Play - tanie minuty

Data: 2009-10-20 16:50:27
Autor: Titus Atomicus
Play - tanie minuty
Witam,
Od kilku dni probuje aktywowac 'tanie minuty do Playa i stacjonarnych' kodem *111*34*1.
Niestety, nie wychodzi - zwraca komunikat, ze limit aktywacji zostal przekroczony. Jestem pewiem, ze w ciagu ostatniego miesiaca probowalem to aktywowac co najwyzej raz.
O co tu chodzi?
TA

Data: 2009-10-20 16:51:52
Autor: SDD
Play - tanie minuty

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-FA2FAA.16502720102009news.onet.pl...

przekroczony. Jestem pewiem, ze w ciagu ostatniego miesiaca probowalem
to aktywowac co najwyzej raz.
O co tu chodzi?

Znaczy masz na mysli okres od 20 wrzesnia do dzis - tylko raz aktywowales?
A w Play24 co pokazuje?

POzdrawiam
SDD

Data: 2009-10-21 03:15:11
Autor: Titus Atomicus
Play - tanie minuty
In article <hbkiq9$9sa$1@news.onet.pl>,
 "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

> [...]

> O co tu chodzi?

Znaczy masz na mysli okres od 20 wrzesnia do dzis - tylko raz aktywowales?
Dwa razy.
Ale chcialbym przyslugujacy mi trzeci.

A w Play24 co pokazuje?

Ze zero mozliwosci juz.
I nawet nie wiem do kiedy.

TA

Data: 2009-10-21 11:30:57
Autor: SDD
Play - tanie minuty

[...]

Przypomnij sobie dobrze :)
Mnie sie jeszcze tak nie zdarzylo, zeby zablokowali mozliwosc wziecia trzeciego pakietu - ale nei wykluczam, ze Tobie faktycznie tak mogli zrobic ....
To jest tez wlasnie chujowka, ze nie ma historii zamowien pakietow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-21 11:46:28
Autor: Piotr M
Play - tanie minuty
Pewnego razu SDD tak oto obwieścił(a):

Mnie sie jeszcze tak nie zdarzylo, zeby zablokowali mozliwosc wziecia trzeciego pakietu - ale nei wykluczam, ze Tobie faktycznie tak mogli zrobic ...
To jest tez wlasnie chujowka, ze nie ma historii zamowien pakietow.

I to mnie też zastanawia. Poleganie tylko na słowie, co jest oczywistym
bezsensem w realiach kompetencji konsultantów. Jak to można sprawdzić,
jedyną możliwością jest sprawa sądowa o odmowie przyznania pakietu? :D

Ja mówię że chcę, a oni że nie, dlaczego, bo nie mogę, a ja mówię że mogę i
że nie wierzę i dalej chcę i co wtedy?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-21 11:53:40
Autor: Liwiusz
Play - tanie minuty
Piotr M pisze:
[...]

   Niech powiedzą Ci, kiedy te pakiety były aktywowane.

   Poza tym jest jeszcze jedna droga:
sprawdź (niech sprawdzą), ile aktualnie masz minut do wykorzystania, a następnie ile minut zostało już wykorzystanych. I sprawdź, czy suma tych minut to 200, czy 300. Billing możesz sprawdzić online.

   Jeśli 200, to znaczy, że jeden pakiet Ci się nie aktywował, pomimo że według nich powinien być aktywny. Niech oddadzą zatem 100 minut.

--
Liwiusz

Play - tanie minuty