Play - strefa taniego internetu - pytanie

Data: 2009-10-19 14:48:28
Autor: Tomaszek
Play - strefa taniego internetu - pytanie
Cytat ze strony Play:

"Pakiety Play Online w telefonie mogą być wykorzystane w strefie taniego Internetu w sieci Play (czyli w strefie, w której Play świadczy usługi telekomunikacyjne w oparciu o własną sieć)."

źródło cytatu: http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/pakiety_play_online_w_telefonie/index.html

Czy będąc zalogowany( za pomocą modemu HSDPA ) do Play w technologii EDGE, będę w tej strefie?

Zwykłym telefonem komórkowym można bez problemu się zalogować ( do Play,   z Plusa nie ma potrzeby korzystać, ale też jest ) w miejscu gdzie będę chciał wykorzystać wspomniane pakiety, więc chyba jest to miejsce, gdzie Play świadczy usługi w oparciu o własną sieć?

Będą te pakiety chodzić po EDGE czy muszę szukać UMTSa? ( No niby jest ten UMTS, ale taki kulawy, niestabilny, a EDGE jest pełny )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-19 14:51:40
Autor: eFTe
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:hbhn6s$2ot1$1newsread2.aster.pl...

Będą te pakiety chodzić po EDGE czy muszę szukać UMTSa?

Chodza po EDGE, byle bez roamingu Plusowego.

pzdr
eFTe

Data: 2009-10-19 15:14:39
Autor: Tomaszek
eFTe pisze:
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:hbhn6s$2ot1$1newsread2.aster.pl...

Będą te pakiety chodzić po EDGE czy muszę szukać UMTSa?

Chodza po EDGE, byle bez roamingu Plusowego.

Zablokuje sobie możliwość połączeń poza strefą i spokój;)
A tak przy okazji: można w ogóle zalogować się do Plusa przez modem HSDPA? Na pożyczonym Option Icon 225 od razu wyrzuca "zarejestrowany w Play" i nie można tego nigdzie zmienić ( oprogramowanie oryginalne od Option ) Tak tylko z ciekawości pytam:)

Data: 2009-10-20 02:16:24
Autor: eFTe
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:hbhonu$2lsi$1newsread2.aster.pl...

[...]

Nie mam pojęcia, używam nokii 3210 classic jako modemu. Z salonu plusa, od nowosci bez locka.

pzdr
eFTe

Play - strefa taniego internetu - pytanie