Plazma do grania + jak podłączyć X360?

Data: 2009-11-11 12:50:37
Autor: Elves
Plazma do grania + jak podłączyć X360?

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hde7qq$2ab$1inews.gazeta.pl...

2) Jak najlepiej podłączyć X360?
Mam starą wersję X360 bez HDMI. Jakich wejść powinienem szukać w nowym telewizorze, żeby uzyskać możliwie najlepszą jakość obrazu?

Zakładam, że plazma będzie Full HD.

Generalnie oryginalny kabel componentowy powinien dać najlepszą jakość. Jeśli Twoja konsola to wersja premium, to powinieneś mieć taki w zestawie, jak nie to na allegro są bardzo tanie. Niektóre telewizory akceptują 1080p na takim kablu. Jeżeli nie, to będziesz musiał zadowolić się 1080i lub 720p.

Druga opcja to kabel VGA. Na takim kablu na pewno uzyskasz 1920x1080. Tylko nie kupuj żadnych zamienników, najlepiej oryginalny MS albo kabel firmy BigBen.

Pozdrawiam,
Elves

Data: 2009-11-11 13:25:46
Autor: Wooyek
> [...]

Druga opcja to kabel VGA. Na takim kablu na pewno uzyskasz 1920x1080.
Tylko nie kupuj żadnych zamienników, najlepiej oryginalny MS albo

Tak, plazma będzie Full HD, ale z 900 liniami obrazu ruchomego (Panasonic TX-P42S10E) - ma to jakieś praktyczne znaczenie?

Mam obydwa kable (Component i VGA Microsoftu), więc będę mógł przetestować obie opcje. Dziękuję za odpowiedź :)

Data: 2009-11-11 13:37:26
Autor: Elves

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hdeagd$cgi$1inews.gazeta.pl...

Tak, plazma będzie Full HD, ale z 900 liniami obrazu ruchomego (Panasonic TX-P42S10E) - ma to jakieś praktyczne znaczenie?

Nie mam doświadczenia z plazmami, ale nie powinno. TV akceptuje 1080p? Jaką ma rozdzielczość, bo jeśli np. 1600x900 to możliwe, że da się ustawić taką przez VGA. Wtedy miałbyś odwzorowanie 1:1. Ale tylko zgaduję.

pozdrawiam,
Elves

Data: 2009-11-11 23:23:47
Autor: KILu
Wooyek wrote:
Tak, plazma będzie Full HD, ale z 900 liniami obrazu ruchomego
(Panasonic TX-P42S10E) - ma to jakieś praktyczne znaczenie?

Gwoli scislosci - to nie bedzie Full HD, lecz HD Ready. Full HD musi
przyjac *i wyswietlic* 1920x1080. Choc w Twoim wypadku nie ma to wiekszego
znaczenia.

k,

Plazma do grania + jak podłączyć X360?