Plazma, LED czy LCD - jak to w ko�cu jest?

Data: 2011-03-24 18:13:53
Autor: boxfish
Plazma, LED czy LCD - jak to w ko�cu jest?
W dniu 2011-03-24 16:09, osi pisze:
Witam

     Przymierzam si� do zmiany telewizora z kineskopu na..., no w�asnie. P�
internetu przeszuka�em i wcale nie jestem m�drzejszy. Ilu ludzi tyle opinii.

A czego się spodziwałeś ?opinii że telewizor xxx jest jedynym dobrym a każdy inny to lichota ? nie da się tak.

Jak dla mnie to w tej cenie i przekątnej z full HD tylko LCD (leda prawdziwego chyba nie kupisz). Osobiście polecam Samsungi na stronie znajdziesz porównanie modeli, polecam serie 5 i 6

Data: 2011-03-24 19:13:38
Autor: maderos
W dniu 2011-03-24 18:13, boxfish pisze:
[...]

Jak dla mnie to w tej cenie i przekÄ…tnej z full HD tylko LCD (leda
prawdziwego chyba nie kupisz). Osobiście polecam Samsungi na stronie
znajdziesz porównanie modeli, polecam serie 5 i 6

Faktycznie troszke maly budzet jak na 47" +...jesli 42" nie bedzie za male, to szukaj cos z plazm Panasonica. Sam mam, uzywam, nie narzekam., Tyle, ze..no wlasnie, co czlowiek to inna opinia. Jak LCD to tylko na wystawach moge ogladac. Widzialem jak one dziajala w warunkach domowych i podziekowalem. Masz trydny wybor, tym bardziej, ze przechodziz z CRt...ja przechodzilem to samo, tyle, ze od poczatku wiedzialem, ze bede kupowal plazme...

Data: 2011-03-25 13:03:50
Autor: boxfish
W dniu 2011-03-24 19:13, maderos pisze:

[...]

eee ciężka taka jakaś :-)

Data: 2011-03-25 18:34:46
Autor: maderos
Plazma, LED czy LCD - jak to w ko�cu jest?
W dniu 2011-03-25 13:03, boxfish pisze:

eee ciężka taka jakaś :-)

Hehe...ale jakoscia obrazu nadrabia. W cenie okolo 3500, 42" nie widze konkurencji. Dobry LCD to juz "dobre" pieniadze kosztuje. Ale tez bardziej wymagajacy od jakosci sygnalu. Dlatego pisalem, ze jak sie ktos przesiada z CRT, zeby nie byl zdziwiony, ze mu nowiutki LCD gra gorzej niz jego 20 letni kineskopowiec :D

Data: 2011-03-26 11:24:22
Autor: boxfish
W dniu 2011-03-25 18:34, maderos pisze:
[...]

Już nie do końca prawda od jakiegoś czasu, sam byłem zwolennikiem plazm a mam w domu LCD Samsunga i jestem bardziej niż zadowolony. fakt ustawienie odpowiedniego obrazu zajęło dobra godzinę

LCD pogalopowało do przodu bardzo mocno i już kilka osób się nabrało u mnie. Teraz szybciej poznasz po wymiarach czy to lcd czy plazma

Data: 2011-03-26 13:36:45
Autor: JK
W dniu 2011-03-26 11:24, boxfish pisze:
[...]

dobra godzinÄ™

LCD pogalopowało do przodu bardzo mocno i już
kilka osób się nabrało u mnie. Teraz szybciej
poznasz po wymiarach czy to lcd czy plazma

A ty ciągle o Samsungu. Ja też mam taki i uważam, że z lekka obsysa. Może pokaż jakie masz te ustawienia, wycyzelowane po godzinnej walce. Ustawię u siebie i się przekonam (może nie tylko ja).

JK

Data: 2011-03-27 15:08:09
Autor: boxfish
W dniu 2011-03-26 13:36, JK pisze:

A ty ciągle o Samsungu. Ja też mam taki i uważam, że z lekka obsysa.

Masz prawo, każda opinie jest subiektywna. jaki model masz ?

Data: 2011-03-28 00:18:31
Autor: JK
W dniu 2011-03-27 15:08, boxfish pisze:
W dniu 2011-03-26 13:36, JK pisze:

A ty ciągle o Samsungu. Ja też mam taki i
uważam, że z lekka obsysa.

Masz prawo, każda opinie jest subiektywna.
jaki model masz ?

LE37B651T3WXXH
A opinia jak dupa, każdy ma swoją :-)

To co, podasz te nastawy? To nic, że model inny.

JK

Data: 2011-03-29 00:52:09
Autor: JK
W dniu 2011-03-28 00:18, JK pisze:
[...]

Eee... co jest, gdzie te nastawy, wypracowane w pocie czoła? Centrala nie nadsyła? :->

JK

Data: 2011-03-29 08:23:04
Autor: boxfish
W dniu 2011-03-29 00:52, JK pisze:
[...]

A co nie potrafisz sobie poradzić ? trudno, może znajdę chwilę ale w zasadzie po co skoro ty jestes niezbyt zadowolony i zapewne zaraz i tak kupisz inny tv ;-)

Data: 2011-03-29 23:21:08
Autor: JK
W dniu 2011-03-29 08:23, boxfish pisze:
[...]

Próbujesz się wymigać i liczysz, że twoi skośnoocy pracodawcy w międzyczasie coś ci podeślą?
Dobra poczekam.

JK

Plazma, LED czy LCD - jak to w ko�cu jest?