Plazma fullHD jako monitor dla komputera?

Data: 2009-07-07 21:41:44
Autor: nom
Plazma fullHD jako monitor dla komputera?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości

panasonic 42G10) powieszoną na ścianie. W zasadzie wszystko by było OK, ale
jak próbowaliśmy w sklepie dla idiotów podłączyć komputer, nigdy nie udało
się nam uzyskać obrazu gdzie byłoby odwzorowanie pixel na pixel...

The TX-P42G10 has Full HD (1920x1080) resolution like a lot of the new plasma-TVs from Panasonic. The TV also supports 1:1 pixel mapping. In order to achieve 1:1 pixel mapping you need to deactivate Overscan in the OSD.

Data: 2009-07-08 19:19:57
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 7 Jul 2009 21:41:44 +0200, nom napisał(a):
[...]

Heh, a tyle szukałem - ale o "pixel to pixel" nie pomyślałem :)
Dzięki! Przekażę koledze żeby jeszcze raz sprawdził...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-09 22:23:07
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 09 Jul 2009 08:22:10 +0200, Kell a napisał(a):
[...]

Jak tylko sprawdzi, nie omieszkam poinformować.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-14 21:28:53
Autor: news.onet.pl
Plazma fullHD jako monitor dla komputera?
Z ciekawosci podlaczylem laptopa przez hdmi do swojego lcd i po ustawieniu rozdzielczosci full hd na laptopie i przelaczeniu telewizora na 1:1 piksela, wszystko dziala tak samo jak na vga czyli prawidlowo. Roznicy w obrazie nie widze tylko audio leci tez przez hdmi :)
Przy okazji okazalo sie ze moj lap daje rade odtwarzac video spakowane kodekiem x264 w jakosci HD :) Swietnie to wyglada :)

Data: 2009-07-16 08:55:37
Autor: Gienek
Plazma fullHD jako monitor dla komputera?
Przy okazji okazalo sie ze moj lap daje rade odtwarzac video spakowane kodekiem x264 w jakosci HD :) Swietnie to wyglada :)

Odtwarzałeś 720p czy 1080p?

Data: 2009-07-16 14:16:44
Autor: news.onet.pl
Plazma fullHD jako monitor dla komputera?
Przy okazji okazalo sie ze moj lap daje rade odtwarzac video spakowane kodekiem x264 w jakosci HD :) Swietnie to wyglada :)

Odtwarzałeś 720p czy 1080p?

Narazie 720p

Data: 2009-07-17 10:01:38
Autor: Gienek
news.onet.pl pisze:
Przy okazji okazalo sie ze moj lap daje rade odtwarzac video spakowane kodekiem x264 w jakosci HD :) Swietnie to wyglada :)

Odtwarzałeś 720p czy 1080p?

Narazie 720p

Z moich doświadczeń wynika, że 1080p i 720p mają ogromną różnicę w wymaganiach sprzętowych komputera

Data: 2009-07-17 13:23:59
Autor: gebi
Użytkownik "Gienek" <gienek@simplusnet.pl> napisał w wiadomości news:h3pb52$gj0$1inews.gazeta.pl...
news.onet.pl pisze:
[...]

To chyba nawet bez doświadczeń można stwierdzić:
  1280x720 = 921600 punktów
  1920x1080 = 2073600 punktów
to 2,25 raza więcej danych do przetworzenia!

Plazma fullHD jako monitor dla komputera?