Play24 ( www ) znowu leĹźy?

Data: 2010-08-02 15:58:53
Autor: Tomaszek

Data: 2010-08-02 16:15:18
Autor: Beny

Data: 2010-08-03 00:22:23
Autor: Piotr M
Play24 ( www ) znowu leĹźy?
Dnia 02-08-2010 o 16:15:18 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
news:i36iui$934$1news.onet.pl...
TeÂż tak macie?
http://img217.imageshack.us/img217/6315/plej.jpg
--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^czĂŞÂści rowerowych^czosnku^niektĂłrych gwiazdek^
| lewej strony mocy^

u mnie dziaÂła i ma sie dobrze

Z pierwszą częścią zdania złoĹźonego zgadzam się bo akurat byłem przed  chwilą, ale z drugą częścią to chyba masz dobry humor bo powaĹźnie  traktować tego "menadĹźera swojego konta" nie moĹźna, niestety.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-03 07:53:50
Autor: Beny
Play24 ( www ) znowu leży?

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vgt0flob13q3bqpiotr-komputer...
Dnia 02-08-2010 o 16:15:18 Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

U?ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisa3 w wiadomo?ci
Te? tak macie?
http://img217.imageshack.us/img217/6315/plej.jpg
--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^cze?ci rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
| lewej strony mocy^

u mnie dzia3a i ma sie dobrze

Z pierwszą częścią zdania złożonego zgadzam się bo akurat byłem przed chwilą, ale z drugą częścią to chyba masz dobry humor bo poważnie traktować tego "menadżera swojego konta" nie można, niestety.

Nie wiem jak działa play24 bo mam tel w erze, ich IBOA to lipa po całości, szkoda słów.

Data: 2010-08-03 09:43:11
Autor: Paweł Gąska
Play24 ( www ) znowu leży?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Beny
z dnia: 2010-08-03 07:53:
> [...]

traktować tego "menadżera swojego konta" nie można, niestety.

Nie wiem jak działa play24 bo mam tel w erze, ich IBOA to lipa po całości,
eee... tam ;) lepszym kfiatkiem jest "iboa" mbank mobile...
niech ktoś spróbuje sprawdzić stan konta i termin ważności środków :D

przez ich stronę można sprawdizć tylko ostatnie doładowanie, wtedy trzeba poznać jakie doładowanie ile przedłuża termin ważności i już jest termin, stanu konta nie znajdziemy, ale... można "pożenić" numer phona z kontem w mBanku, wtedy mamy wartość środków na karcie, ale terminu ważności nie mamy <rotfl>

Paweł

Play24 ( www ) znowu leĹźy?