Play "super oferta". :D

Data: 2020-01-09 12:59:49
Autor: Budzik
Play "super oferta". :D
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

Zadzwoniła dzisiaj do mnie konsultantka z Play z dostosowaną do
moich potrzeb ofertą dla firm. Wypytała o wszystko i kiedy
dowiedziała się, że za trzy numery płacę miesięcznie ok. 40 zł,
postanowiła przedstawić mi nową, doskonałą, ofertę, w której za
podobne usługi płaciłbym miesięcznie tylko 110 zł netto. :D
Była mocno zaskoczona i oburzona nawet, że wybuchnąłem śmiechem i
nie mogłem przez dobrą chwilę wydobyć z siebie głosu, żeby wyrazić
swój zachwyt nad jej propozycją. ;)

Kurwa! Czy telemarketerzy to wyłącznie idioci?

Leca sztampowo po scenariuszu rozmowy.
to duzy problem bo telemarketerzy to jacy najgorsi z mozliwych sprzeadwców wiec i umiejetnosci sa jakie sa.
Wiec zamiast słuchac i rzeczywiście staracsie dopasować do tego co im mowisz niby pytaja, nie słuchaja odpowiedzi i dalej klepią formułki.

Do tego najbardziej marne proby manipulacji typu pytanie gdzie wysłać umowe pomimo tego ze kupujacy na nic sie jeszcze nie zgodził i masz obraz biednego sprzedawcy - minioszusta.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Play "super oferta". :D