Play (wsparcie dla biznesu?) w roamingu

Data: 2009-04-01 21:54:44
Autor: piotr
Play (wsparcie dla biznesu?) w roamingu
Nie moge dowiedziec sie ani na infolinii, ani od doradcow firmowych, pytam
-wiec tu = moze ktos wie:

W ofertach indywidualnych (play fresh, one play) w regulaminie:
http://tinyurl.com/de5e4f
Rosja (i kilka innych cudow ktore mnie nie interesuja) znajduje sie w roamingu
w krajach "Strefy 1" co oznacza tansze polaczenia wychodzace i przychodzace
osobom odbierajacym w roamingu

natomiast

Oferta Nowy play dla firm, ktorej regulamin stanowi:
http://tinyurl.com/d9kls6
przenosi juz rosje do krajow strefy 2, co znaczenie podwyzsza koszty uzywania
telefonu w tym kraju, okolo 4 krotnie.

Jak to jest? Czy to chochlik jaki, bo jedna z osob mnie o tym zapewnia, ale
wiary nie daje bo przecie regulamin na stronie mowi co innego.

Czy tez tak wyglada Play'owe wsparcie dla biznesu: ceny dla prepaidowcow 4
razy nizsze niz dla firm?

pozdrawiam.

--

Play (wsparcie dla biznesu?) w roamingu