Play usunął mój numer z Selfcare

Data: 2010-02-22 01:27:35
Autor: Michał Rolka
Play usunął mój numer z Selfcare

Mam Play Online, chciałem się dziś zalogować do 24.playmobile.pl. Próby zalogowania się numerem kończyły się komunikatem o nieprawidłowym loginie lub haśle. W końcu zalogowałem się skutecznie e-mailem - tylko po to, żeby zobaczyć, że do tego konta nie jest dopięty żaden numer. Ostatnio logowałem się tydzień temu. Numer faktycznie był swobodny, bo bez problemu dopiąłem go jako drugi do konta Play Online na Kartę w Play24, które nie zniknęło. Z moim kontem Play Fresh też nic się nie stało. Uprzedzam, jeśli komuś się nie uda zalogować - to niekoniecznie skleroza, tylko jakiś pad(?) u Playa.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Play usunął mój numer z Selfcare