Play vs roaming

Data: 2010-03-18 12:55:04
Autor: ALEX
Play vs roaming
Przerabiał ktoś w *praktyce* Play w roamingu w Niemczech? Jakieś kłopoty są?

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-03-18 17:06:27
Autor: GS
Play vs roaming
Użytkownik ALEX napisał:
Przerabiał ktoś w *praktyce* Play w roamingu w Niemczech? Jakieś kłopoty
sÄ…?

27 godzin temu byłem w Berlinie
żadnych problemów z wychodzącymi, przychodzącymi, sms. Sprawdziłem też kody typu "saldo" - działają

pzdr
Grzegorz S

Data: 2010-03-18 18:25:59
Autor: ALEX
Play vs roaming
W dniu 18-03-10 17:06, GS pisze:

27 godzin temu byłem w Berlinie
żadnych problemów z wychodzącymi, przychodzącymi, sms. Sprawdziłem też
kody typu "saldo" - działają

Dzięki wielkie kolegom. Lejecie miód na moje serce :-D

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-03-18 23:49:45
Autor: Titus Atomicus
Play vs roaming
In article <hntjnp$r2n$1@nemesis.news.neostrada.pl>, GS <gs@ebox.pl> wrote:

 Sprawdzi³em te¿ kody typu "saldo" - dzia³aj±

W roamingu?
A ile to kosztuje?
TA

Data: 2010-03-19 08:57:18
Autor: GS
Play vs roaming
U¿ytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa³:
In article<hntjnp$r2n$1@nemesis.news.neostrada.pl>, GS<gs@ebox.pl>
wrote:

  Sprawdzi³em te¿
kody typu "saldo" - dzia³aj±

W roamingu?
A ile to kosztuje?
TA
na bilingu brak - wiêc 0z³

pzdr
GrzegorzS

Data: 2010-03-18 17:43:07
Autor: Valdi
Play vs roaming
"ALEX" news:hnt4dl$fv4$2inews.gazeta.pl

Przerabiał ktoś w *praktyce* Play w roamingu w Niemczech? Jakieś kłopoty
sÄ…?

Nie ma żadnych problemów - wszystko śmiga jak należy.
Nawet hasełka SMSowe z mBanku dochodzą tak jak by telefon był w Polsce.

Data: 2010-03-21 16:38:35
Autor: Virck
Play vs roaming
Wsadzilem jakas znaleziona w szufladzie po jakims tam pobycie w PL karte Play Fresh i wlozylem ja w NYC i bez problemu sie zalogowal do Cingular i zasypal mnie sms-ami wiec co tam jakies Niemcy....?

Data: 2010-03-21 19:50:40
Autor: Valdi
Play vs roaming
"Virck" news:4ba63d87$0$7014$c3e8da3news.astraweb.com

Wsadzilem jakas znaleziona w szufladzie po jakims tam pobycie w PL karte
Play Fresh i wlozylem ja w NYC i bez problemu sie zalogowal do Cingular i
zasypal mnie sms-ami wiec co tam jakies Niemcy....?

sorry za g³upie pytanie ale czy cingular jeszcze istnieje tj. czy
przypadkiem nie zosta³ poddany procesowi zmiany marki (wybaczcie, nie lubiê
s³owa rebranding) na AT&T?

Data: 2010-03-22 10:31:14
Autor: Virck
Play vs roaming
Valdi wrote:
[...]

Owszem...Cingular to jest juz AT&T....Poniewaz ja jestem do pierwszej nazwy przyzwyczajony a nie znosze AT&T wiec zawsze uzywam nazwy Cingular jako mojego bylego juz operatora...

Play vs roaming