Play - totalna masakra

Data: 2011-08-26 16:55:17
Autor: Amir
Play - totalna masakra
Odkąd przeszedłem z 4 numerami do play, to ciągłe problemy.

własnie wystalili mi przy taryfie all inclusive max
rachunek na ponad 500zł
naliczyli wszystkie połaczenia wewnatrz sieci play.

to normalna ich praktyka?
kompletna dezinformacja, konsultant chcial mi wcisnac ze bylem za granicą
a to ciekawe, codziennie przez caly miesiąc za granicą co ja bym tam robił.

Data: 2011-08-26 17:30:38
Autor: janiii
Play - totalna masakra
On 11-08-26 16:55, Amir wrote:

własnie wystalili mi przy taryfie all inclusive max

A w jakiej taryfie masz abonamenty?

--
janiii
Odpisując zamień *lp* na *pl* w adresie.

Data: 2011-08-27 09:30:00
Autor: Baluu
Play - totalna masakra
I jak oceniasz przejscie do Play??? Warto było??? Obecny operator był aż tak drogi.

Chciałeś być w Playu to płać i płacz!!

A odpowiadając na Twoje pytanie konsultant powiedział, że byłeś w roamingu krajowym, oznacza że połączenia wykonywałeś z sieci Polkomtela - Plusa, a w sieci Plusa stan darmowy "darmowe rozmowy" nie działają.

Darmowe rozmowy działają tylko w sieci Play. :P

Data: 2011-08-27 10:04:22
Autor: Sławek
Play - totalna masakra
Użytkownik "Baluu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j3a6dt$ejq$1@news.onet.pl...

[...]

Nie kłam, bo ci nos urośnie

-- Sławek

Data: 2011-08-27 12:41:15
Autor: janiii
Play - totalna masakra
On 11-08-27 09:30, Baluu wrote:

A odpowiadając na Twoje pytanie konsultant powiedział, że byłeś w
roamingu krajowym, oznacza że połączenia wykonywałeś z sieci Polkomtela
- Plusa, a w sieci Plusa stan darmowy "darmowe rozmowy" nie działają.
Ale wiesz o czym piszesz, co nie?

Data: 2011-08-27 13:24:59
Autor: Norbert
Play - totalna masakra
W dniu 2011-08-27 09:30, Baluu pisze:

Darmowe rozmowy działają tylko w sieci Play. :P

Zanim cos stwierdzisz pomysl i sie doinformuj bo czytajac takie bzdety mozna dostac zgagi.

Data: 2011-08-27 20:26:30
Autor: Baluu
Play - totalna masakra
Poczytajcie regulamin Play.

W ramach usługi "Nieograniczone połączenia w Play" przyznawany jest pakiet minut w
wysokości 44 640 minut, które mogą być wykorzystane na krajowe połączenia głosowe i wideo
("połączenia") realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4 na dowolnie wybrane Numery
MSISDN w Sieci Telekomunikacyjnej P4.

http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_Stan_Darmowy_20-05-11r.pdf

Data: 2011-08-27 20:30:11
Autor: Baluu
Play - totalna masakra
Darmowe minuty do wszystkich sieci w Play działają też w roamingu krajowym.

Ale.

Nieograniczone rozmowy w Play działają tylko w sieci P4.

Data: 2011-08-27 20:54:11
Autor: janiii
Play - totalna masakra
On 11-08-27 20:30, Baluu wrote:

Nieograniczone rozmowy w Play działają tylko w sieci P4.
Tak jakby nazwa sama za siebie mówi.

Data: 2011-08-28 00:10:38
Autor: SDD
Play - totalna masakra

Użytkownik "Baluu" <baluu@o2.pl> napisał w wiadomości news:j3bd3o$gna$1news.onet.pl...

Nieograniczone rozmowy w Play działają tylko w sieci P4.

Nie łgaj, psie.

Data: 2011-08-28 00:13:59
Autor: Andrzej Libiszewski
Play - totalna masakra
Dnia Sun, 28 Aug 2011 00:10:38 +0200, SDD napisał(a):

Użytkownik "Baluu" <baluu@o2.pl> napisał w wiadomości news:j3bd3o$gna$1news.onet.pl...

Nieograniczone rozmowy w Play działają tylko w sieci P4.

Nie łgaj, psie.

Nie łga. On zwyczajnie nie ma pojęcia o czym mówi :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2011-08-28 00:48:23
Autor: SDD
Play - totalna masakra

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:152g70h5bhmap.17k74lx6cfguw$.dlg40tude.net...

Nie łga. On zwyczajnie nie ma pojęcia o czym mówi :)

Psy rzadko miewaja.
Gdybym podejrzewal premedytacje, to bym napisal "nie łgaj, człowiecze" :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-08-27 21:04:29
Autor: Norbert
Play - totalna masakra
W dniu 2011-08-27 20:26, Baluu pisze:
[...]

Regulamin jest wystarczajaco niejasny.
W tej chwili play w taryfach allinclisive i longplay nie dzieli polaczen na nadajniki play/plus.
To samo z internetem.
W salonach mowia to samo, moj rachunek to potwierdza.
A sie P4 to zarowno nadajniki play jak i plusa.

Data: 2011-08-28 07:12:50
Autor: JoteR
Play - totalna masakra
"Norbert" napisał:

W tej chwili play w taryfach allinclisive i longplay nie dzieli polaczen na nadajniki play/plus.
To samo z internetem.

W aktualnych ofertach tak, ale jak to działa w praktyce? Bo ja w swojej taryfie LongPlay mam ten "gorszy" internet (Play Online), więc zaraz na początku via Play24 zablokowałem możliwość nawiązywania połączeń poza strefą "taniego internetu". To mówisz, że można by zaryzykować zdjęcie tej blokady?

JoteR

Data: 2011-08-28 07:44:15
Autor: Baluu
Play - totalna masakra
SDD: Waz slowa chamie. Dla mnie miarodajny jest regulamin. Jak P4 stosuje ustępstwa i "nielimitowane rmozmowy" daje też w roamingu krajowym to naprawdę ciekawa oferta.

Data: 2011-08-28 11:46:25
Autor: SDD
Play - totalna masakra

Użytkownik "Baluu" <baluu@o2.pl> napisał w wiadomości news:j3ckjl$g56$1news.onet.pl...
SDD: Waz slowa chamie. Dla mnie miarodajny jest regulamin. Jak P4 stosuje ustępstwa i "nielimitowane rmozmowy" daje też w roamingu krajowym to naprawdę ciekawa oferta.

W abonamencie nei wiem jak jest w praktyce - przyznam sie. Nie posiadam.

Ale na karcie, we Freshu mam nielimitowane niezaleznie od tego, czy jestem zalogowany do P4 czy do Plusa.
I to na kilku numerach - moim, oraz paru innych, ktorymi opiekuje sie.

Data: 2011-08-29 00:12:33
Autor: Grzexs
Play - totalna masakra
[...]

A czy jest obecnie jakaś usługa, która działa inaczej przy zalogowaniu do Plusa, a inaczej po zalogowaniu do Playa? Chodzi mi o przedpłacone.

--
Grzexs

Data: 2011-08-28 12:08:59
Autor: Andrzej Libiszewski
Play - totalna masakra
Dnia Sun, 28 Aug 2011 07:12:50 +0200, JoteR napisał(a):

"Norbert" napisał:

[...]

Internet nie jest różnicowany w taryfach All Inclusive, we wcześniejszych
Long Play pakiety Play Online działają tylko na nadajnikach Play, w
roamingu krajowym jest naliczana opłata za każde 100kB.
Mam taką taryfę, więc nie domniemywam, tylko wiem z praktyki :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

Data: 2011-08-29 12:02:29
Autor: Amir
Play - totalna masakra

Darmowe rozmowy działają tylko w sieci Play. :P

jakos na 2 innych numerach nie naliczają mi połączeń

Data: 2011-08-28 09:13:24
Autor: Tomaszek
Play - totalna masakra
W dniu 2011-08-26 16:55, Amir pisze:
własnie wystalili mi przy taryfie all inclusive max
rachunek na ponad 500zł
naliczyli wszystkie połaczenia wewnatrz sieci play.

Z tą firmą nie podpisuje się żadnych umów - tylko pre-paid. Najwyżej ukradną tylko tyle ile mam na koncie. Potem reklamacje to pierdolenie kotka za pomocą młotka.

to normalna ich praktyka?

To błąd techniczny i jak złożysz reklamację, to dostaniesz odpowiedź nie na temat. To nie jest stała praktyka. U mnie np. ( mam Play Fresh i wykupuję co jakiś pakiety internetowe ) raz zapieprzyli mi 5zł włączając pakiet, a i tak leciały MB poza pakietem, a kilka razy już nie. To loteria.

To mi się podoba:
- jak płacisz za usługę i nie masz zarejestrowanej karty SIM - __jesteś klientem___
- jak składasz reklamację i nie masz zarejestrowanej karty SIM - __NIE jesteś klientem___

kompletna dezinformacja, konsultant chcial mi wcisnac ze bylem za granicą
a to ciekawe, codziennie przez caly miesiąc za granicą co ja bym tam robił.

Sam widzisz. Mają numer wychodzący, mają numer przychodzący. To do jakiej sieci numer jeden i drugi był zalogowany w momencie połączenia też pewnie mają. Ale debil z BOKu to debil z BOKu.

Data: 2011-08-29 12:05:28
Autor: Amir
Play - totalna masakra
> [...]
na temat. To nie jest stała praktyka. U mnie np. ( mam Play Fresh i wykupuję co jakiś pakiety internetowe ) raz zapieprzyli mi 5zł włączając pakiet, a i tak leciały MB poza pakietem, a kilka razy już nie. To loteria.

Własnie tym mnie zaskakują
zawsze odpowiedz jest nie na temat :)

są niesamowici, tak zostali szkoleni
odpisac coś muszą, ale ze nie na temat to już nieważne
można pisać do UKE, narazie od 2 miesięcy jestem w play z kilkoma numerami
a pism poszło juz z 10
w 90% nie na temat odpowiedź była, albo każdy pisał co innego :)
mają po prostu niezły burdel

Play - totalna masakra