Play zapowiedział dzisiaj

Data: 2013-04-18 00:52:13
Autor: animka
Play zapowiedział dzisiaj
Play zapowiedział dzisiaj wprowadzenie usługi umożliwiającej zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym korzystanie z dwóch numerów telefonów na jednej karcie SIM. Co interesujące, drugi numer może być zarówno numerem stacjonarnym, jak i komórkowym – informuje serwis spidersweb.pl.

Sieć nie udostępniła jeszcze szczegółowego regulaminu usługi, ale jedynie grafiki z podanymi opłatami. Według tych obrazków uruchomienie drugiego numeru będzie kosztowało 6 złotych miesięcznego abonamentu.
http://www.hotmoney.pl/Dwa-numery-na-jednej-karcie-SIM-Dobry-pomysl-a30183

--
animka

Data: 2013-04-18 13:16:42
Autor: W
Play zapowiedzia³ dzisiaj
animka wystuka³, co nastêpuje:

Play zapowiedzia³ dzisiaj [...]

Mylisz siê! (w sumie nic nowego) - to by³o kilka dni temu :p

Data: 2013-04-18 16:05:12
Autor: JoteR
Play zapowiedzia³ dzisiaj
 "W" napisa³:

Play zapowiedzia³ dzisiaj [...]

Mylisz siê! (w sumie nic nowego) - to by³o kilka dni temu :p

A nawet jeszcze wcze¶niej. Jako¶ tak rok temu nazad mo¿na by³o wypróbowaæ w Play ten fiuczer, tyle, ¿e drugi numer by³ losowany z jakiej¶ ograniczonej puli.
http://www.play.pl/uslugi/xtra-numer/

JoteR

Data: 2013-04-18 18:26:39
Autor: W
Play zapowiedzia³ dzisiaj
JoteR wystuka³, co nastêpuje:

[...]

No nie do koñca... us³uga xtra-numer jest ciut inna, bo to po prostu przekierowanie aliasu na Twój g³owny numer i nie mo¿esz z tego dodatkowego numeru zadzwoniæ...

Data: 2013-04-18 20:59:07
Autor: JoteR
Play zapowiedzia³ dzisiaj
"W" napisa³:
..
http://www.play.pl/uslugi/xtra-numer/

No nie do koñca... us³uga xtra-numer jest ciut inna, bo to po prostu
przekierowanie aliasu na Twój g³owny numer i nie mo¿esz z tego
dodatkowego numeru zadzwoniæ...

A, fakt.

JoteR

Data: 2013-04-18 13:28:35
Autor: Michal Tyrala
Play zapowiedział dzisiaj
On Thu, 18 Apr 2013 00:52:13 +0200, animka wrote:
 Play zapowiedzia³ dzisiaj wprowadzenie us³ugi umo¿liwiaj±cej zarówno  klientom indywidualnym, jak i biznesowym korzystanie z dwóch numerów  telefonów na jednej karcie SIM. Co interesuj±ce, drugi numer mo¿e byæ  zarówno numerem stacjonarnym, jak i komórkowym ??? informuje serwis  spidersweb.pl.

 Sieæ nie udostêpni³a jeszcze szczegó³owego regulaminu us³ugi, ale  jedynie grafiki z podanymi op³atami. Wed³ug tych obrazków uruchomienie  drugiego numeru bêdzie kosztowa³o 6 z³otych miesiêcznego abonamentu.
 http://www.hotmoney.pl/Dwa-numery-na-jednej-karcie-SIM-Dobry-pomysl-a30183

Jesli bedzie dzialalo tak, jak Xtra Numer (czyli wg konsultanta inaczej
niz wg papierow na www (metoda www nie dzialalo, konsultantowej mi siê
nie chcialo sprawdzac), to niech siê goni±.

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-18 15:28:46
Autor: atm
Play zapowiedział dzisiaj
On 2013-04-18 00:52, animka wrote:
Play zapowiedział dzisiaj wprowadzenie usługi umożliwiającej zarówno
klientom indywidualnym, jak i biznesowym korzystanie z dwóch numerów
telefonów na jednej karcie SIM.

Bedzie to dla mnie interesujace gdy jeden numer bedzie dostepny na dwoch
kartach sim (nie w jednym czasie). Skonczy sie potrzeba przekladania karty.

Data: 2013-04-18 16:47:14
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Play zapowiedział dzisiaj
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieni±cy siê nazw± atm
naskroba³(a):

Bedzie to dla mnie interesujace gdy jeden numer bedzie dostepny na dwoch
kartach sim (nie w jednym czasie)

Era/T-mobile ma taki fiuczer

--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz, spaceruj±c zim± nad brzegiem jeziora, ujrza³ na nim ludzi.

Data: 2013-04-18 16:47:58
Autor: atm
Play zapowiedzia³ dzisiaj
On 2013-04-18 16:47,  ...:::WISKOLER:::... wrote:
[...]

Zgadza sie, przydaloby sie to jednak we wszystkich sieciach.

Data: 2013-04-18 19:21:47
Autor: K
Play zapowiedzia³ dzisiaj
W dniu 18-04-2013 16:47,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

ale w t-mobile (erze) stacjonarny dzialal w jakiejs tam zadeklarowanej strefie kolo miejsca np. zamieszkania.

Data: 2013-04-18 19:53:44
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Play zapowiedzia³ dzisiaj
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieni±cy siê nazw± K naskroba³(a):

ale w t-mobile (erze) stacjonarny dzialal w jakiejs tam zadeklarowanej strefie kolo miejsca np. zamieszkania.

Dzia³a³ i dzia³a nadal, w promieniu 500 metyrów od nadajnika do jakiego po
raz pierwszy zalogowa³ sie telefon z numerem stacjonarnym. Ale my tu mówimy
o klonowaniu kart sim. Jeden numer na dwóch kartach :)
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz na ulicach berlina dokarmia³ ukradkiem niemieckie dzieci.

Data: 2013-04-18 23:18:59
Autor: Jawi
Play zapowiedzia³ dzisiaj
W dniu 2013-04-18 16:47,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Co z tego, ¿e ma jak awarie ma co najmniej raz w tygodniu :)
U mnie (kujawsko-pomorskie) mam ¶rednio  raz w tygodniu brak dostêpu na 2-3 godziny. Taka to gówniana sieæ

--

Play zapowiedział dzisiaj