Play w SK słabawo jakoś, dlaczego?

Data: 2012-03-05 23:04:29
Autor: Irek N.
Play w SK słabawo jakoś, dlaczego?
No właśnie, trafił się wyjazd i ze zdziwieniem odkryłem, że osoby do mnie dzwoniące (play, t-mobile) czasami są, a czasami (częściej) nie są identyfikowalne przez mój telefon (widzę jako nieznany). Dotyczyło to osób dzwoniących też z Słowacji, jak było z innymi nie wiem - nikt jakoś nie dzwonił. Zastanawia mnie dlaczego jest tak niedbale - niepowtarzalnie?
Inna ciekawostka to pytanie o kod ussd czy jakiś taki (nie pamiętam dokładnie) przy wybieraniu. W DE niczego takiego nie było, Czesi też jakoś sobie poradzili, podobnie Hiszpanie i tak dalej. Coś wiadomo na temat Słowackich przekierowań? Następnym razem przyglądnę się temu dokładniej, tym razem nie miałem .... sił?... ;)

__
Irek.N.

Play w SK słabawo jakoś, dlaczego?