Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?

Data: 2009-11-15 22:20:07
Autor: J.F.
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
On Sun, 15 Nov 2009 12:50:38 -0800 (PST),  Alojzy Zakalec wrote:
Jeden telefon wyjątkowo mi przypasował więc pytam
jak go mogę mieć? Okazało się, że np. na Mixturę ale musze mieć tzw.
"drugi dokument, np. zaświadczenie o zarobkach, kartę kredytową albo
RACHUNEK za regularne opłaty "czegokolwiek". [..]

Co kraj to obyczaj. Na abonament w Orange wystarczyla karta kredytowa,
a na zetafon juz nie.

No coz, czasy takie ze mozesz grzecznie podziekowac i kupic sobie
gdzie indziej za gotowke :-)

to więc pytam czy może być moje konto
Fresh, które posiadam od roku z regularnymi zasileniami około 100zł
miesięcznie?

Moze trzeba bylo plik rachunkow z playa  .. nie, na pewno chcieli
dowody wplat obejrzec :-)

Otóż chłopak poinformał mnie, że nie! Zdziwiło mnie to na tyle srogo,

No zobacz, a w erze "pan jest naszym klientem ? A, to procedura
uproszczona, wystarczy dowod okazac".

J.

Data: 2009-11-15 13:28:17
Autor: Alojzy Zakalec
On 15 Lis, 22:20, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>miesięcznie?

Moze trzeba bylo plik rachunkow z playa  .. nie, na pewno chcieli

powtarzam: na portalu "Mój Play"...

Data: 2009-11-15 22:49:08
Autor: J.F.
On Sun, 15 Nov 2009 13:28:17 -0800 (PST),  Alojzy Zakalec wrote:
> [...]
>miesięcznie?

Moze trzeba bylo plik rachunkow z playa  .. nie, na pewno chcieli

To sie nie liczy, papier to papier :-)

J.

Data: 2009-11-15 22:51:03
Autor: Maciek
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał

powtarzam: na portalu "Mój Play"...

Ale wciąż nie odpowiedziałeś, czy *zarejestrowałeś* numer, którym tak dzielnie zarządzasz przez Mój Play, a którego to roczne utrzymanie miało stać się swoistym *dokumentem potwierdzającym wywiązywanie się z płatności wynikających z umów zawartych na twoje dane osobowe*? Uff, koniec zdania ;P

M.

Data: 2009-11-15 14:02:38
Autor: Alojzy Zakalec
On 15 Lis, 22:51, "Maciek" <mmu...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zaka...@gmail.com> napisał

> [...]

wynikających z umów zawartych na twoje dane osobowe*? Uff, koniec zdania ;P

Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie
zapytał?

Data: 2009-11-15 23:17:36
Autor: Maciek
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał

Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie

Znaczenie powinno mieć dla Ciebie. Tzn. mam nadzieję, że zrozumiesz, iż Twoje pretensje do operatora o to, że nie zechciał Ci zaufać na podstawie "wyciągu z portalu" są - oględnie rzecz ujmując - śmieszne.

Zmień punkt widzenia, czyli postaw się na miejscu drugiej strony tego konfliktu. Powodzenia!

M.

Data: 2009-11-19 12:36:04
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:db970556-9a8a-4c34-8889-f209a7acca93s31g2000yqs.googlegroups.com...

Ale jakie to ma znaczenie skoro chłopak ze stoiska nawet mnie o to nie
zapytał?

    A nie wpadłeś na to, że ten drugi dokument jej im potrzebny aby mieć pewność, że ktoś posługujący się dowodem Alojzego Zakalca, to faktycznie Alojzy Zakalec?

Data: 2009-11-19 13:44:40
Autor: op23
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st>

[...]

Równie dobrze mogliby chcieć trzeci dokument albo czwarty, piąty ... zawracanie gitary

Data: 2009-11-19 13:57:24
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
op23 wrote:

Równie dobrze mogliby chcieć trzeci dokument albo czwarty, piąty ... zawracanie gitary

Zaczniesz płacić rachunki "szczęśliwego znalazcy" Twojego dowodu i tracić czas na wizyty na policji, to zmienisz zdanie.

Data: 2009-11-19 19:15:38
Autor: op23
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

Równie dobrze mogliby chcieć trzeci dokument albo czwarty, piąty ... zawracanie gitary

Zaczniesz płacić rachunki "szczęśliwego znalazcy" Twojego dowodu i tracić czas na wizyty na policji, to zmienisz zdanie.

Bo na pewno "zgubię" sam dowód ... zawracanie gitary

Data: 2009-11-15 22:24:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
J.F. wrote:

No zobacz, a w erze "pan jest naszym klientem ? A, to procedura
uproszczona, wystarczy dowod okazac".

Z taktakiem jako kontem abonenckim?

M.

Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?