Data: 2009-07-30 13:40:44 | |
Autor: Irk | |
Play sprawdzenie salda i faktury problem? | |
Witam
W Playu mam problem ze sprawdzeniem stanu salda i faktur-płatności. Robię to w 3 (chyba wszystkich ?) możliwych kominacjach: 1) menu Play24 (z poziomu telefonu) po wybraniu: *111# i dalej 1. Konto i dalej 5. Faktura lub 6. Saldo po wybraniu 5. lub 6. zawsze dostaję komunikat: "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku oraz wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play! na playmobile.pl" Co ciekawe wszystkie inne opcje w menu *111# czyli np. 1.Konto i dalej 1. Minuty lub 2. Stan konta itd.. działają prawidłowo tzn. dostaję właściwe odpowiedzi z serwisu. 2) kolejny sposób: to kody *124# lub *125# niestety po wybraniu tych kodów również otrzymuję taki sam komunikat: "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku oraz wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl" 3) kolejny sposób to załogowanie się na www w playmobile.pl w Mój Play! (zresztą tak też podpowiadają powyższe komunikaty). W serwisie loguję się poprawnie i wszystkie funkcje jak np. moje konto, usługi, podgląd danych działają poprawnie a jak chcę tylko wejść w "finanse" lub "faktury, płatności" to zawsze dostaje komunikat: "Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później. Kod błędu: 1244642072539SCBF400" Myślałem, że to faktycznie chwilowy problem i próbuję tą opcję już od ok. miesiąca i zawsze jest to samo czyli komunikat j/w. Sprawę zgłaszałem telefoniczne do BOA ale oni nic z tym nie mogą zrobić i odsyłają mnie do Punktu Obsługi Klienta abym tam złożył odpowiednią dyspozycję aktywacji tej usługi. Idę do POK a tam robią wielkie oczy i nie wiedzą o co chodzi i odsyłają mnie do BOA. Klasyczny ping-pong. Zgłosiłem im ten problem też mailowo ale otrzymałem odpowiedź: "dziękujemy za zgłoszenie dotyczące aktywacji Polecenia Zapłaty, które wpłynęło do nas droga mailową...". Kompletnie nie na temat - może ktoś dopiero się przebudził :) Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty? |
|
Data: 2009-08-01 08:47:08 | |
Autor: ztomasz | |
Play â sprawdzenie salda i faktury â problem? | |
Irk pisze:
Czy ktoĹ z Was moĹźe miaĹ takie kĹopoty? Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona internetowa. Ja mam podobne komunikaty lub brak jakichkolwiek danych. Korzystam FRESH oraz Play ONLINE i pewnego razu na stronie pod numerem z telefonu na karte informacja ze mam 18gr na koncie, a przy sprawdzeniu na telefonie kodem mialem okolo 22zl. Znowu na numerze internetu zmalalo mi 2,5GB do... 30MB. Zreszta gina mi rowniez daty konca konta na fresh-u, dziwnie naliczane sa kwoty na internecie itp. Widocznie system mial byc uniwersalny do kazdej uslugi i... nie wyrabia -- Tomasz Zarejestruj siÄ i odbierz 2 zĹ na doĹadowanie oraz 3% zwrotu za kaĹźdÄ transakcjÄ:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE= |
|
Data: 2009-08-02 02:42:33 | |
Autor: Irk | |
Play sprawdzenie salda i faktury problem ? | |
On 1 Sie, 08:47, ztomasz <ztomasznos...@o2.pl> pisze...
> Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty? Z tego co zauwazylem Play chyba ma ogolny problem techniczny ze strona Problem ze stroną internetową mnie nie dziwi ale czy ktoś ma też takie problemy jak ja z kodami: *124# i *125# - komunikat: "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku oraz wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl" ? |
|
Data: 2009-08-04 08:15:55 | |
Autor: Daniel Biernacki | |
Play sprawdzenie salda i faktury problem ? | |
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić
fakturę do 5.08 a nie mam pojęcia jak to zrobić? Ktoś może wie ?? |
|
Data: 2009-08-04 13:49:06 | |
Autor: Jakub | |
Play sprawdzenie salda i faktury problem ? | |
On 4 Sie, 11:15, Daniel Biernacki <malybier...@gmail.com> wrote:
Ja mam dokładnie taki sam kłopot. Najgorsze jest to ze muszę opłacić Najlepiej jest aktywować eawizo, wtedy na maila przychodzi kwota do zapłaty, numer faktury i numer konta do przelewu. |
|
Data: 2009-08-01 09:04:30 | |
Autor: uzytkownik | |
Play -- sprawdzenie salda i faktury -- problem? | |
Irk pisze:
"Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później. takie i inne błędy miałem również jeśli używałem innych przeglądarek niż IE. |