Play wideorozmowy

Data: 2013-04-06 20:56:19
Autor: JoteR
Play wideorozmowy
Coś się zmieniło?
http://www.play.pl/uslugi/rozmowy-wideo/
Chciałem dzisiaj wykonać takie połączenie do telefonu spełniającego wszystkie wymogi dla przeprowadzenia tego typu połączeń (zresztą wcześniej wielokrotnie takie połączenia między nimi wykonywałem) i dumna zipa. Coś padło ewentualnie coś się zmieniło w sieci Play a ja przegapiłem?

JoteR

Data: 2013-04-06 21:24:36
Autor: darnok
Play wideorozmowy
On 2013-04-06 20:56, JoteR wrote:
Co¶ się zmieniło?
http://www.play.pl/uslugi/rozmowy-wideo/
Chciałem dzisiaj wykonać takie poł±czenie do telefonu spełniaj±cego
wszystkie wymogi dla przeprowadzenia tego typu poł±czeń (zreszt±
wcze¶niej wielokrotnie takie poł±czenia między nimi wykonywałem) i dumna
zipa. Co¶ padło ewentualnie co¶ się zmieniło w sieci Play a ja przegapiłem?

Dzialaja bez problemu.
Jak chcesz zweryfikowac ktory tel ma problem zrob z kazdego polaczenie video na numer: +48790200200 (normalna taryfikacja) - to numer video poczty glosowej play.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2013-04-06 21:37:49
Autor: JoteR
Play wideorozmowy
"darnok" napisał:

Dzialaja bez problemu.
Jak chcesz zweryfikowac ktory tel ma problem zrob z kazdego polaczenie video na numer: +48790200200 (normalna taryfikacja) - to numer video poczty glosowej play.

Dumna zipa w obu aparatach. Przetrzepię jeszcze opcje w Play24, może wł±czenie jakiej¶ blokady typu SMS Premium czy czegó¶ przyniosło taki efekt? Chodziło mi o potwierdzenie, że to mój lokalny problem, a nie jakie¶ fanaberie sieci Play.

JoteR

Data: 2013-04-06 22:52:42
Autor: Marek
Play wideorozmowy
On Sat, 06 Apr 2013 21:24:36 +0200, darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> wrote:
Jak chcesz zweryfikowac ktory tel ma problem zrob z kazdego
polaczenie
video na numer: +48790200200 (normalna taryfikacja) - to numer video

jakie ma zastosowanie taka poczta (ten konkretny nr)?

--
Marek

Data: 2013-04-07 12:23:45
Autor: darnok
Play wideorozmowy

http://www.play.pl/uslugi/poczta-wideo/

Data: 2013-04-06 21:26:14
Autor: ToMasz
Play wideorozmowy
W dniu 06.04.2013 20:56, JoteR pisze:
[...]

wprawdzie banalna uwaga, ale czy telefon _wyświetlał_ zasięg g3 czy g2?

ToMasz

Data: 2013-04-06 21:33:01
Autor: JoteR
Play wideorozmowy
"ToMasz" napisał:

[...]

Oczywiście, to pierwsza rzecz, którą sprawdziłem w obu aparatach (Samsungi F480 i Wave 723)

JoteR

Data: 2013-04-06 21:47:53
Autor: dizel
Play wideorozmowy
On Sat, 6 Apr 2013 21:33:01 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

"ToMasz" napisał:

Chciałem dzisiaj wykonać takie poł±czenie do telefonu spełniaj±cego
wszystkie wymogi dla przeprowadzenia tego typu poł±czeń (zreszt±
wcze¶niej wielokrotnie takie poł±czenia między nimi wykonywałem)

wprawdzie banalna uwaga, ale czy telefon _wy¶wietlał_ zasięg g3 czy g2?

Oczywi¶cie, to pierwsza rzecz, któr± sprawdziłem w obu aparatach (Samsungi F480 i Wave 723)

Jedyne wyj¶cie to próba ustawienia ręcznego logowania do sieci 3g
je¶li s± dostępne oczywi¶cie najpierw samego play a póĽniej jak
działać nie będzie to Orange albo Plus. Może też to być zwi±zane z tym
że niedługo udostępniony zostanie roaming z T , z tego co wiem to
pracownicy play już to testuj± więc może to mieć jaki¶ wpływ bo na
pewno sieć wymaga rekonfiguracji w takim przypadku.

Pozdrawiam

Play wideorozmowy