Play to g....

Data: 2013-01-24 21:42:40
Autor: $heikh el $hah
Play to g....
W dniu 2013-01-24 21:19, ronel pisze:
Play ty ch...

Właśnie się zastanawiam dlaczego 4 lata temu przeniosłem sobie numer do Play z Ery. Ach, no tak. Wakacje były, a w moim rodzinnym miasteczku tylko salon Playa, zaś chciałem wziąć abonament. K-wa mać!
(Ale od pół roku mam w Orange i je__ał Playa pies!)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-24 22:51:18
Autor: K
Play to g....
W dniu 24.01.2013 21:42, $heikh el $hah pisze:
[...]

mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

Data: 2013-01-25 07:25:29
Autor: Jingiel
Play to g....

mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie
trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

Bo tanie mięso to psy jedzą.
--
Jingiel

Data: 2013-01-25 07:53:55
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Fri, 25 Jan 2013 07:25:29 +0100, Jingiel wrote:
> mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie
> trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

 Bo tanie miso to psy jedz.

W kategorii poprawiania sobie samopoczucia startujesz do postu miesica :-)

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-25 07:52:30
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Thu, 24 Jan 2013 22:51:18 +0100, K wrote:
 mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie  trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

Ale to chyba dotyczy wszystkich ,,nowoczesnych'' BOK. Ja to samo moglbym
powiedziec o Plusie, Playu, .p. Erze, UPC, Netii i pewnie jeszcze kilku
opach.

Data: 2013-01-25 13:32:55
Autor: K
Play to g....
W dniu 25-01-2013 08:52, Michal Tyrala pisze:
[...]

od 10 lat mam tmobile i nigdy mnie bok nie wkurwil, praktycznie zawsze sprawe zalatwiono od reki. niestety tego samego nie moge powiedziec o orange, ktorym uraczyl mnie aktualny pracodawca. playa jak juz pisalem, przerabialem w bliskiej rodzinie, sam tez raz probowalem przejsc do playa... ale to juz tutaj opisywalem (ktos z tad odeslal mnie nawet na skarge na blogu gruszki)

Data: 2013-01-28 09:23:23
Autor: Chris
Play to g....
$heikh el $hah nabazgrał(a):

W dniu 2013-01-24 21:19, ronel pisze:
Play ty ch...
Właśnie się zastanawiam dlaczego 4 lata temu przeniosłem sobie numer do Play z Ery.

Kolega firmie zmienił z ERA na Play .. teraz tylko odlicza minuty aż skończy się jeb.... umowa wraca do T-Mobile z podkulonym ogonem. Nigdy więcej play....

Data: 2013-01-28 09:38:44
Autor: Tomek
Play to g....
Użytkownik "Chris"  napisał:

Kolega firmie zmienił z ERA na Play .. teraz tylko odlicza minuty aż skończy się jeb.... umowa wraca do T-Mobile z podkulonym ogonem. Nigdy więcej play....

Kolega to zapewne niedawny gimbus, który jak wielu tu płaczących nie doczytał umowy i warunków i wybrał jedną z gorszych promocji? Nie pochwalił się, na czym dał dooopy i czego nie zrozumiał?

Data: 2013-01-28 10:20:24
Autor: Chris
Play to g....
Tomek nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris"  napisał:
[...]

Umowa nie ma nic do żeczy ... super play .. brak zasięgu, zawyżane FA i proces reklamacyjny ciągnący się w tygodniami po czym zawsze to wina play (bo się pomyliliśmy), niekąpetentna obsługa BOK która nic nie wie albo odsyła do następnej  osoby i tak można spędzić cały dzień ... jedyny plus playa to ceny.

Data: 2013-01-28 11:06:43
Autor: Tomek
Play to g....
Użytkownik "Chris"  napisał:

Umowa nie ma nic do żeczy

Do czego?

... super play .. brak zasięgu

Kolega nie sprawdził wcześniej, że w wiosce nie ma nadajników Playa i dodatkowo ma problem z wyborem operatora w menu telefonu?

niekąpetentna obsługa BOK

Jaka?

Jeśli Twój kolega ma podobny poziom wiedzy co Ty, to lament na tej grupie zaczyna być oczywisty.

Data: 2013-01-28 12:19:29
Autor: Chris
Play to g....
Tomek nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris"  napisał:
[...]

Ta wioska to Warszawa ...

niekąpetentna obsługa BOK
Jaka?
Jeśli Twój kolega ma podobny poziom wiedzy co Ty, to lament na tej grupie zaczyna być oczywisty.

Też miałem Play przez 3 czy 45 miesiące .. najpierw mi się podobało ale dziury w działaniu straszne, wróciłem do T-Mobile i skończyły się problemy.

Sorry ale ładna reklama to nie wszystko ... a ty wrócć za biurko i dalej sprzedawaj swoją sieć...

Data: 2013-01-28 12:23:33
Autor: Tomek
Play to g....
Użytkownik "Chris"  napisał:>

a ty wrócć za biurko i dalej sprzedawaj swoją sieć...

Czy radzenie sobie z rzeczami oczywistymi, takimi jak zmiana operatora w menu czy pilnowanie końca umowy jest równoznaczne z tym, że trzeba sprzedawać jakąś sieć? Masz jakiś kompleks czy rzeczywiście jesteś taką sierotą?

Data: 2013-01-28 12:29:59
Autor: Chris
Play to g....
Tomek nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris"  napisał:>
[...]

Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

Data: 2013-01-28 12:20:32
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, Chris wrote:
> Czy radzenie sobie z rzeczami oczywistymi, takimi jak zmiana operatora w > menu czy pilnowanie koca umowy jest rwnoznaczne z tym, e trzeba > sprzedawa jak sie? Masz jaki kompleks czy rzeczywicie jeste tak > sierot?

 Skoro co nie dziaa to po co to trzyma ?? wyjanij to geniuszu ...

Tak dla ustalenia -- wiesz ze Play potrafi dzialac w sieci Plusa i Orange?

Data: 2013-01-28 13:21:52
Autor: Tomek
Play to g....
Użytkownik "Chris"  napisał:

Masz jakiś kompleks czy rzeczywiście jesteś taką sierotą?

Skoro coś nie działa to po co to trzymać ?? wyjaśnij to geniuszu ...

A Ty geniuszu wyjaśnisz mi, jakim cudem ktoś inteligentny wziął telefon od operatora, który na danym terenie ma zaniki zasięgu?
To dopiero trzeba być kaleką umysłowym, a później płakać, że nie działa.

Data: 2013-01-28 15:44:23
Autor: dizel
Play to g....
On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Skoro co nie dziaa to po co to trzyma ?? wyjanij to geniuszu ...

Ju nie mog tego sucha e kto ma play i nie ma zasigu, przecie
to jest niemoliwe, tak tylko mwi konsultanci W3 albo osoby ktre
nigdy play nie miay.
Jest zasig 3 sieci mona sobie wybra co komu pasuje, a
prawdopodobnie ruszy niedugo zasig z T wic nie wiem jak mona nie
mie zasigu. Wystarczy rcznie wybra operatora w telefonie, nie jest
zbyt skomplikowane.
I nie jestem adnym fanbojem playa.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-28 19:23:53
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
On Mon, 28 Jan 2013 12:29:59 +0100, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Jest zasięg 3 sieci można sobie wybrać co komu pasuje, a
prawdopodobnie ruszy niedługo zasięg z T więc nie wiem jak można nie
mieć zasięgu. Wystarczy ręcznie wybrać operatora w telefonie, nie jest
zbyt skomplikowane.

Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie móc zadzwonić z
sieci Orange... A z kolei w trybie auto telefon trzyma się sieci
macierzystej jak pijany płotu.
Sorry, są przyjemniejsze sposoby spędzania wolnego czasu. Czasu niewolnego
również.

Data: 2013-01-28 20:24:54
Autor: W
Play to g....
Maciej Bebenek wystuka, co nastpuje:

dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
[...]

Ta, i nie mie dostpu do internetu w sieci Plusa, albo nie mc
zadzwoni z sieci Orange...

Eeee? I jedno i drugie u mnie dziaa (aczkolwiek testowane mocno sporadycznie bo najczciej wystarcza mi wasny) wic skd takie stwierdzenie?

A z kolei w trybie auto telefon trzyma si
sieci macierzystej jak pijany potu.

+1

Data: 2013-01-29 00:18:59
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
W <wu@wu.pl> wrote:
Maciej Bebenek wystukał, co następuje:

Ta, i nie mieć dostępu do internetu w sieci Plusa, albo nie móc
zadzwonić z sieci Orange...

Eeee? I jedno i drugie u mnie działa (aczkolwiek testowane mocno sporadycznie bo najczęściej wystarcza mi własny) więc skąd takie stwierdzenie?

Z doświadczenia. Potem wydzwanianie na ten dziwny hotline i dowiedzenie
się, że jestem pierwszym, który zgłasza awarię... A potem Gruszka mi mówi,
że się czepiam :-P

A z kolei w trybie auto telefon trzyma się
sieci macierzystej jak pijany płotu.

+1

Tak, +1, szczególnie przy poziomie -105 dBm. Nawet SMS-y wzięły wolne :-P

Data: 2013-01-29 10:18:32
Autor: W
Play to g....

W <wu@wu.pl> wrote:
[...]

Z dowiadczenia. Potem wydzwanianie na ten dziwny hotline i dowiedzenie
si, e jestem pierwszym, ktry zgasza awari... A potem Gruszka mi mwi,
e si czepiam :-P

Hm, ustawienia sieci play to jest jeden wielki... ekhm... no ;) wic mnie nic nie zdziwi; odpuka - u mnie dziaa wzgldnie ;D

Data: 2013-01-28 22:30:39
Autor: dizel
Play to g....
On Mon, 28 Jan 2013 19:23:53 +0100, Maciej Bebenek
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

Ta, i nie mie dostpu do internetu w sieci Plusa, albo nie mc zadzwoni z
sieci Orange... A z kolei w trybie auto telefon trzyma si sieci
macierzystej jak pijany potu.
Sorry, s przyjemniejsze sposoby spdzania wolnego czasu. Czasu niewolnego
rwnie.

nastpny troll albo konsultant w3

Pozdrawiam

Data: 2013-01-28 21:35:32
Autor: Waldek Godel
Play to g....
Dnia Mon, 28 Jan 2013 22:30:39 +0100, dizel napisa(a):

<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

nastpny troll albo konsultant w3

Ech.. ta dzisiejsza modzie coraz inteligentniejsza jest. I to w jaki
nietuzinkowy sposb...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rzd moe zrobi dla ciebie.

Data: 2013-01-29 00:18:58
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

[...]

następny troll albo konsultant w3

Oczywiście :-) I dodatkowo członek z ramienia :-P

Data: 2013-01-29 08:43:34
Autor: Chris
Play to g....
Maciej Bebenek nabazgrał(a):

dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
[...]

Dla tego po 3 miesięcznych testach Play zrezygnowałem :)

Sorry, są przyjemniejsze sposoby spędzania wolnego czasu. Czasu niewolnego
również.

To fakt  :)

Data: 2013-01-29 16:02:11
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Mon, 28 Jan 2013 19:23:53 +0100, Maciej Bebenek wrote:
 Ta, i nie mie dostpu do internetu w sieci Plusa, albo nie mc zadzwoni z
 sieci Orange... A z kolei w trybie auto telefon trzyma si sieci
 macierzystej jak pijany potu.

A jak si kiedys z ciekawosci chcialem zapytac o szczegoly, to
,,mielismy tak na roznych smartfonach'' :-) Wstrzeliwujesz(-cie?) si
celnie w poziom pojkujcych w tym wtku. ;-)

Data: 2013-01-29 21:38:27
Autor: Maciej Bebenek
Play to g....
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
[...]

A jak się kiedys z ciekawosci chcialem zapytac o szczegoly, to
,,mielismy tak na roznych smartfonach'' :-) Wstrzeliwujesz(-cie?) się
celnie w poziom pojękujących w tym wątku. ;-)

Przykro mi bardzo, że niektórzy czują się urażeni. Wielu moich znajomych
przeszło do Play, niektórzy zostali na dłużej, niektórzy uciekli tak
szybko, jak mogli. Nikt nie mówił, że NIGDY nie miał kłopotów (zresztą
dokłądnie tak samo, jak w innych sieciach), ale dla niektórych są albo małe
albo akceptowalne.

A co do wątku... Nie lubię klakierów. Hejterów też nie lubię :-)

Data: 2013-01-29 20:47:48
Autor: Michal Tyrala
Play to g....
On Tue, 29 Jan 2013 21:38:27 +0100, Maciej Bebenek wrote:
> A jak si kiedys z ciekawosci chcialem zapytac o szczegoly, to
> ,,mielismy tak na roznych smartfonach'' :-) Wstrzeliwujesz(-cie?) si
> celnie w poziom pojkujcych w tym wtku. ;-)

 Przykro mi bardzo, e niektrzy czuj si uraeni.

Ja nie taki delikatny, spokojnie. Tylko sobie opinie o autorze wtedy
skorygowalem i tyle.