Play - self service to porazka

Data: 2009-10-28 19:56:32
Autor: W
Play - self service to porazka
cened wystukał, co następuje:

Nie wiem, jak inni ale ja wiecznie napotykam w internetowym biurze
obslugi Play ciagle pojawiajace sie bledy i brak dostepu do mozliwosci
wykonywania ustawien w uslugach. Kod błędu: 1244642072539SCBF400 Czy to norma w Play? Ktos wie cos na ten temat?

Jeszcze jakiś czas temu dosyć często pojawiał się ten błąd... Od kilku miesięcy jest względnie ok (albo to ja mam po prostu szczęście).

Z drugiej strony -- polecam Orange. Tam co prawda możesz się zalogować, ale za to stanu konta na 90% nie zobaczysz bo "w tej chwili nie jest dostępny" ;D