Plazma do grania + jak podłączyć X360?

Data: 2009-11-11 17:04:42
Autor: Moltisanti
Plazma do grania + jak podłączyć X360?

Użytkownik "Wooyek":

Jako totalny amator konsolowy mam dwa pytania sprzętowe:

1) Czy plazma nadaje się do grania na X360?

Nadaje sie, tak samo jak przekatne 17" czy 65".

Pytanie tylko czy Ci odpowiada w porownaniu do innych technologi
obecnych na rynku, ale jezeli wybrales technologie PDP to
widocznie generowany odbraz bardziej Ci odpowiada,
Ty bedziesz ogladal, wiec lepiej niech NIKT nie decyduje za Ciebie.

Z doswiadczenia wiem ze do wszystkich "animacji" generalnie lepszy jest LCD,
za to kiepski lcd do takich chociazby filmow jak "ILUZJONISTA",
zwyczajnie sie nie nadaje i psuje klimatyczny film gdzie jest duzo czerni.
Dla kinomaniakow to bardzo wazne.

martwi mnie wizja "wypalania" na ekranie stałych elementów, jak np. HUD w grach, czy paski Windowsa przy wyświetlaniu obrazu z PC. Jak to jest w praktyce?

W nowych pdp na rozne sposoby masz ten problem "rozwiazany",
nie balbym sie tego przy normalnym korzystaniu,
chociaz ja w nowym tv wypalilem ale stal wlaczony przez ok.20h.

Bardzo wazne sa pierwsze chwile z nowym tv, trzeba go "dotrzec"
ustawiajac odpowiednie parametry obrazu itp.

Moltisanti

Plazma do grania + jak podłączyć X360?