Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury

Data: 2009-10-05 10:08:26
Autor: BearBag
Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury
http://www.telepolis.pl/news.php?id=16128

.... i wszysto byłoby fjanie gdyby pakiety nie byly takie
ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

Data: 2009-10-05 19:14:36
Autor: SDD

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:e319b744-a31a-4213-8870-d4b808444b26q14g2000vbi.googlegroups.com...
http://www.telepolis.pl/news.php?id=16128

... i wszysto byłoby fjanie gdyby pakiety nie byly takie
ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze

Nie ma co biadolic. Wole miec taki wybor niz zaden. Zawsze 500 MB za 15 zl lepsze niz 5 MB za 5 zl i tu nie ma co dyskutowac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-05 19:15:59
Autor: Piotr M
Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury
Pewnego razu BearBag tak oto obwieścił(a):

... i wszysto byłoby fjanie gdyby pakiety nie byly takie
ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

Łoł :D Freeeszcie

A co marudzisz? Jest przecież 500MB..

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-05 10:20:22
Autor: BearBag
Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury

A co marudzisz? Jest przecież 500MB..

marudze bo miesiecznie potrzebuje moze 10-20MB a placic musze i tak
15zl wiec nie wiem czy sie oplaca brac pakiet.
Chyba 95% userow freshama podobne potrzeby do mnie...

Data: 2009-10-05 19:25:20
Autor: SDD

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:9bd10933-a548-4bf3-a95f-e17123dd5fade18g2000vbe.googlegroups.com...

marudze bo miesiecznie potrzebuje moze 10-20MB a placic musze i tak
15zl wiec nie wiem czy sie oplaca brac pakiet.
Chyba 95% userow freshama podobne potrzeby do mnie...

No wiesz - przy 10 MB to jeszcze jest nad czym sie zastanawiac. Ale przy 15 i wiecej - nie ma - pod warunkiem, ze swe potrzeby realizowac bedziesz w zasiegu 3G (nie wiem, jak z 2G) Playa.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-05 19:30:45
Autor: Maciek
[...]

A nie pomyślałeś, że w ten sposób nie będziesz musiał liczyć, sprawdzać, aktywować i robić tych wszystkich rzeczy, które do (małych) pakietów zniechęcają. Gdzie tu widzisz brak opłacalności, skoro i tak płacisz 15 zł? :)
Ja czekałem na takie właśnie 0,5 GB za 15 zł. Teraz będę mógł wreszcie zacząć wykorzystywać telefon do sporadycznego łączenia z Siecią zamiast bujania się z ciężkim laptokiem :)

Maciek.

Data: 2009-10-05 19:25:46
Autor: qwerty
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e319b744-a31a-4213-8870-d4b808444b26@q14g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Miesięcznie używam maksymalnie 2 MB. Reszta ruchu to wi-fi.

Data: 2009-10-05 19:30:54
Autor: SDD

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hada6m$9ct$1achot.icm.edu.pl...

Miesięcznie używam maksymalnie 2 MB. Reszta ruchu to wi-fi.

Czyli Ty niepotrzebujesz pakietu - nawet 5 MB za 5 zl nei bardzo Ci sie oplaca :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-06 14:42:18
Autor: Jan Strybyszewski
qwerty pisze:
[...]

No widzisz a teraz bedziesz mogl wreszcie wyjsc z tej galerii handlowej w ktorej przesiadujesz :) i korzystac w autobusie i w parku

Data: 2009-10-06 05:56:50
Autor: BearBag
Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury

No widzisz a teraz bedziesz mogl wreszcie wyjsc z tej galerii handlowej
w ktorej przesiadujesz :) i korzystac w autobusie i w parku

 dla ludzi ktorzy wykorzystuja po 1GB transferu miesiecznie na
laptopach jest play online, nie wyobrazam sobie jak na malym ekraniku
komorki mozna zuzyc wiecej niz 100MB na miesiac. Odbiore poczte,
sprawdze konto w banku, ogloszenie, obejrze czolowke z onetu i ile
moze mi na to zejsc ?
Chyba ze ktos w pracy ie ma neta i nudzi sie caly dzien to gapi sie w
komorke tracac wzrok.
90% ludzi we freshu wygaduje mniej niz 30zl miesiecznie i trudno mi
sobie wyobrazic zeby polowe tej stawki dorzucili po to zeby kupic
500MB transferu z ktorego zuzyją 3-5% a duza grupa fresha to userzy
ktorym starcza 15zl na caly miesiac gadania i smsowania. Jak dla mnie
oferta dla nikogo lub prawie nikogo. Moze sie przydac raz w roku na
wakacjach o ile spedzasz je w Polsce i to najlepiej w wielkim miescie.

Data: 2009-10-06 18:53:24
Autor: Paweł Muszyński
BearBag pisze:
[...]

Ja mam net w komórce na delegacje + awaryjnie jak mi padnie w domu / pracy.
I w tym momencie Play Fresh z 12-miesięcznym okresem ważności jest idealny. A jak już używam, to pakiet zużyję :-)

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-10-06 12:44:37
Autor: Tomaszek
BearBag pisze:
[...]

No i mam teraz takie pytanie: czy ja mogę włożyć kartę SIM Play Fresh do modemu HSDPA i wykorzystać taki pakiet na komputerze?
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-06 12:52:30
Autor: SDD

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:haf72j$9o0$1newsread2.aster.pl...

No i mam teraz takie pytanie: czy ja mogę włożyć kartę SIM Play Fresh do modemu HSDPA i wykorzystać taki pakiet na komputerze?

Technicznie nie ma przeciwwskazan na pewno.
A czy sa formalne to nie wiem - poczytaj sobie regukamin.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-06 12:55:38
Autor: SDD
[...]

A no i oczywiscie oplaci Ci sie to tylko przy wykorzystaniu do 2 GB transferu. Powyzej bardziej oplaca sie Play Online na karte.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-06 12:49:10
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 06 Oct 2009 12:55:38 +0200, SDD napisał(a):

[...]

Nawet przy troszkę mniejszym spalaniu się opłaci -- kwestia różnicy w długości życia pakietów (4 dni na niekorzyść "na kartę").

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-06 17:01:30
Autor: SDD

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.10.06.12.49.10rudak.org...

Nawet przy troszkę mniejszym spalaniu się opłaci -- kwestia różnicy w
długości życia pakietów (4 dni na niekorzyść "na kartę").

Roznica wynosi 2 dni a nie 4.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-07 06:50:13
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 06 Oct 2009 17:01:30 +0200, SDD napisał(a):

Nawet przy troszkę mniejszym spalaniu się opłaci -- kwestia różnicy w
długości życia pakietów (4 dni na niekorzyść "na kartę").

Roznica wynosi 2 dni a nie 4.

Doładowanie za 50 złotych przedłuża życie karty internetowej o 56 złotych. Dwa pakiety za 25 złotych to 60 dni.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-06 15:55:58
Autor: Tomaszek
SDD pisze:
A no i oczywiscie oplaci Ci sie to tylko przy wykorzystaniu do 2 GB transferu. Powyzej bardziej oplaca sie Play Online na karte.

Tak, ale Playonline ma kiepską ważność konta, a Fresh ma rok. Przy wykorzystaniu sporadycznym to świetne rozwiązanie. Kupuję pakiet i przez miesiąc go na pewno wykorzystam, potem mogę nie korzystać przez kolejne ileś tam miesięcy. Dla mnie bomba.

Data: 2009-10-06 07:38:44
Autor: BearBag
[...]

a co cie powstrzymuje od niekorzystania w play online? utrata numeru ?
LOL

Data: 2009-10-06 17:05:45
Autor: SDD

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:124f87ed-ab84-4485-9d65-f3bec843f4afo21g2000vbl.googlegroups.com...

a co cie powstrzymuje od niekorzystania w play online? utrata numeru ?

Moze raczej koniecznosc smigania po kolejna karte (lub koniecznosc zakupu wiekszej ilosci na zapas), choc nie wiem, jak to wyglada w praktyce. Czy dezaktywuja po tych 120 dniach czy jednak nie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-06 22:21:46
Autor: PlaMa
W dniu 2009-10-05 19:08, BearBag pisze:

[...]

o jakich prędkościach mowa?

Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury