Plazma - dlaczego niższa rozdzielczość jest lepsza ???

Data: 2009-05-21 08:21:15
Autor: nom
Plazma - dlaczego niższa rozdzielczość jest lepsza ???
Też to zauważyłem, dlatego kupiłem plazmę. :-)
Kumpel ma LCD fullHD LG 32" a ja mam plazmę 42" panasłonika. U niego cyfrowy sygnał z dekodera polsatu i sagema (tego od neostrady) wygląda gorzej niż u mnie TVP1, TVP2 i Polsat z anteny naziemnej. :D
Poza tym plazma ma więcej gradacji niż LCD  (odcieni kolorów) dlatego przejścia są płynniejsze. Obraz na kumpla LCD wygląda mniej więcej tak, jak u siebie w plazmie włączę redukcję szumów (PNR) na maksa, czyli brakuje szczegółowości w obrazie (małych detali, twarz jest gładka jakby obrobiona w PhotoShopie, normalnie bez PNR widać każdą zmarszczkę, zarost). :-)

Plazma - dlaczego niższa rozdzielczość jest lepsza ???