Play4G hsupa - jaki ping?

Data: 2011-09-22 21:11:40
Autor: ToMasz
Play4G hsupa - jaki ping?
witam

z technologią "internet po GSM"  utknąłem w krainie 3G - obojętnie jak ją operatorzy nie nazwą. tzn prędkość w czasie użytkowania( nie w testach) paręnaście kilobajtów na sekundę ( w porywach parędziesiąt) i najgorsze ping do (np) googli albo wp.pl - ponad 150. Czy to (prawie)4G playa albo hsupa orange daje w _użytkowaniu_ wyraźnie wyższy transfer albo niższy ping?

ToMasz

Data: 2011-09-22 22:33:20
Autor: Tomaszek
Play4G hsupa - jaki ping?
W dniu 2011-09-22 21:11, ToMasz pisze:
[...]

To i tak masz lepiej. U mnie pingi latają w granicach 190-230ms
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(