Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury

Data: 2009-10-06 12:44:37
Autor: Tomaszek
Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury
BearBag pisze:
http://www.telepolis.pl/news.php?id=16128

... i wszysto byłoby fjanie gdyby pakiety nie byly takie
ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

No i mam teraz takie pytanie: czy ja mogę włożyć kartę SIM Play Fresh do modemu HSDPA i wykorzystać taki pakiet na komputerze?
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-06 12:52:30
Autor: SDD

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:haf72j$9o0$1newsread2.aster.pl...

No i mam teraz takie pytanie: czy ja mogę włożyć kartę SIM Play Fresh do modemu HSDPA i wykorzystać taki pakiet na komputerze?

Technicznie nie ma przeciwwskazan na pewno.
A czy sa formalne to nie wiem - poczytaj sobie regukamin.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-06 12:55:38
Autor: SDD
[...]

A no i oczywiscie oplaci Ci sie to tylko przy wykorzystaniu do 2 GB transferu. Powyzej bardziej oplaca sie Play Online na karte.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-06 12:49:10
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 06 Oct 2009 12:55:38 +0200, SDD napisał(a):

[...]

Nawet przy troszkę mniejszym spalaniu się opłaci -- kwestia różnicy w długości życia pakietów (4 dni na niekorzyść "na kartę").

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-06 17:01:30
Autor: SDD

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.10.06.12.49.10rudak.org...

Nawet przy troszkę mniejszym spalaniu się opłaci -- kwestia różnicy w
długości życia pakietów (4 dni na niekorzyść "na kartę").

Roznica wynosi 2 dni a nie 4.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-07 06:50:13
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 06 Oct 2009 17:01:30 +0200, SDD napisał(a):

Nawet przy troszkę mniejszym spalaniu się opłaci -- kwestia różnicy w
długości życia pakietów (4 dni na niekorzyść "na kartę").

Roznica wynosi 2 dni a nie 4.

Doładowanie za 50 złotych przedłuża życie karty internetowej o 56 złotych. Dwa pakiety za 25 złotych to 60 dni.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-06 15:55:58
Autor: Tomaszek
SDD pisze:
A no i oczywiscie oplaci Ci sie to tylko przy wykorzystaniu do 2 GB transferu. Powyzej bardziej oplaca sie Play Online na karte.

Tak, ale Playonline ma kiepską ważność konta, a Fresh ma rok. Przy wykorzystaniu sporadycznym to świetne rozwiązanie. Kupuję pakiet i przez miesiąc go na pewno wykorzystam, potem mogę nie korzystać przez kolejne ileś tam miesięcy. Dla mnie bomba.

Data: 2009-10-06 07:38:44
Autor: BearBag
[...]

a co cie powstrzymuje od niekorzystania w play online? utrata numeru ?
LOL

Data: 2009-10-06 17:05:45
Autor: SDD

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:124f87ed-ab84-4485-9d65-f3bec843f4afo21g2000vbl.googlegroups.com...

a co cie powstrzymuje od niekorzystania w play online? utrata numeru ?

Moze raczej koniecznosc smigania po kolejna karte (lub koniecznosc zakupu wiekszej ilosci na zapas), choc nie wiem, jak to wyglada w praktyce. Czy dezaktywuja po tych 120 dniach czy jednak nie.

Pozdrawiam
SDD

Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury