Playlista "na rower"

Data: 2011-02-02 12:50:30
Autor: cynamoon
Playlista "na rower"
Witam.

Temat pewnie rzeka. Przy czym się nakręcacie (ewe. "wyłączacie") podczas

jazdy na rowerze!? Wszystko co mam już przesłuchałem i po mału mi się

nudzi a może starsi wyjadacze poszerzą moje horyzonty w tym względzie :)

Gatunek - obojętnie... byle nie usypiająco-podobne-coś :)

Sójka
Bocian
Żaba
Dzięcioł
Wrona
Jastrząb etc.

Marek

Data: 2011-02-02 13:44:32
Autor: szaman
Playlista "na rower"
On 02/02/2011 12:50 PM, cynamoon wrote::

Sójka
Bocian
Żaba
Dzięcioł
Wrona
Jastrząb etc.

o!
O!
Też nigdy jeszcz enei zdarzyło mi się jeździć ze słuchawkami.

sz

Data: 2011-02-02 13:59:50
Autor: cynamoon
Playlista "na rower"
Też nigdy jeszcz enei zdarzyło mi się jeździć ze słuchawkami.

mi się zdarzyło, ale nie podobało mi się. O ile spacerując po mieście lubię sobie coś tam zaiPodać to na rowerze nieprzypasowało brzęczenie w uszach
Marek

--

Playlista "na rower"