Play, zmiana taryfy

Data: 2019-07-11 14:39:20
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy

Orientuje się ktoś czy przy zmianie taryfy środki zgromadzone na koncie przechodzą na nową taryfę? Sytuacja wygląda tak że na koncie, taryfa Play Online na Kartę 19zł zebrała mi się cała góra kasy do wykorzystania, a możliwości spożytkowania w ramach tej taryfy praktycznie żadnych, tak więc chciałbym zmienić taryfę na taką gdzie te środki da się wykorzystać,. Przerabiał już kto taką operację?

Data: 2019-07-11 14:48:24
Autor: Liwiusz
Play, zmiana taryfy
W dniu 2019-07-11 o 14:39, Trybun pisze:

Orientuje się ktoś czy przy zmianie taryfy środki zgromadzone na koncie przechodzą na nową taryfę? Sytuacja wygląda tak że na koncie, taryfa Play Online na Kartę 19zł

Z tej taryfy nie przejdziesz na ofertę głosową.

Tak poza tym tam, gdzie się da, to wraz ze zmianą taryfy przechodzą też środki z konta głównego.

--
Liwiusz

Data: 2019-07-11 14:56:24
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy
W dniu 11.07.2019 o 14:48, Liwiusz pisze:
[...]

Nie chcę przechodzić na głosową. Podoba mi się Play internet bez limitu, czy jakoś tak. Zgromadzone środki z obecnej taryfy starczyłyby na ponad trzy lata bez doładowywania konta.

Data: 2019-07-11 16:27:57
Autor: ToMasz
Play, zmiana taryfy
W dniu 11.07.2019 o 14:56, Trybun pisze:
Play internet bez limitu
czy możesz coś więcej napisać o tej taryfie? Znaczy ile gb na miesiąc i cena

ToMasz

Data: 2019-07-11 17:20:04
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy
W dniu 11.07.2019 o 16:27, ToMasz pisze:
W dniu 11.07.2019 o 14:56, Trybun pisze:
Play internet bez limitu
czy możesz coś więcej napisać o tej taryfie? Znaczy ile gb na miesiąc i cena

ToMasz

To jest chyba tylko taka opcja dołączana do konkretnych taryf. Można to włączyć jednorazowo na miesiąc, można na okres stały. Ilość GB bez ograniczeń, aczkolwiek w necie są głosy że jakiś limit jest, po jego przekroczeniu prędkość transferu spada. Ja jednak z tym obniżeniem osobiście się nie  się nie spotkałem, a na pewno przekroczyłem rzekomą granicę 100GB. Koszt to 45zł/mies.

Data: 2019-07-11 18:01:47
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy
W dniu 11.07.2019 o 17:20, Trybun pisze:
[...]

Korekta. Od czasów gdy z tego korzystałem warunki trochę się zmieniły -  jest drożej i jednak limit.

https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-uslugi-Miesiac-bez-limitu-GB-w-Internet-na-Karte-w-Play_21032019.pdf

Data: 2019-07-11 17:18:00
Autor: Liwiusz
Play, zmiana taryfy
W dniu 2019-07-11 o 14:56, Trybun pisze:
[...]

Tyle że żadna oferta, oprócz OdNowy, nie będzie działać 3 lata bez doładowywania konta. Sprawdź w Play24 na jaką taryfę możesz zmienić swoją.

--
Liwiusz

Data: 2019-07-11 17:40:07
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy
W dniu 11.07.2019 o 17:18, Liwiusz pisze:
[...]

Bardzo skąpe wiadomości jakie pakiety te dostępne taryfy zawierają. Jak można komuś coś proponować nie pisząc konkretnie co ona oferuje..

Data: 2019-07-11 15:28:46
Autor: Skylla
Play, zmiana taryfy
W dniu 11.07.2019 o 14:39, Trybun pisze:

[...]

Zależy czy środki są na koncie głównym, czy promocyjnym oraz od konkretnej taryfy. Najlepiej spytać przez Play24, aby mieć w razie czego dowód na piśmie.

Data: 2019-07-11 17:18:33
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy
W dniu 11.07.2019 o 15:28, Skylla pisze:
[...]

Tak też planowałem zrobić, chciałem tylko wcześniej "zasięgnąć języka" na grupie.

Data: 2019-07-12 12:25:58
Autor: radekp@konto.pl
Play, zmiana taryfy
Thu, 11 Jul 2019 17:18:33 +0200, w <5d27534a$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <MxIlCh@jachu.ru> napisał(-a):

> [...]

Tak też planowałem zrobić, chciałem tylko wcześniej "zasięgnąć języka" na grupie.

Na głównym przechodzą.
Na promocyjnym na 99% nie.
Kasują się chyba także darmowe minuty, sms-y, GB itp.
I chyba masz 5 dni na doładowanie konta, aby je przedłużyć (po zmianie taryfy).

Data: 2019-07-12 13:53:02
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy
W dniu 12.07.2019 o 12:25, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Chyba chodzi o konto główne. Mechanizm jest taki że np doładowuje konto za 100zł to mam mam (chyba) 40GB na transfer i 5 miesięcy do kolejnego doładowania, natomiast owe 100zł ląduje w całości na koncie do wykorzystania na usługi dodatkowe, np - "nocny transfer", rozmowy, SMSy itd..  Jako że nie miałem okazji do wykorzystania tych środków to zabrała się cała góra kasy.

Data: 2019-07-12 20:01:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Play, zmiana taryfy

"Trybun" 5d28749b$0$525$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Jaka góra, skoro jeszcze w ubroku Faktycznie dostawało się 50 GB
i 500 złotych na 5 miesięcy? Teraz (fioletowo czy czerwono -- jeden
czworonóg) tylko 20 GB i 200 złotych na 2 miesiące...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-07-13 08:00:33
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy

[...]

Na konto promocyjne, czyli faktycznie na czas określony i... w praktyce nie do wykorzystania. W moim przypadku to jest tak skonstruowana taryfa że środki z doładowania są rozdzielane na dwa cele. Generalnie nie ma co próbować wykazywać jakichś wyższości jednego mechanizmu nad drugim - operatorzy, wszyscy operatorzy mają interes w sobie robieniu dobrze a nie klientowi.

Data: 2019-07-13 14:36:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Play, zmiana taryfy

"Trybun" 5d297380$0$17347$65785112@news.neostrada.pl

Na konto promocyjne, czyli faktycznie na czas określony i... w praktyce nie do wykorzystania.

Ale za darmo.

--

Data: 2019-07-21 09:14:56
Autor: Trybun
Play, zmiana taryfy

"Trybun" 5d297380$0$17347$65785112@news.neostrada.pl

Na konto promocyjne, czyli faktycznie na czas określony i... w praktyce nie do wykorzystania.

Ale za darmo.

U moim przypadku też można powiedzieć - "za darmo". Bo przecie za to doładowanie korzystam z netu, a kasa w całości sobie leży.

Play, zmiana taryfy