Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?

Data: 2009-11-16 10:12:10
Autor: Wincynty
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
ja sie zastanawiam dlaczego TY masz pretensje do operatora.. Ma konkretne wymagania a historia doładowań zdecydowanie nie jest dokumentem potwierdzającym Twoją wiarygodność... to tak jakby jechać autem za lusterkami do przodu z zamazaną przednią szybą. :) Karta kredytowa potwierdza że jesteś w miarę wiarygodny dla banku ... czytaj będzie cię stać na zapłacenie doładowania 30 czy 50 zł. Inna sprawa to karty spersonalizowane.... dowiedziałem się w salone pleja że jeżeli będę miał swój obrazek na karcie to niestety takiej karty mi nie przyjmą bo obrazek sie nie zgadza... mam nadzieję że ta bzdurę ktoś zweryfikuje... dodatkowo karty hipermarketowe też nie znajdują się na liście play wiec posiadanie takowej nie uprawnia do wzięcia telefonu

Data: 2009-11-16 22:44:25
Autor: sunwick
Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?
tak, dokladnie, oni maja liste (wraz ze zdjeciami) kart - jak nie ma
jej na liście to nie dostaniesz aktywacji

Play - roczny Fresh jako "drugi dokument"?