Play to g....

Data: 2013-01-24 21:28:30
Autor: Tomek
Play to g....
Użytkownik "ronel"  napisał:

Dostałem puszkę redbulla z dołączonym do niej numerem w tej sieci, ale to tak naprawdę play, tak jak virgin mobile, nie wiem po jaką cholerę pączkuje to gówno pod tyloma taryfami i nazwami

Masz jakieś logiczne wytłumaczenie na swoją głupotę? Ktoś Ci kazał używać tej karty lub zabronił użyć google?

Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po zarerejestrowaniu się w play24.

Zawsze tak było. To żadna nowość.

Wykupiłem pakiet smsów do wszystkich sieci, ważny przez miesiąc, ale nagle przestał działać, bo jak rozumiem wyprzedzał epoką ważność konta głównego?

No to chyba oczywiste. Czego nie zrozumiałeś? Wykupienie pakietu NIGDY nie wydłuża ważności połączeń wychodzących. Masz problem z czytaniem regulaminów?

No ja pier... pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe muły się tam uchowały?

Data: 2013-01-24 21:46:08
Autor: Liwiusz
Play to g....
W dniu 2013-01-24 21:28, Tomek pisze:
Użytkownik "ronel"  napisał:

Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe
muły się tam uchowały?

W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-25 09:57:38
Autor: Waldek Godel
Play to g....
Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:46:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

A ty odróżniasz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-01-25 10:56:21
Autor: ronel
Play to g....

Użytkownik "ronel"  napisał:

Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe
muły się tam uchowały?

W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

Ja odrózniam, to play nie odróżnia. Co to za Mvno które karmi się doładowaniami play i obsługuje przez ich stronę, hę?

Data: 2013-01-25 11:52:15
Autor: ALEX Alpha MR
Play to g....
Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:56:21 +-0100, ronel napisa+AUI-(a):

naprawd+ARk- play, tak jak virgin mobile

Ja z czym+AVs- takim jak "ronel" te+AXw-. Ciekawe co to za wie+AVs-, +AXw-e takie t+ARk-pe
mu+AUI-y si+ARk- tam uchowa+AUI-y?

W dodatku nie odr+APMBfA-niaj+AQU- taryfy od MVNO.

Ja odr+APM-zniam, to play nie odr+APMBfA-nia. Co to za Mvno kt+APM-re karmi si+ARk- do+AUI-adowaniami play i obs+AUI-uguje przez ich stron+ARk-, h+ARk-?

Service Provider.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- flota japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy :-D

Data: 2013-01-25 17:31:47
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:
Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:56:21 +0100, ronel napisał(a):

[...]

To poczytaj w regulaminie, KTO jest operatorem.

Data: 2013-01-26 06:59:59
Autor: Liwiusz
Play to g....

Użytkownik "ronel"  napisał:

> [...]

Ja odrózniam, to play nie odróżnia. Co to za Mvno które karmi się
doładowaniami play i obsługuje przez ich stronę, hę?

Nie odróżniasz. Napisałeś, że virginmobile to play, tak jak RedbullMobile.

Redbullmobile to play, zgadza się.
Ale VM to nie play.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-25 10:55:38
Autor: ronel
Play to g....
Użytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl> napisał w wiadomości news:kds5hh$u6i$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "ronel"  napisał:

[...]

Wziąłem to do testów i opinia zostanie negatywna.

Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po zarerejestrowaniu się w play24.

Zawsze tak było. To żadna nowość.

Wow, gówno zawsze śmierdziało dlatego to jest normalne, genialne wytłumaczenie.

[...]

A jak miałem do ku... sprawdzić do kiedy jest ważny ten numer, skoro nigdzie nie ma tej informacji i czemu sprzedają pakiet ważny dłużej niż konto?

No ja pier... pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe muły się tam uchowały?

Poznań, a Ty z pierdziszewa górnego gdzie trzęsiesz lokalnym rynkiem gsm, mając jeden salon z taktaktami na całą gminę?

Data: 2013-01-25 11:39:12
Autor: ALEX Alpha MR
Play to g....
Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:55:38 +-0100, ronel napisa+AUI-(a):

Wykupi+AUI-em pakiet sms+APM-w do wszystkich sieci, wa+AXw-ny przez miesi+AQU-c, ale nagle przesta+AUI- dzia+AUI-a+AQc-, bo jak rozumiem wyprzedza+AUI- epok+AQU- wa+AXw-no+AVsBBw- konta g+AUIA8w-wnego?

No to chyba oczywiste. Czego nie zrozumia+AUI-e+AVs-? Wykupienie pakietu NIGDY nie wyd+AUI-u+AXw-a wa+AXw-no+AVs-ci po+AUIBBQ-cze+AUQ- wychodz+AQU-cych. Masz problem z czytaniem regulamin+APM-w?

A jak mia+AUI-em do ku... sprawdzi+AQc- do kiedy jest wa+AXw-ny ten numer, skoro nigdzie nie ma tej informacji i czemu sprzedaj+AQU- pakiet wa+AXw-ny d+AUI-u+AXw-ej ni+AXw- konto?

Bo jakby nie sprzedali to by+AVs- j+ARk-cza+AUI- +AXw-e masz kas+ARk- i nie mo+AXw-esz kupi+AQc-. I nie
wiedzia+AUI-by+AVs- dlaczego.