Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?

Data: 2009-11-15 12:50:38
Autor: Alojzy Zakalec
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
Ostatnio byłem w galerii handlowej, wstąpiłem do Saturna a tam stoisko
Play z telefonami. Jeden telefon wyjątkowo mi przypasował więc pytam
jak go mogę mieć? Okazało się, że np. na Mixturę ale musze mieć tzw.
"drugi dokument, np. zaświadczenie o zarobkach, kartę kredytową albo
RACHUNEK za regularne opłaty "czegokolwiek". Ponieważ zaświadczeń
takich ze sobą nie noszę, tak jak i rachunków, a posiadania karty
kredytowej unikam jak ognia - to więc pytam czy może być moje konto
Fresh, które posiadam od roku z regularnymi zasileniami około 100zł
miesięcznie?
Otóż chłopak poinformał mnie, że nie! Zdziwiło mnie to na tyle srogo,
że postanowiłem tutaj zapytać: czy na pewno?

Data: 2009-11-15 20:52:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 15 Nov 2009 12:50:38 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

[...]

Ktoś Ci wysyłał rachunki za fresza?? serio?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-15 13:09:53
Autor: Alojzy Zakalec
On 15 Lis, 21:52, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]
> że postanowiłem tutaj zapytać: czy na pewno?

Ktoś Ci wysyłał rachunki za fresza?? serio?

"rachunki" sobie sprawdzam w "Mój Play" na ichniejszym sajcie, w
"salonie" Pleja tym bardziej mogą sprawdzić, co nie?

Data: 2009-11-15 22:16:25
Autor: Liwiusz
Alojzy Zakalec pisze:
[...]

   A po co sprawdzać? Zajrzyj sobie na stronę i zobacz, czy "konto we freszu" jest tym czymś, co może zastąpić jakiś inny dokument. Jak widać - nie.

   Zarejestrowałeś je chociaż?

--
Liwiusz

Data: 2009-11-15 13:25:56
Autor: Alojzy Zakalec
On 15 Lis, 22:16, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

   A po co sprawdzać? Zajrzyj sobie na stronę i zobacz, czy "konto we
freszu" jest tym czymś, co może zastąpić jakiś inny dokument.

Wiesz, gdzieś mi się obiło hasło: "przejdź do Mixtura (z Fresh)"
Więc?
(Tym bardziej, że ktoś kto zasilał przez rok po ~100zł miesięcznie to
chyba lukratywny nabytek dla operatora, co nie?)

Jak widać - nie.

Jak nie to nie, bez łaski. Tylko skoro opłaca im się wykupić oddzielne
stoisko w Saturnie to dziwi mnie, że robią sztuczne przeszkody. Wszak
to był taki mój jedyny impuls wtedy, że mógłbym wówczas przejść do
Play cyrografowego, z reguły unikam paktów z diabłem. A dokładnie
paręnaście minut potem poszedłem dalej, do normalnego stoiska
sklepowego, i kupiłem sobie normalny telefon bezpośrednio od
producenta.
Z tego wnoszę, że Play jest kiepściunio zarządzany. I tyle!

Data: 2009-11-15 22:37:25
Autor: Liwiusz
Alojzy Zakalec pisze:
[...]

   Więc? Dziwię się, że w ogóle chciałeś pokazać dowód!

[...]

   No i nadal operator na Tobie zarabia, a i nie musiał Ci kupować telefonu. W sumie dla Ciebie też jest to lepsza opcja.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-15 13:46:21
Autor: Alojzy Zakalec
On 15 Lis, 22:37, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

   No i nadal operator na Tobie zarabia, a i nie musiał Ci kupować
telefonu. W sumie dla Ciebie też jest to lepsza opcja.

Tylko jeśli konkurent zaprezentuje lepszą ofertą to NATYCHMIAST tam
przejdę! Albo zaprzestanę korzystania z tego numeru a kupię sobie nowy
starter.
A skądinąd wiadomo, że niepewność zysku w przyszłośści kosztuje
najwięcej...

A właśnie niedawno Orange TAKŻE wprowadził 30gr do wszystkich.
Tylko jeszcze mi brakuje tam "1 minuta za 2" (jak w Play), ale już i
tak zamówiłem starter ze sklepu online. Wszak ludzi w Orange jest
kilkanaście razy więcej niż w Play więc możliwość rozmawiania z nimi
po 10gr/min (zamiast po 30gr/min z Play)
 daje największe oszczędności, większe niż inne straty po przejściu do
Orange.

Data: 2009-11-15 22:38:24
Autor: Marcin
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
Witam

Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:8d43ce45-da12-4967-9a34-4823bf2f94d0m16g2000yqc.googlegroups.com...

(Tym bardziej, że ktoś kto zasilał przez rok po ~100zł miesięcznie to
chyba lukratywny nabytek dla operatora, co nie?)

Tylko nie ma zadengo dowodu, ze to Ty doladowywales
konto. Prepaida moze doladowac Ci kazdy.

Z tego wnoszę, że Play jest kiepściunio zarządzany. I tyle!

Znasz innego operatora, ktory Ci uzna historie doladowan
w prepaidzie jako dokument wymagany do popsiania umowy
o abo albo mix?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-15 13:58:05
Autor: Alojzy Zakalec
On 15 Lis, 22:38, "Marcin" <nom...@nospam.de> wrote:
> (Tym bardziej, że ktoś kto zasilał przez rok po ~100zł miesięcznie to
> chyba lukratywny nabytek dla operatora, co nie?)

Tylko nie ma zadengo dowodu, ze to Ty doladowywales
konto. Prepaida moze doladowac Ci kazdy.

To tak samo będzie mógł Mixturę doładowywać, jak czynił to przez rok w
Fresh.

> Z tego wnoszę, że Play jest kiepściunio zarządzany. I tyle!

Znasz innego operatora, ktory Ci uzna historie doladowan
w prepaidzie jako dokument wymagany do popsiania umowy
o abo albo mix?

No wiesz, Play obnosi się tym, że jest prekursorem we wprowadzaniu
różnych rozwiązań. I robi wyłom w dotychczasowym trustowym
"rynku" (czyli zmowie), jako pierwszy wprowadził 30gr do wszystkich,
prawdziwie darmowe 5000 SMSów do wszystkich, ważność konta na rok na
wychodzące po doładowaniu już za 5zł, "zbieranie minut" z rozmów
przychodzących spoza sieci które to minuty są ważne "do wszystkich"
itd.  - tak więc nie dziwcie mi się, że dotąd kibicowałem tej firmie,
zupełnie bezinteresownie! ;)

Data: 2009-11-15 23:26:51
Autor: Marcin

Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:92584af3-656c-4131-bc5a-bb0242ffde27m38g2000yqd.googlegroups.com...
 o abo albo mix?

No wiesz, Play obnosi się tym, że jest prekursorem we wprowadzaniu
różnych rozwiązań. I robi wyłom w dotychczasowym trustowym
"rynku" (czyli zmowie),

Po prostu jak wszedl na rynek to aby zdobyc klientow musial ich odebrac
graczom juz na nim obecnym. Aby to zrobic musial cos zaoferowac
nowego czy taniej.

 - tak więc nie dziwcie mi się, że dotąd kibicowałem tej firmie,
zupełnie bezinteresownie! ;)

Nie ma co sie ekscytowac. To firma jak kazda inna.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-15 22:20:07
Autor: J.F.
On Sun, 15 Nov 2009 12:50:38 -0800 (PST),  Alojzy Zakalec wrote:
[...]

Co kraj to obyczaj. Na abonament w Orange wystarczyla karta kredytowa,
a na zetafon juz nie.

No coz, czasy takie ze mozesz grzecznie podziekowac i kupic sobie
gdzie indziej za gotowke :-)

to więc pytam czy może być moje konto
Fresh, które posiadam od roku z regularnymi zasileniami około 100zł
miesięcznie?

Moze trzeba bylo plik rachunkow z playa  .. nie, na pewno chcieli
dowody wplat obejrzec :-)

Otóż chłopak poinformał mnie, że nie! Zdziwiło mnie to na tyle srogo,

No zobacz, a w erze "pan jest naszym klientem ? A, to procedura
uproszczona, wystarczy dowod okazac".

J.

Data: 2009-11-15 13:28:17
Autor: Alojzy Zakalec
On 15 Lis, 22:20, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>miesięcznie?

Moze trzeba bylo plik rachunkow z playa  .. nie, na pewno chcieli

powtarzam: na portalu "Mój Play"...

Data: 2009-11-15 22:49:08
Autor: J.F.
On Sun, 15 Nov 2009 13:28:17 -0800 (PST),  Alojzy Zakalec wrote:
> [...]
>miesięcznie?

Moze trzeba bylo plik rachunkow z playa  .. nie, na pewno chcieli

To sie nie liczy, papier to papier :-)

J.

Data: 2009-11-15 22:51:03
Autor: Maciek
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał

powtarzam: na portalu "Mój Play"...

Ale wciąż nie odpowiedziałeś, czy *zarejestrowałeś* numer, którym tak dzielnie zarządzasz przez Mój Play, a którego to roczne utrzymanie miało stać się swoistym *dokumentem potwierdzającym wywiązywanie się z płatności wynikających z umów zawartych na twoje dane osobowe*? Uff, koniec zdania ;P

M.

Data: 2009-11-15 14:02:38
Autor: Alojzy Zakalec
On 15 Lis, 22:51, "Maciek" <mmu...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zaka...@gmail.com> napisał

> [...]

wynikających z umów zawartych na twoje dane osobowe*? Uff, koniec zdania ;P

Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie
zapytał?

Data: 2009-11-15 23:17:36
Autor: Maciek
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał

Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie

Znaczenie powinno mieć dla Ciebie. Tzn. mam nadzieję, że zrozumiesz, iż Twoje pretensje do operatora o to, że nie zechciał Ci zaufać na podstawie "wyciągu z portalu" są - oględnie rzecz ujmując - śmieszne.

Zmień punkt widzenia, czyli postaw się na miejscu drugiej strony tego konfliktu. Powodzenia!

M.

Data: 2009-11-19 12:36:04
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:db970556-9a8a-4c34-8889-f209a7acca93s31g2000yqs.googlegroups.com...

Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie
zapytał?

    A nie wpadłeś na to, że ten drugi dokument jej im potrzebny aby mieć pewność, że ktoś posługujący się dowodem Alojzego Zakalca, to faktycznie Alojzy Zakalec?

Data: 2009-11-19 13:44:40
Autor: op23
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st>

[...]

Równie dobrze mogliby chcieć trzeci dokument albo czwarty, piąty ... zawracanie gitary

Data: 2009-11-19 13:57:24
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
op23 wrote:

Równie dobrze mogliby chcieć trzeci dokument albo czwarty, piąty ... zawracanie gitary

Zaczniesz płacić rachunki "szczęśliwego znalazcy" Twojego dowodu i tracić czas na wizyty na policji, to zmienisz zdanie.

Data: 2009-11-19 19:15:38
Autor: op23
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

Równie dobrze mogliby chcieć trzeci dokument albo czwarty, piąty ... zawracanie gitary

Zaczniesz płacić rachunki "szczęśliwego znalazcy" Twojego dowodu i tracić czas na wizyty na policji, to zmienisz zdanie.

Bo na pewno "zgubię" sam dowód ... zawracanie gitary

Data: 2009-11-15 22:24:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
J.F. wrote:

No zobacz, a w erze "pan jest naszym klientem ? A, to procedura
uproszczona, wystarczy dowod okazac".

Z taktakiem jako kontem abonenckim?

M.

Data: 2009-11-16 10:12:10
Autor: Wincynty
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
ja sie zastanawiam dlaczego TY masz pretensje do operatora.. Ma konkretne wymagania a historia doładowań zdecydowanie nie jest dokumentem potwierdzającym Twoją wiarygodność... to tak jakby jechać autem za lusterkami do przodu z zamazaną przednią szybą. :) Karta kredytowa potwierdza że jesteś w miarę wiarygodny dla banku ... czytaj będzie cię stać na zapłacenie doładowania 30 czy 50 zł. Inna sprawa to karty spersonalizowane.... dowiedziałem się w salone pleja że jeżeli będę miał swój obrazek na karcie to niestety takiej karty mi nie przyjmą bo obrazek sie nie zgadza... mam nadzieję że ta bzdurę ktoś zweryfikuje... dodatkowo karty hipermarketowe też nie znajdują się na liście play wiec posiadanie takowej nie uprawnia do wzięcia telefonu

Data: 2009-11-16 22:44:25
Autor: sunwick
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
tak, dokladnie, oni maja liste (wraz ze zdjeciami) kart - jak nie ma
jej na liście to nie dostaniesz aktywacji

Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?