Play - rejestracja

Data: 2011-02-09 00:24:54
Autor: SDD
Play - rejestracja

Użytkownik "geik" <kaLOLek23@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:iirpd5$8eu$1speranza.aioe.org...
Witam, mam play fresh i chciałbym zarejestrować kartę, jednak na stronie Play nie widzę takiej opcji. Czyli pozostaje mi wybrać się do salonu?

Wiesz - w sumei to dobrze. Przynajmniej nie jest mozliwe zarejestrowanie na fikcyjne dane typu "Aleksander Macedoński".
Idziesz do punktu, pokazujesz dowod... W jaki sposob komputer mialby Cie wylegitymowac? No chyba, ze masz kwalifikowany podpis elektroniczny.... :)

Pozdrawiam
SDD

Play - rejestracja