Play - totalna masakra

Data: 2011-08-28 09:13:24
Autor: Tomaszek
Play - totalna masakra
W dniu 2011-08-26 16:55, Amir pisze:
własnie wystalili mi przy taryfie all inclusive max
rachunek na ponad 500zł
naliczyli wszystkie połaczenia wewnatrz sieci play.

Z tą firmą nie podpisuje się żadnych umów - tylko pre-paid. Najwyżej ukradną tylko tyle ile mam na koncie. Potem reklamacje to pierdolenie kotka za pomocą młotka.

to normalna ich praktyka?

To błąd techniczny i jak złożysz reklamację, to dostaniesz odpowiedź nie na temat. To nie jest stała praktyka. U mnie np. ( mam Play Fresh i wykupuję co jakiś pakiety internetowe ) raz zapieprzyli mi 5zł włączając pakiet, a i tak leciały MB poza pakietem, a kilka razy już nie. To loteria.

To mi się podoba:
- jak płacisz za usługę i nie masz zarejestrowanej karty SIM - __jesteś klientem___
- jak składasz reklamację i nie masz zarejestrowanej karty SIM - __NIE jesteś klientem___

kompletna dezinformacja, konsultant chcial mi wcisnac ze bylem za granicą
a to ciekawe, codziennie przez caly miesiąc za granicą co ja bym tam robił.

Sam widzisz. Mają numer wychodzący, mają numer przychodzący. To do jakiej sieci numer jeden i drugi był zalogowany w momencie połączenia też pewnie mają. Ale debil z BOKu to debil z BOKu.

Data: 2011-08-29 12:05:28
Autor: Amir
Play - totalna masakra
> [...]
na temat. To nie jest stała praktyka. U mnie np. ( mam Play Fresh i wykupuję co jakiś pakiety internetowe ) raz zapieprzyli mi 5zł włączając pakiet, a i tak leciały MB poza pakietem, a kilka razy już nie. To loteria.

Własnie tym mnie zaskakują
zawsze odpowiedz jest nie na temat :)

są niesamowici, tak zostali szkoleni
odpisac coś muszą, ale ze nie na temat to już nieważne
można pisać do UKE, narazie od 2 miesięcy jestem w play z kilkoma numerami
a pism poszło juz z 10
w 90% nie na temat odpowiedź była, albo każdy pisał co innego :)
mają po prostu niezły burdel

Play - totalna masakra