Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury

Data: 2009-10-05 19:15:59
Autor: Piotr M
Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury
Pewnego razu BearBag tak oto obwieścił(a):

... i wszysto byłoby fjanie gdyby pakiety nie byly takie
ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

Łoł :D Freeeszcie

A co marudzisz? Jest przecież 500MB..

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-05 10:20:22
Autor: BearBag
Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury

A co marudzisz? Jest przecież 500MB..

marudze bo miesiecznie potrzebuje moze 10-20MB a placic musze i tak
15zl wiec nie wiem czy sie oplaca brac pakiet.
Chyba 95% userow freshama podobne potrzeby do mnie...

Data: 2009-10-05 19:25:20
Autor: SDD

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:9bd10933-a548-4bf3-a95f-e17123dd5fade18g2000vbe.googlegroups.com...

marudze bo miesiecznie potrzebuje moze 10-20MB a placic musze i tak
15zl wiec nie wiem czy sie oplaca brac pakiet.
Chyba 95% userow freshama podobne potrzeby do mnie...

No wiesz - przy 10 MB to jeszcze jest nad czym sie zastanawiac. Ale przy 15 i wiecej - nie ma - pod warunkiem, ze swe potrzeby realizowac bedziesz w zasiegu 3G (nie wiem, jak z 2G) Playa.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-05 19:30:45
Autor: Maciek
[...]

A nie pomyślałeś, że w ten sposób nie będziesz musiał liczyć, sprawdzać, aktywować i robić tych wszystkich rzeczy, które do (małych) pakietów zniechęcają. Gdzie tu widzisz brak opłacalności, skoro i tak płacisz 15 zł? :)
Ja czekałem na takie właśnie 0,5 GB za 15 zł. Teraz będę mógł wreszcie zacząć wykorzystywać telefon do sporadycznego łączenia z Siecią zamiast bujania się z ciężkim laptokiem :)

Maciek.

Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury