Play – sprawdzenie salda i faktury – problem?

Data: 2009-07-30 13:40:44
Autor: Irk
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem?
Witam
W Playu mam problem ze sprawdzeniem stanu salda i faktur-płatności.
Robię to w 3 (chyba wszystkich ?) możliwych kominacjach:

1) menu Play24 (z poziomu telefonu) po wybraniu:
*111# i dalej 1. Konto i dalej 5. Faktura lub 6. Saldo
po wybraniu 5. lub 6. zawsze dostaję komunikat:
"Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
oraz
wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play! na playmobile.pl"
Co ciekawe wszystkie inne opcje w menu *111# czyli np.
1.Konto i dalej 1. Minuty lub 2. Stan konta itd.. działają prawidłowo
tzn. dostaję właściwe odpowiedzi z serwisu.

2) kolejny sposób: to kody *124# lub *125#
niestety po wybraniu tych kodów również otrzymuję taki sam komunikat:
"Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
oraz
wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl"

3) kolejny sposób to załogowanie się na www w playmobile.pl w Mój
Play!
(zresztą tak też podpowiadają powyższe komunikaty).
W serwisie loguję się poprawnie i wszystkie funkcje jak np.
moje konto, usługi, podgląd danych działają poprawnie a jak chcę
tylko wejść w "finanse" lub "faktury, płatności" to zawsze dostaje
komunikat:
"Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1244642072539SCBF400"
Myślałem, że to faktycznie chwilowy problem i próbuję tą opcję
już od ok. miesiąca i zawsze jest to samo czyli komunikat j/w.
Sprawę zgłaszałem telefoniczne do BOA ale oni nic z tym nie mogą
zrobić i odsyłają mnie do Punktu Obsługi Klienta abym tam złożył
odpowiednią dyspozycję aktywacji tej usługi. Idę do POK a tam robią
wielkie oczy i nie wiedzą o co chodzi i odsyłają mnie do BOA.
Klasyczny ping-pong.
Zgłosiłem im ten problem też mailowo ale otrzymałem odpowiedź:
"dziękujemy za zgłoszenie dotyczące aktywacji Polecenia Zapłaty, które
wpłynęło do nas droga mailową...".
Kompletnie nie na temat - może ktoś dopiero się przebudził :)

Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?

Data: 2009-08-01 08:47:08
Autor: ztomasz
Irk pisze:

Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?

Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona internetowa. Ja mam podobne komunikaty lub brak jakichkolwiek danych. Korzystam FRESH oraz Play ONLINE i pewnego razu na stronie pod numerem z telefonu na karte informacja ze mam 18gr na koncie, a przy sprawdzeniu na telefonie kodem mialem okolo 22zl. Znowu na numerze internetu zmalalo mi 2,5GB do... 30MB. Zreszta gina mi rowniez daty konca konta na fresh-u, dziwnie naliczane sa kwoty na internecie itp. Widocznie system mial byc uniwersalny do kazdej uslugi i... nie wyrabia
--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-08-02 02:42:33
Autor: Irk
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem ?
On 1 Sie, 08:47, ztomasz <ztomasznos...@o2.pl> pisze...
> Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?

Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona
internetowa. Ja mam podobne komunikaty

Problem ze stroną internetową mnie nie dziwi ale czy ktoś ma też takie
problemy jak
ja z kodami: *124# i *125# - komunikat:

Data: 2009-08-04 08:15:55
Autor: Daniel Biernacki
Play – sprawdzenie salda i faktury – problem ?
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
fakturę do 5.08 a  nie mam pojęcia jak to zrobić?
Ktoś może wie ??

Data: 2009-08-04 13:49:06
Autor: Jakub
On 4 Sie, 11:15, Daniel Biernacki <malybier...@gmail.com> wrote:
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
fakturę do 5.08 a  nie mam pojęcia jak to zrobić?
Ktoś może wie ??

Najlepiej jest aktywować eawizo, wtedy na maila przychodzi kwota do
zapłaty, numer faktury i numer konta do przelewu.

Data: 2009-08-01 09:04:30
Autor: uzytkownik
Irk pisze:

"Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1244642072539SCBF400"

takie i inne błędy miałem również jeśli używałem innych przeglądarek niż IE.

Play – sprawdzenie salda i faktury – problem?