Plazma Panasonica... znowu (HDready-fullHD)

Data: 2010-01-10 05:38:42
Autor: Dariusz Zygmunt
Plazma Panasonica... znowu (HDready-fullHD)
W wtorek, 5 stycznia 2010 11:12, Mario wyraził następujacą opinię:

Uparłem się na plazmę Panasonica. Problem jaki mam to który z tych dwóch
wybrać:
46" FHD
50" HDready
Odległość z jakiej będę oglądał to 3-3.2m. Googlałem po różnych
"kalkulatorach" i żaden nie mówi jednoznacznie.
Z jednej strony boję się że 46" będzie za mały, z drugiej jednak, czy
nie będzie widocznych pixeli przy 50", czy nie jest za blisko? Sygnał
myślę, będzie mieszany na początku więcej SD, HD gdyż planuję podłączyć
PC który spokojnie da nawet 1080p.
Napiszcie z jakiej mniej więcej odległości oglądacie i jakie cale.
 42" HDready matryca 1024x768 {czyli prostokątne piksele} sygnał z N-ki, ustawienie "piksel-piksel" co powoduje, że przy sygnale HD u góry i na dole mam minimalne marginesy, sygnał SD powiększam do szerokości ekranu w tunerze N-ki więc tak naprawdę widzę nie 576 linii a może z 450.  Komfortowo ogląda się: Sygnał HD z ok. 2 metrów {gdyby matryca miała 1280 pikseli szerokości można by siąść nieco bliżej, ale nie za bardzo bo z odległości 1,5 metra widać już komórki}. Sygnał SD z 3-4 metrów. Sygnał SD z kablówki 4-5 metrów. Sygnał SD kanały o dużej kompresji z >5 metrów a i tak momentami widać _wyłącznie_ pikselozę.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Plazma Panasonica... znowu (HDready-fullHD)