Play - rejestracja

Data: 2011-02-08 17:01:47
Autor: geik
Play - rejestracja
Witam, mam play fresh i chciałbym zarejestrować kartę, jednak na stronie Play nie widzę takiej opcji. Czyli pozostaje mi wybrać się do salonu?
pozdrawiam

Data: 2011-02-08 18:20:59
Autor: Navy
Play - rejestracja
Online rejestracji nie dokonasz, ale znajdziesz tam formularz, który po wypełnieniu odeślesz do Centrali Play. Albo tak jak piszesz; czeka Ciebie wycieczka do salonu.

Data: 2011-02-08 18:41:22
Autor: Navy
Play - rejestracja
UPS!
Chyba mnie trochę poniosło z tym formularzem. Ale jestem pewien, że kiedyś można było ściągnąć go ze strony Play`a.

Data: 2011-02-09 00:24:54
Autor: SDD
Play - rejestracja

Użytkownik "geik" <kaLOLek23@buziaczek.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iirpd5$8eu$1speranza.aioe.org...
Witam, mam play fresh i chciałbym zarejestrować kartę, jednak na stronie Play nie widzę takiej opcji. Czyli pozostaje mi wybrać się do salonu?

Wiesz - w sumei to dobrze. Przynajmniej nie jest mozliwe zarejestrowanie na fikcyjne dane typu "Aleksander Macedoński".
Idziesz do punktu, pokazujesz dowod... W jaki sposob komputer mialby Cie wylegitymowac? No chyba, ze masz kwalifikowany podpis elektroniczny.... :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-02-12 14:32:46
Autor: sfrustrowany internauta
Play - rejestracja
Użytkownik "geik" <kaLOLek23@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:iirpd5$8eu$1speranza.aioe.org...
Witam, mam play fresh i chciałbym zarejestrować kartę, jednak na stronie Play nie widzę takiej opcji. Czyli pozostaje mi wybrać się do salonu?
pozdrawiam

Po co chcesz to robić? Co to daje poza ewentualnym odtworzeniem numeru w przypadku zagubienia/kradzieży?

Play - rejestracja