.atman.pl

- 1 przypisał się do konta, ale bonusu nie dostał
- 3 nie przypisały się do konta, ale bonus dostały :)

Jest limit, bonus możesz aktywować maksymalnie na 3 numerach na jeden pesel.

A to pech!! ;) Trzeba przenieść do Orange!
A tam -- co rok SMS, aby numeru nie stracić...

Chyba warto mieć i w Play, i w Orange -- bo chyba to różne BTSy...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Play - przypadki rejestracji numerów