PlayStation Plus

Data: 2012-09-07 07:56:29
Autor: Mirek Ptak
PlayStation Plus
Czołem!

Jakby komuś umknęło to jest teraz promocja na subskrypcje PlayStation Plus - 25% obniżka - do 19.09.
Wziąłem to w normalnej cenie jakieś dwa miesiące temu i tak mi się spodobało, że teraz dokupiłem kolejne 12 miesięcy :)

Pozdrawiam - Mirek
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-09-07 19:38:05
Autor: arizone
PlayStation Plus

--
      /@
      \ \

Data: 2012-09-14 11:50:25
Autor: Chris
PlayStation Plus
Mirek Ptak nabazgrał(a):

Czołem!
Jakby komuś umknęło to jest teraz promocja na subskrypcje PlayStation Plus - 25% obniżka - do 19.09.

Pytanie jako nowicjusz :)

Czy gry są w wersji PL o ile taka istnieje jako BOX bo bym dokupił plusa LITTLE BIG PLANET 2 który jest za FREE :)

Data: 2012-09-16 15:14:26
Autor: Mirek Ptak
PlayStation Plus
Dnia 2012-09-14 11:50, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Te które wyszły spolszczone - tak.
LBP 2 jest w PL, a np. Borderlands w EN. Warhammer 40 k w wersji kinowej OIDP.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l