Play - self service to porazka

Data: 2009-10-28 12:30:13
Autor: cened
Play - self service to porazka
Nie wiem, jak inni ale ja wiecznie napotykam w internetowym biurze obslugi Play ciagle pojawiajace sie bledy i brak dostepu do mozliwosci wykonywania ustawien w uslugach. Kod błędu: 1244642072539SCBF400 Czy to norma w Play? Ktos wie cos na ten temat?

Data: 2009-10-28 13:49:59
Autor: MM
cened pisze:
[...]

To norma, a biuro obsługi klienta to też wielki błąd. Co ciekawe jak ty masz ten błąd to w punktach tez mają problemy.

Nawet nie staraj się składać reklamacji na to, bo takei bajki i bzdury piszą (nie na temat) że cycki opadają jak to się czyta. Pól roku usuwali usterki która zgłosiłem na stronie.

Max

Data: 2009-10-28 19:56:32
Autor: W
Play - self service to porazka
cened wystukał, co następuje:

[...]

Jeszcze jakiś czas temu dosyć często pojawiał się ten błąd... Od kilku miesięcy jest względnie ok (albo to ja mam po prostu szczęście).

Z drugiej strony -- polecam Orange. Tam co prawda możesz się zalogować, ale za to stanu konta na 90% nie zobaczysz bo "w tej chwili nie jest dostępny" ;D

Data: 2009-10-28 21:12:37
Autor: Borkowski
cened pisze:
[...]

Albo cena albo jakość. Użytkownicy playa wybrali to pierwsze.

Data: 2009-10-28 22:44:23
Autor: Seba101
Borkowski pisze:
cened pisze:
[...]

dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www

--
Seba101

Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie.

Data: 2009-10-29 07:15:02
Autor: MM
Seba101 pisze:

Albo cena albo jakość. Użytkownicy playa wybrali to pierwsze.

dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www

To widocznie nie masz problemów która średnio rozgarnięta małpa by rozwiązała. To fakt że wypadku Play ceny mają się do jakości. W biurze obsługi klienta to jakieś dzieciaki dorabiają, strona notorycznie się wali (a szczególnie obsługa konta online), do tego fatalna jakość rozmów w 2G Play. A tak reszta jest ok :-)
Wiesz nasi sąsiedzi Niemcy też posiadają szeroki wachlarz operatorów.Jak się takiego obywatela zapytasz co poleca to zawsze słyszę, że jak nie chcesz mieć problemów i zasięg w całym kraju to t-mobile. Jak taniej to o2 i e-plus. Chociaż jakość w samym podejścia do klienta nawet w najgorszej sieci to zdecydowanie niebo a ziemie porównując do Play.

Max

Data: 2009-10-29 07:18:50
Autor: coolina
Play - self service to porazka
problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www

Od ok 3 miesięcy nie mam żadnych problemów z iboa playa (przed tem to był koszmar)
Za to itaktak ery jak zawsze od lat działa losowo

jk

Data: 2009-10-29 10:51:45
Autor: tl

Użytkownik "coolina" <coolina@wpp.ppl> napisał w wiadomości news:hcbc4j$3k0$1news.onet.pl...
problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www

Od ok 3 miesięcy nie mam żadnych problemów z iboa playa (przed tem to był koszmar)

Potwierdzam, również brak problemów z logowaniem, przesyłaniem hasła, zamawianiem pakietu.
Co do BOKu głosowego - kurcze, o czym wy tak rozmawiacie z konsultantami? Ja od początku
fresza nie miałem żadnej potrzeby na pogawędki za BOKiem. Wcześniej z abo też się takowa nie ujawniła ....
W połączeniach dużo wyżej oceniam playa na 2G (3 G wyłączyłem bo zżerało baterię) niż 2 G Ery którą używam
równolegle. Często zdarza mi się prosić rozmówcę erowego o powtarzanie. Charczący głos to standard. Ale już odskarbonkowałem tiktaka i spadam z numerem do playa.

Data: 2009-10-31 15:15:34
Autor: Tomaszek
Seba101 pisze:
dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www

No ale jak byś sobie grupę poczytał, to byś zobaczył, że problemów jest jednak z tą siecią sporo. Zresztą tak w ogóle to polecam forum www.mojplay.pl Tam to dopiero są cuda na kiju;) Praktycznie każdy problem jaki Ci się tylko wymarzy to tam znajdziesz. Cena jest adekwatna do jakości, więc pretensji nie mam;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Play - self service to porazka