Plazma - latajace piksele

Data: 2009-02-23 22:55:56
Autor: nom
Plazma - latajace piksele
Kumpel mial to samo w plazmie LG 42", po gwarancji takie zielone malutkie kropeczki bylo widac na czarnym tle, po czym plazma calkowicie padla. Nie wiem co dokladnie padlo, ale kosztowalo to 500zl.

Data: 2009-02-25 19:29:16
Autor: sesam
Plazma - latajace piksele

Uzytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:gnv61b$p9u$1inews.gazeta.pl...
Kumpel mial to samo w plazmie LG 42", po gwarancji takie zielone malutkie kropeczki bylo widac na czarnym tle, po czym plazma calkowicie padla. Nie wiem co dokladnie padlo, ale kosztowalo to 500zl.

Moja tak padla, ze LG zwrócilo mi kase, bo nie zgodzilem sie na inny model.

Plazma - latajace piksele