|
Data: 2013-04-25 23:03:29 |
Autor: msawic |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu, gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
|
|
|
Data: 2013-04-26 09:01:25 |
Autor: Liwiusz |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu, gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
Ma dowód złożenia wypowiedzenia w pierwszym terminie?
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2013-04-26 10:07:08 |
Autor: AT |
usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu, gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
dużo lepszze klocki z nimi miałem, ale nie chce mi się ponownie opisywać,
generalnie to nie uznają reklamacji, wszystko co robią to aby więcej pieniędzy dla nich zostało,
i twardo do końca jadą, chyba ze udowodnisz im, że nie mają racji,
ale musisz mieć mocne kwity
ja wygrałem, ale moja batalia trwała kilka miesięcy, nagrywałem rozmowy i zbierałem kwity, mają bałagan ale moim zdaniem celowo to robią, to po prostu się opłaca, 1 na 100 się zoriętuje a reszte zapłaci, finansowo wychodzi na korzyść dla play-a,
to staje się powszechna praktyka
|
|
Data: 2013-05-01 10:13:17 |
Autor: Trybun |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Osobiście nie miałem jeszcze okazji związać się z tą firmą umowa "terminową", ale wiele złego słyszałem od znajomych na ten temat.
|
|
Data: 2013-05-02 00:10:57 |
Autor: the_foe |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu, gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie sie z nimi piescil...
--
@foe_pl
|
|
Data: 2013-05-02 05:55:25 |
Autor: Liwiusz |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął
korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały
do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy
też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie sie
z nimi piescil...
Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2013-05-02 10:16:31 |
Autor: Mr. Misio |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
Użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął
korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały
do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy
też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie sie
z nimi piescil...
Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
Ale nie przetwarzac w celach marketingowych...
|
|
|
Data: 2013-05-02 10:36:41 |
Autor: Liwiusz |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-05-02 10:16, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął
korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały
do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy
też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie sie
z nimi piescil...
Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
Ale nie przetwarzac w celach marketingowych...
Na to wątkotwórca się nie skarży.
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2013-05-02 19:17:38 |
Autor: the_foe |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął
korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały
do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy
też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie sie
z nimi piescil...
Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
--
@foe_pl
|
|
Data: 2013-05-02 19:39:17 |
Autor: Liwiusz |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:
W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął
korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały
do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy
też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie sie
z nimi piescil...
Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2013-05-02 20:04:39 |
Autor: the_foe |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-05-02 19:39, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:
W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął
korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały
do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy
też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie
sie
z nimi piescil...
Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie
innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic
nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach
marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.
Jeżeli sad uzna za skuteczne rozwiazanie umowy przez abonenta to wtedy przetwarzanie w celach realizacji umowy nie ma podparcia i telekom ze strony oskarzenia cywilnego, przed GIODO i teoretycznie nawet w postępowaniu karnym musi sie tłumaczyć. Jezeli klient zastrzegł sobie nieprzetwarzanie w celach marketingowych.
--
@foe_pl
|
|
|
Data: 2013-05-02 20:54:02 |
Autor: Liwiusz |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-05-02 20:04, the_foe pisze:
W dniu 2013-05-02 19:39, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:
W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.
Zaczął
korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i
obiecały
do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny?
Czy
też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie
sie
z nimi piescil...
Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie
innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic
nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach
marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.
Jeżeli sad uzna za skuteczne rozwiazanie umowy przez abonenta to wtedy
przetwarzanie w celach realizacji umowy nie ma podparcia i telekom ze
strony oskarzenia cywilnego, przed GIODO i teoretycznie nawet w
postępowaniu karnym musi sie tłumaczyć. Jezeli klient zastrzegł sobie
nieprzetwarzanie w celach marketingowych.
Realizacja umowy to stan faktyczny. Skoro Play umowę realizuje, to musi przetwarzać dane, i brak marketingowej zgody tu nic nie zmienia. Inna sprawa to "odszkodowanie" za realizację umowy, podczas gdy do realizacji już nie powinno dochodzić. Jednakże to zupełnie inna płaszczyzna sporu.
Zatem- strzelajmy tam, gdzie mamy szansę trafić, a nie tam gdzie to jest modne "w internecie" bez patrzenia, czy słusznie :)
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2013-05-03 17:09:13 |
Autor: the_foe |
Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce |
W dniu 2013-05-02 20:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 20:04, the_foe pisze:
W dniu 2013-05-02 19:39, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:
W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-26 08:03, msawic@gmail.com pisze:
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.
Zaczął
korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i
obiecały
do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do
punktu,
gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A
teraz
dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny?
Czy
też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
M.
Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie
sie
z nimi piescil...
Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie
innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic
nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach
marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.
Jeżeli sad uzna za skuteczne rozwiazanie umowy przez abonenta to wtedy
przetwarzanie w celach realizacji umowy nie ma podparcia i telekom ze
strony oskarzenia cywilnego, przed GIODO i teoretycznie nawet w
postępowaniu karnym musi sie tłumaczyć. Jezeli klient zastrzegł sobie
nieprzetwarzanie w celach marketingowych.
Realizacja umowy to stan faktyczny. Skoro Play umowę realizuje, to musi
przetwarzać dane, i brak marketingowej zgody tu nic nie zmienia. Inna
sprawa to "odszkodowanie" za realizację umowy, podczas gdy do realizacji
już nie powinno dochodzić. Jednakże to zupełnie inna płaszczyzna sporu.
Zatem- strzelajmy tam, gdzie mamy szansę trafić, a nie tam gdzie to jest
modne "w internecie" bez patrzenia, czy słusznie :)
nie zgodze sie z taka tezą
Przyjmujemy ze abonent wypowiedział umowę zgodnie z prawem. Opłacił wszelkie naleznosci. Jedynym mozliwym wybiegem telekomu, zeby przedłużyć umowe jest wmawianie klientowi, ze wypowiedzenia nie otrzymali, albo zbyt pozno. Jezeli w sadzie udowodnimy ze telekom zignorował wypowiedzenie, to automatycznie udowadniamy, ze zignorował zakaz prztwarzania danych w celach handlowych. Bo jest to na tej samej kartce papieru. Mamy wiec tu dwie odpowiedzialnosci cywilne: kontraktowa i deliktową. Ta druga wynikajaca z czynu zabronionego jest dla telekomu bardziej dotkliwa bo nie jest w stanie skalkulować jej skutków finansowych dla siebie.
--
@foe_pl
|
|