Plazma w pionowe prążki ~

Data: 2009-08-14 07:35:09
Autor: czarga
Plazma w pionowe prążki ~
Mam plazmę Panasonica 42X10E hd ready podłączoną do dobrej analogowej kablówki i muszę powiedzieć, że obraz jest bardzo dobry. Wcześniej miałem LCD Panasonica 32LE60P i plazma bije go na głowę jakością obrazu. Na plazmie nawet filmy divx 700mb wyglądają nieźle, czego nie można było powiedzieć o LCD. Oglądam z odległości 2,5 - 3 m i uważam, że wielkość ekranu jest optymalna. Nie należy się sugerować odbiorem w sklepach, ponieważ telewizory mają różne ustawienia, są podłączone różnymi kablami i przez różne rozdzielacze. Pionowe prążki świadczą o złej jakości sygnału i zakłóceniach. --

Plazma w pionowe prążki ~