Play24 - bilingowa zagadka.

Data: 2011-11-21 22:51:21
Autor: Tomaszek
Play24 - bilingowa zagadka.
Czasami zaglądam na Play24, kontrolnie. Przeglądałem biling połączeń i znalazłem takie coś:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/92e3ad2cb3fe4072.html

1. Poczta głosowa sama oddzwania w Play Fresh?
2. Żadnego połączenia nie odebrałem;) Kasy też za nic nie pobrało. Nic nie dzwoniło;) Ufo jakieś;)
3. W pomocy nie wiedzą, co to jest i dlaczego są dwie pozycje a nie jedna;) Twierdzą, że w Play poczta nie oddzwania, trzeba samemu zadzwonić.

Jakieś pomysły? ;)

Data: 2011-11-21 23:12:33
Autor: ToMasz
Play24 - bilingowa zagadka.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/92e3ad2cb3fe4072.html

Jakieś pomysły? ;)

nagłośnić, wyśmiać, żądać wyjaśnień. Burdel mają i tyle.

ToMasz

Data: 2011-11-21 23:26:59
Autor: Tomaszek
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 2011-11-21 23:12, ToMasz pisze:
nagłośnić, wyśmiać, żądać wyjaśnień. Burdel mają i tyle.

Zastanowię się;) Oni się przyznali, że nie wiedzą;) Można by niby do gruszki napisać, ale.... to jest Play Fresh, na koncie 2.85zł. Nikt mnie poważnie nie potraktuje;)

Data: 2011-11-22 00:03:34
Autor: Piotr M
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 21 listopada 23:26, Tomaszek pisze:
Można by niby do gruszki napisać, ale.... to jest Play Fresh, na koncie
2.85zł. Nikt mnie poważnie nie potraktuje;)

LOL

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-22 07:56:21
Autor: gzk
Play24 - bilingowa zagadka.
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:jaelea$1km$1mx1.internetia.pl...
[...]

Co do stanu środków na koncie - miałem podobną sytuację, na koncie miałem 5 zł a sprzeczałem się o 3,60,
operator nie przyznał mi racji ale środki w końcu zwrócił ;)

Data: 2011-11-22 10:56:44
Autor: Piotr M
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 22 listopada 07:56, gzk pisze:
[...]

Poszło z funduszu delegacyjnego? :D

Data: 2011-11-22 08:27:15
Autor: user
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 21.11.2011 22:51, Tomaszek pisze:
[...]

To jest znienawidzona "notka sms"

Data: 2011-11-22 12:16:09
Autor: Ircys
Play24 - bilingowa zagadka.
On 22 Lis, 08:27, user <u...@none.uk> pisze...
> [...]

> 3. W pomocy nie wiedzą, co to jest i dlaczego są dwie pozycje a nie
> jedna;) Twierdzą, że w Play poczta nie oddzwania, trzeba samemu zadzwonić.

Niekoniecznie musi to być "notka sms".
To po prostu przekierowanie do poczty głosowej. Wtedy takie połączenie
przychodzące
jest billingowane podwójnie. Raz połączenie przychodzące na dany
numer, dwa "odbicie"
(przekierowanie) do poczty głosowej. Tak są billigowane te połączenia
nie tylko w playu.

Ircys

Data: 2011-11-23 17:06:19
Autor: Tomaszek
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 2011-11-22 21:16, Ircys pisze:
[...]

Tylko, że nikt nie dzwonił, na poczcie nic nie ma. Nie przyszedł żaden sms, że było połączenie nieodebrane. Ufo jakieś;) Poczta dzwoni do mnie? W Play? ;) Zresztą sami nie wiedzą.

Data: 2011-11-23 23:09:16
Autor: Ircys
Play24 - bilingowa zagadka.
On 23 Lis, 17:06, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> pisze...
> [...]
> numer, dwa "odbicie"
> (przekierowanie) do poczty głosowej. Tak są billigowane te połączenia

Tylko, że nikt nie dzwonił

Dzwonił, dzwonił tylko się do Ciebie nie dodzwonił - w Play to nie
powinno Cię dziwić

na poczcie nic nie ma

Z automatem nie chciał gadać...

Nie przyszedł żaden sms, że było połączenie nieodebrane.

W Play to normalne...

Poczta dzwoni do mnie?

Nie

W Play? ;) Zresztą sami nie wiedzą.

W Play w ogóle mało technicznych rzeczy wiedzą.

Ircys

Data: 2011-11-24 12:12:35
Autor: Tomaszek
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 2011-11-24 08:09, Ircys pisze:
Dzwonił, dzwonił tylko się do Ciebie nie dodzwonił - w Play to nie
powinno Cię dziwić

Ani trochę mnie nie dziwi. Z tą popieprzoną firmą nigdy nie wejdę w żadną umowę na abonament.

na poczcie nic nie ma

Z automatem nie chciał gadać...

Nie przyszedł żaden sms, że było połączenie nieodebrane.

W Play to normalne...

Tylko mnie tak zastawia kto;) Nikt tego numeru nie ma, służy on przede wszystkim do internetu i częściej karta sim jest w modemie niż telefonie. Może faktycznie komuś podałem;)

W Play w ogóle mało technicznych rzeczy wiedzą.

Miałem drugiego fresh'a. Pomyliłem się w rejestracji w Play24 ( literówka w adresie e-mail ) No więc zadzwoniłem do tych młotków, żeby wycofali tamten zły adres, to zarejestruje się jeszcze raz. Oczywiście, póki nie zarejestruje karty w salonie, to nie jestem ich klientem i nie mogą przyjąć zgłoszenia. Ale jak płacę to jestem ich klientem. Cudo;) Woleli uwalić nową kartę sim, bo karta poszła do śmieci;)