Play zaczyna blokowac roaming z Orange

Data: 2014-05-10 20:34:09
Autor: W
Play zaczyna blokowac roaming z Orange
dizel wystukał, co następuje:

Nieładny ruch play. Mogli o tym poinformować w jakiś sposób klientów,
a teraz będzie tylko huk w necie z tego powodu.

dlaczego? większość osób nie ma bladego pojęcia z zasięgu którego partnera roamingowego korzysta...

Data: 2014-05-10 22:49:58
Autor: dizel
On Sat, 10 May 2014 20:34:09 +0000 (UTC), W <wu@wu.pl> wrote:

[...]

No może i tak ale jak ktoś ma u siebie tylko zasięg Orange, a teraz ma
zablokowane to jednak się jorgnie że nie ma zasięgu. Zresztą zależnie
od telefonu pokazuje się różnie ale często operator jest
wyszczególniony mimo roamingu. Tym bardziej że w play są problemy z
zasięgiem i jednak dużo ludzi jest świadomych i siedzi na ręcznym
zasięgu danej sieci, zależnie od tego co u nich działa najlepiej.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-10 20:55:28
Autor: W
[...]

Oj no ja nie twierdzę, że nie pojawia się głosy rozczarowania (sam bym pewnie marudził jakbym miał tylko zasieg jednej sieci) ale mimo wszystko wciaż dla mnie jest mocno wątpliwe to, że ludzie sami gmerają w telefonach i wybierają sieci... o ile jeszcze można powiedzieć, że będą świadomi że są inne sieci tak ręczne wybieranie dla *większości* to będzie magia...

Data: 2014-05-10 23:15:34
Autor: dizel
On Sat, 10 May 2014 20:55:28 +0000 (UTC), W <wu@wu.pl> wrote:

[...]

Akurat w Play takich trochę jest, zresztą tak jak pisałem wyżej nawet
jak ktoś ma telefon na automacie, a u niego jedyny zasięg jaki jest to
Orange to co ma niby zrobić? Albo po jednej kresce ma zasięg innych sieci, a Orange ma 4 na
przykład? Także różne są przypadki, na szczęście można sobie odblokować to przez
bok na dzień dzisiejszy.
Część ludzi na bank ma świadomość że w play można korzystać ze
wszystkich sieci bo niedawno jeszcze puszczali takie reklamy w
telewizji i się tym na około chwalili że mają zasięg wszystkich sieci.
Nie mam nic przeciwko ich polityce tylko mogli to w jakiś inny sposób
zrobić, jakoś powiadomić klientów, a nie po cichu i liczyć na to że
nikt się nie zorientuje.

Pozdrawiam

Play zaczyna blokowac roaming z Orange