Play to g....

Data: 2013-01-24 21:19:18
Autor: ronel
Play to g....
Dostałem puszkę redbulla z dołączonym do niej numerem w tej sieci, ale to tak naprawdę play, tak jak virgin mobile, nie wiem po jaką cholerę pączkuje to gówno pod tyloma taryfami i nazwami, ale nieważne.
Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po zarerejestrowaniu się w play24. Wykupiłem pakiet smsów do wszystkich sieci, ważny przez miesiąc, ale nagle przestał działać, bo jak rozumiem wyprzedzał epoką ważność konta głównego? No ja pier... pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Nie miałem zamiaru już nic doładowywac, niech spier.... Play ty ch...

Data: 2013-01-24 21:28:30
Autor: Tomek
Play to g....
Użytkownik "ronel"  napisał:

Dostałem puszkę redbulla z dołączonym do niej numerem w tej sieci, ale to tak naprawdę play, tak jak virgin mobile, nie wiem po jaką cholerę pączkuje to gówno pod tyloma taryfami i nazwami

Masz jakieś logiczne wytłumaczenie na swoją głupotę? Ktoś Ci kazał używać tej karty lub zabronił użyć google?

Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po zarerejestrowaniu się w play24.

Zawsze tak było. To żadna nowość.

Wykupiłem pakiet smsów do wszystkich sieci, ważny przez miesiąc, ale nagle przestał działać, bo jak rozumiem wyprzedzał epoką ważność konta głównego?

No to chyba oczywiste. Czego nie zrozumiałeś? Wykupienie pakietu NIGDY nie wydłuża ważności połączeń wychodzących. Masz problem z czytaniem regulaminów?

No ja pier... pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe muły się tam uchowały?

Data: 2013-01-24 21:46:08
Autor: Liwiusz
Play to g....
W dniu 2013-01-24 21:28, Tomek pisze:
Użytkownik "ronel"  napisał:

Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe
muły się tam uchowały?

W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-25 09:57:38
Autor: Waldek Godel
Play to g....
Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:46:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

A ty odróżniasz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-01-25 10:56:21
Autor: ronel
Play to g....

Użytkownik "ronel"  napisał:

Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe
muły się tam uchowały?

W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

Ja odrózniam, to play nie odróżnia. Co to za Mvno które karmi się doładowaniami play i obsługuje przez ich stronę, hę?

Data: 2013-01-25 11:52:15
Autor: ALEX Alpha MR
Play to g....
Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:56:21 +-0100, ronel napisa+AUI-(a):

naprawd+ARk- play, tak jak virgin mobile

Ja z czym+AVs- takim jak "ronel" te+AXw-. Ciekawe co to za wie+AVs-, +AXw-e takie t+ARk-pe
mu+AUI-y si+ARk- tam uchowa+AUI-y?

W dodatku nie odr+APMBfA-niaj+AQU- taryfy od MVNO.

Ja odr+APM-zniam, to play nie odr+APMBfA-nia. Co to za Mvno kt+APM-re karmi si+ARk- do+AUI-adowaniami play i obs+AUI-uguje przez ich stron+ARk-, h+ARk-?

Service Provider.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- flota japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy :-D

Data: 2013-01-25 17:31:47
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:
Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:56:21 +0100, ronel napisał(a):

[...]

To poczytaj w regulaminie, KTO jest operatorem.

Data: 2013-01-26 06:59:59
Autor: Liwiusz
Play to g....

Użytkownik "ronel"  napisał:

> [...]

Ja odrózniam, to play nie odróżnia. Co to za Mvno które karmi się
doładowaniami play i obsługuje przez ich stronę, hę?

Nie odróżniasz. Napisałeś, że virginmobile to play, tak jak RedbullMobile.

Redbullmobile to play, zgadza się.
Ale VM to nie play.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-25 10:55:38
Autor: ronel
Play to g....
Użytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl> napisał w wiadomości news:kds5hh$u6i$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "ronel"  napisał:

[...]

Wziąłem to do testów i opinia zostanie negatywna.

Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po zarerejestrowaniu się w play24.

Zawsze tak było. To żadna nowość.

Wow, gówno zawsze śmierdziało dlatego to jest normalne, genialne wytłumaczenie.

[...]

A jak miałem do ku... sprawdzić do kiedy jest ważny ten numer, skoro nigdzie nie ma tej informacji i czemu sprzedają pakiet ważny dłużej niż konto?

No ja pier... pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe muły się tam uchowały?

Poznań, a Ty z pierdziszewa górnego gdzie trzęsiesz lokalnym rynkiem gsm, mając jeden salon z taktaktami na całą gminę?

Data: 2013-01-25 11:39:12
Autor: ALEX Alpha MR
Play to g....
Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:55:38 +-0100, ronel napisa+AUI-(a):

Wykupi+AUI-em pakiet sms+APM-w do wszystkich sieci, wa+AXw-ny przez miesi+AQU-c, ale nagle przesta+AUI- dzia+AUI-a+AQc-, bo jak rozumiem wyprzedza+AUI- epok+AQU- wa+AXw-no+AVsBBw- konta g+AUIA8w-wnego?

No to chyba oczywiste. Czego nie zrozumia+AUI-e+AVs-? Wykupienie pakietu NIGDY nie wyd+AUI-u+AXw-a wa+AXw-no+AVs-ci po+AUIBBQ-cze+AUQ- wychodz+AQU-cych. Masz problem z czytaniem regulamin+APM-w?

A jak mia+AUI-em do ku... sprawdzi+AQc- do kiedy jest wa+AXw-ny ten numer, skoro nigdzie nie ma tej informacji i czemu sprzedaj+AQU- pakiet wa+AXw-ny d+AUI-u+AXw-ej ni+AXw- konto?

Bo jakby nie sprzedali to by+AVs- j+ARk-cza+AUI- +AXw-e masz kas+ARk- i nie mo+AXw-esz kupi+AQc-. I nie
wiedzia+AUI-by+AVs- dlaczego.

Data: 2013-01-24 21:42:40
Autor: $heikh el $hah
Play to g....
W dniu 2013-01-24 21:19, ronel pisze:
Play ty ch...

Właśnie się zastanawiam dlaczego 4 lata temu przeniosłem sobie numer do Play z Ery. Ach, no tak. Wakacje były, a w moim rodzinnym miasteczku tylko salon Playa, zaś chciałem wziąć abonament. K-wa mać!
(Ale od pół roku mam w Orange i je__ał Playa pies!)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-24 22:51:18
Autor: K
Play to g....
W dniu 24.01.2013 21:42, $heikh el $hah pisze:
[...]

mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

Data: 2013-01-25 07:25:29
Autor: Jingiel
Play to g....

mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie
trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

Bo tanie mięso to psy jedzą.
--
Jingiel

Data: 2013-01-25 07:53:55
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Fri, 25 Jan 2013 07:25:29 +0100, Jingiel wrote:
> mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie
> trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

 Bo tanie mięso to psy jedzą.

W kategorii poprawiania sobie samopoczucia startujesz do postu miesiąca :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-25 07:52:30
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Thu, 24 Jan 2013 22:51:18 +0100, K wrote:
 mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie  trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

Ale to chyba dotyczy wszystkich ,,nowoczesnych'' BOK. Ja to samo moglbym
powiedziec o Plusie, Playu, ś.p. Erze, UPC, Netii i pewnie jeszcze kilku
opach.

Data: 2013-01-25 13:32:55
Autor: K
Play to g....
W dniu 25-01-2013 08:52, Michal Tyrala pisze:
[...]

od 10 lat mam tmobile i nigdy mnie bok nie wkurwil, praktycznie zawsze sprawe zalatwiono od reki. niestety tego samego nie moge powiedziec o orange, ktorym uraczyl mnie aktualny pracodawca. playa jak juz pisalem, przerabialem w bliskiej rodzinie, sam tez raz probowalem przejsc do playa... ale to juz tutaj opisywalem (ktos z tad odeslal mnie nawet na skarge na blogu gruszki)

Data: 2013-01-28 09:23:23
Autor: Chris
Play to g....
$heikh el $hah nabazgrał(a):

W dniu 2013-01-24 21:19, ronel pisze:
Play ty ch...
Właśnie się zastanawiam dlaczego 4 lata temu przeniosłem sobie numer do Play z Ery.

Kolega firmie zmienił z ERA na Play .. teraz tylko odlicza minuty aż skończy się jeb.... umowa wraca do T-Mobile z podkulonym ogonem. Nigdy więcej play....

Data: 2013-01-28 09:38:44
Autor: Tomek
Play to g....
UĹźytkownik "Chris"  napisał:

Kolega firmie zmienił z ERA na Play .. teraz tylko odlicza minuty aż skończy się jeb.... umowa wraca do T-Mobile z podkulonym ogonem. Nigdy więcej play....

Kolega to zapewne niedawny gimbus, który jak wielu tu płaczących nie doczytał umowy i warunków i wybrał jedną z gorszych promocji? Nie pochwalił się, na czym dał dooopy i czego nie zrozumiał?

Data: 2013-01-28 10:20:24
Autor: Chris
Play to g....
Tomek nabazgrał(a):

UĹźytkownik "Chris"  napisał:
[...]

Umowa nie ma nic do Ĺźeczy ... super play .. brak zasięgu, zawyĹźane FA i proces reklamacyjny ciągnący się w tygodniami po czym zawsze to wina play (bo się pomyliliśmy), niekąpetentna obsługa BOK ktĂłra nic nie wie albo odsyła do następnej  osoby i tak moĹźna spędzić cały dzień ... jedyny plus playa to ceny.

Data: 2013-01-28 11:06:43
Autor: Tomek
Play to g....
UĹźytkownik "Chris"  napisał:

Umowa nie ma nic do Ĺźeczy

Do czego?

... super play .. brak zasięgu

Kolega nie sprawdził wcześniej, że w wiosce nie ma nadajników Playa i dodatkowo ma problem z wyborem operatora w menu telefonu?

niekąpetentna obsługa BOK

Jaka?

Jeśli Twój kolega ma podobny poziom wiedzy co Ty, to lament na tej grupie zaczyna być oczywisty.

Data: 2013-01-28 12:19:29
Autor: Chris
Play to g....
Tomek nabazgrał(a):

UĹźytkownik "Chris"  napisał:
[...]

Ta wioska to Warszawa ...

niekąpetentna obsługa BOK
Jaka?
Jeśli Twój kolega ma podobny poziom wiedzy co Ty, to lament na tej grupie zaczyna być oczywisty.

Też miałem Play przez 3 czy 45 miesiące .. najpierw mi się podobało ale dziury w działaniu straszne, wróciłem do T-Mobile i skończyły się problemy.

Sorry ale ładna reklama to nie wszystko ... a ty wrócć za biurko i dalej sprzedawaj swoją sieć...

Data: 2013-01-28 12:23:33
Autor: Tomek
Play to g....
UĹźytkownik "Chris"  napisał:>

a ty wrócć za biurko i dalej sprzedawaj swoją sieć...

Czy radzenie sobie z rzeczami oczywistymi, takimi jak zmiana operatora w menu czy pilnowanie końca umowy jest równoznaczne z tym, że trzeba sprzedawać jakąś sieć? Masz jakiś kompleks czy rzeczywiście jesteś taką sierotą?

Data: 2013-01-28 12:29:59
Autor: Chris
Play to g....
Tomek nabazgrał(a):

UĹźytkownik "Chris"  napisał:>
[...]

Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

Data: 2013-01-28 12:20:32
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, Chris wrote:
> [...]

 Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

Tak dla ustalenia -- wiesz ze Play potrafi dzialac w sieci Plusa i Orange?

Data: 2013-01-28 13:21:52
Autor: Tomek
Play to g....
UĹźytkownik "Chris"  napisał:

Masz jakiś kompleks czy rzeczywiście jesteś taką sierotą?

Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

A Ty geniuszu wyjaśnisz mi, jakim cudem ktoś inteligentny wziął telefon od operatora, który na danym terenie ma zaniki zasięgu?
To dopiero trzeba być kaleką umysłowym, a później płakać, że nie działa.

Data: 2013-01-28 15:44:23
Autor: dizel
Play to g....
On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

Już nie mogę tego słuchać że ktoś ma play i nie ma zasięgu, przecież
to jest niemożliwe, tak tylko mówią konsultanci W3 albo osoby które
nigdy play nie miały.
Jest zasięg 3 sieci można sobie wybrać co komu pasuje, a
prawdopodobnie ruszy niedługo zasięg z T więc nie wiem jak można nie
mieć zasięgu. Wystarczy ręcznie wybrać operatora w telefonie, nie jest
zbyt skomplikowane.
I nie jestem żadnym fanbojem playa.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-28 19:23:53
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
[...]

Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie móc zadzwonić z
sieci Orange... A z kolei w trybie auto telefon trzyma się sieci
macierzystej jak pijany płotu.
Sorry, są przyjemniejsze sposoby spędzania wolnego czasu. Czasu niewolnego
rĂłwnieĹź.

Data: 2013-01-28 20:24:54
Autor: W
Play to g....
Maciej Bebenek wystukał, co następuje:

dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
[...]

Eeee? I jedno i drugie u mnie działa (aczkolwiek testowane mocno sporadycznie bo najczęściej wystarcza mi własny) więc skąd takie stwierdzenie?

A z kolei w trybie auto telefon trzyma się
sieci macierzystej jak pijany płotu.

+1

Data: 2013-01-29 00:18:59
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
W <wu@wu.pl> wrote:
[...]

Z doświadczenia. Potem wydzwanianie na ten dziwny hotline i dowiedzenie
się, że jestem pierwszym, który zgłasza awarię... A potem Gruszka mi mówi,
że się czepiam :-P

A z kolei w trybie auto telefon trzyma się
sieci macierzystej jak pijany płotu.

+1

Tak, +1, szczególnie przy poziomie -105 dBm. Nawet SMS-y wzięły wolne :-P

Data: 2013-01-29 10:18:32
Autor: W
Play to g....

W <wu@wu.pl> wrote:
[...]

Hm, ustawienia sieci play to jest jeden wielki... ekhm... no ;) więc mnie nic nie zdziwi; odpukać - u mnie działa względnie ;D

Data: 2013-01-28 22:30:39
Autor: dizel
Play to g....

również.

następny troll albo konsultant w3

Pozdrawiam

Data: 2013-01-28 21:35:32
Autor: Waldek Godel
Play to g....

<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

następny troll albo konsultant w3

Ech.. ta dzisiejsza młodzież coraz inteligentniejsza jest. I to w jaki
nietuzinkowy sposób...

Data: 2013-01-29 00:18:58
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

[...]

Oczywiście :-) I dodatkowo członek z ramienia :-P

Data: 2013-01-29 08:43:34
Autor: Chris
Play to g....
Maciej Bebenek nabazgrał(a):

dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
[...]

Dla tego po 3 miesięcznych testach Play zrezygnowałem :)

Sorry, są przyjemniejsze sposoby spędzania wolnego czasu. Czasu niewolnego
rĂłwnieĹź.

To fakt  :)

Data: 2013-01-29 16:02:11
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Mon, 28 Jan 2013 19:23:53 +0100, Maciej Bebenek wrote:
 Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie móc zadzwonić z
 sieci Orange... A z kolei w trybie auto telefon trzyma się sieci
 macierzystej jak pijany płotu.

A jak się kiedys z ciekawosci chcialem zapytac o szczegoly, to
,,mielismy tak na roznych smartfonach'' :-) Wstrzeliwujesz(-cie?) się
celnie w poziom pojękujących w tym wątku. ;-)

Data: 2013-01-29 21:38:27
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
On Mon, 28 Jan 2013 19:23:53 +0100, Maciej Bebenek wrote:
 Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie mĂłc zadzwonić z
[...]

Przykro mi bardzo, że niektórzy czują się urażeni. Wielu moich znajomych
przeszło do Play, niektórzy zostali na dłużej, niektórzy uciekli tak
szybko, jak mogli. Nikt nie mówił, że NIGDY nie miał kłopotów (zresztą
dokłądnie tak samo, jak w innych sieciach), ale dla niektórych są albo małe
albo akceptowalne.

A co do wątku... Nie lubię klakierów. Hejterów też nie lubię :-)

Data: 2013-01-29 20:47:48
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Tue, 29 Jan 2013 21:38:27 +0100, Maciej Bebenek wrote:
> [...]
> celnie w poziom pojękujących w tym wątku. ;-)

 Przykro mi bardzo, że niektórzy czują się urażeni.

Ja nie taki delikatny, spokojnie. Tylko sobie opinie o autorze wtedy
skorygowalem i tyle.

Data: 2013-01-25 11:49:52
Autor: dizel
Play to g....
On Thu, 24 Jan 2013 21:19:18 +0100, "ronel" <ronel@v.pl> wrote:

[...]

Stan konta i ważność sprawdza się kodem *101#
Co do pakietu nielimitowanych sms to po prostu z tego co czytam na
forach w okolicach 22.01.2013r. play miał awarie i wyłączało ludziom
ten pakiet. W takim wypadku najlepiej złożyć reklamacje. Tyle że numer
musi być zarejestrowany. Akurat trafiło że u ciebie ta sytuacja miała
miejsce. Awarie zdarzają się w każdej sieci.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-25 15:18:31
Autor: ronel
Play to g....
Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:dmo4g8l0itsvjbmb8935v42hpfsgk5er3o4ax.com...
[...]

Mam taki numer wpisany fabrycznie na karcie sim, piszą tam że mam 0,07gr do wykorzystania do 22.01.2013 czyli przeszłość.
Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0.00 do wykorzystania do0-.
Pełen cytat, pytam do kiedy jest wazny sam numer, w normalnych sieciach jest to podawane.

Data: 2013-01-25 15:44:33
Autor: dizel
Play to g....
On Fri, 25 Jan 2013 15:18:31 +0100, "ronel" <ronel@v.pl> wrote:

[...]

Ważność konta na połączenia wychodzące skończyła ci się 22.01.2013r.
Zgodnie z regulamniem redbull mobile od tego czasu masz jeszcze 60 dni
na połączenia przychodzące. Z wyłączeniem numeru po tych 60 dniach
jest różnie, zresztą jak w każdej innej sieci.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-25 19:37:25
Autor: Jingiel
Play to g....
Awarie zdarzają się w każdej sieci.

Ale nie w każdej, żeby złożyć reklamacje trzeba się od razu rejestrować.

--

Jingiel

Play to g....