Play24 - bilingowa zagadka.

Data: 2011-11-21 23:12:33
Autor: ToMasz
Play24 - bilingowa zagadka.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/92e3ad2cb3fe4072.html

Jakieś pomysły? ;)

nagłośnić, wyśmiać, żądać wyjaśnień. Burdel mają i tyle.

ToMasz

Data: 2011-11-21 23:26:59
Autor: Tomaszek
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 2011-11-21 23:12, ToMasz pisze:
nagłośnić, wyśmiać, żądać wyjaśnień. Burdel mają i tyle.

Zastanowię się;) Oni się przyznali, że nie wiedzą;) Można by niby do gruszki napisać, ale.... to jest Play Fresh, na koncie 2.85zł. Nikt mnie poważnie nie potraktuje;)

Data: 2011-11-22 00:03:34
Autor: Piotr M
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 21 listopada 23:26, Tomaszek pisze:
Można by niby do gruszki napisać, ale.... to jest Play Fresh, na koncie
2.85zł. Nikt mnie poważnie nie potraktuje;)

LOL

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-22 07:56:21
Autor: gzk
Play24 - bilingowa zagadka.
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:jaelea$1km$1mx1.internetia.pl...
[...]

Co do stanu środków na koncie - miałem podobną sytuację, na koncie miałem 5 zł a sprzeczałem się o 3,60,
operator nie przyznał mi racji ale środki w końcu zwrócił ;)

Data: 2011-11-22 10:56:44
Autor: Piotr M
Play24 - bilingowa zagadka.
W dniu 22 listopada 07:56, gzk pisze:
[...]