Plazma za szkłem?

Data: 2009-10-16 22:32:07
Autor: Adax
Plazma za szkłem?
Zainteresowały mnie plazmy Panasonoc. Czy błyszcząca rama i szklany, ochronny ekran nie powodują refleksów i dużych
odbić oświetlenia?  Również przy wpadającym do pokoju słońcu? Pozdrawiam!

Data: 2009-10-16 22:37:17
Autor: Tomy M.
Plazma za szkłem?
.... powodują

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-10-16 22:50:29
Autor: games
Plazma za szkłem?
Tomy M. pisze:
... powodują

-- Tomy M. www.ansibl.com

Tak powoduja. moim zadniem to idiotyzm kupowac blyszczace odbijajace facjate ekrany.  Jak kupuje TV albo notebooka to nie po to zeby ogladac swoja facjate w odbiciu tylko program TV tudziez program komputerowy. Tak swoja droga te kiedys mialem plazme uzywana 2 letnia ktora jak kupilem to miala blady obraz.  Po rozebraniu okazalo sie ze ta szyba z przodu jest brudna jest pokryta gruba warstwa szarego kurzu, po oczysczeniu obraz nabral blasku.

Data: 2009-10-17 19:02:47
Autor: Adax
Plazma za szkłem?
Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości
Tomy M. pisze:
[...]

Dzięki! Chyba zbyt kategorycznie zapytałem :) więc trochę zmienię pytanie: wiem, że odbijają, ale czy podczas oglądania filmu, sportu, itp. jest to rzeczywiście bardzo rażące? Tak samo jak szkalany, płaski kineskop Panasonica 29" ?  Bo taki mam od 7 lat i nie jest tragicznie. Rozumiem, że nie jest gorzej z refleksami niź na klasycznych kineskopach?

Data: 2009-10-18 16:21:26
Autor: nom
Plazma za szkłem?

Użytkownik "Adax" <Adax_Tnij@op.pl> napisał w wiadomości news:hbctck$ti2$1news.onet.pl...
Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości

Panasonica 29" ?  Bo taki mam od 7 lat i nie jest tragicznie. Rozumiem, że nie jest gorzej z refleksami niź na klasycznych kineskopach?

Zależy od użytej powłoki antyrefleksyjnej. W sumie plazma ma podobną zasadę działania do kineskopu, z tym, że w kineskopie masz jedno działo, które pada na luminofor a w plaźmie każdy piksel ma swoje oddzielne "działo", które roźświetla również luminofor.  :-)

Data: 2009-10-18 15:41:11
Autor: Sergiusz Rozanski
Plazma za szkłem?
Dnia 18.10.2009 nom <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał/a:

[...]

W kineskopie możesz mieć też 3 działa :) (w kolorowym) ale to tak w kwestii
formalnej.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-10-18 19:49:08
Autor: nom
Plazma za szkłem?

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrnhdmdk7.jai.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
W kineskopie możesz mieć też 3 działa :) (w kolorowym) ale to tak w kwestii
formalnej.

Dzięki za rozwinięcie tematu. :-)

Data: 2009-10-18 19:15:43
Autor: Adax
Plazma za szkłem?
(...)
[...]

Dzięki Panowie! Dokładnie chodzi mi o Panasonic TX-P42X10Y...
Jakoś nie mogę go zobaczyć w salonie , a może znacie z wasnego doświadczenia jak tam jest powłoka na tym ekranie?

Data: 2009-10-19 12:04:56
Autor: jagr
Plazma za szkłem?
Dzięki Panowie! Dokładnie chodzi mi o Panasonic TX-P42X10Y...
Jakoś nie mogę go zobaczyć w salonie , a może znacie z wasnego
doświadczenia jak tam jest powłoka na tym ekranie?

Mam taki. Odbija, ale dużo mniej niż mój stary CRT. Panas rewelacja.

Data: 2009-10-19 18:10:59
Autor: Adax
Plazma za szkłem?
Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dzięki! Cieszę się, że trafiłem na Kogoś z tym modelem.
Gdybyś kupował teraz kupiłbyś 42 cy 46"  ? Chodzi o pokój 18m2 (4x4.5), odległość od ekranu ok. 3.5 m Pozdr!

Data: 2009-10-19 21:04:03
Autor: zeeltom
Plazma za szkłem?
Gdybyś kupował teraz kupiłbyś 42 cy 46"  ? Chodzi o pokój 18m2 (4x4.5), odległość od ekranu ok. 3.5 m Pozdr!

Ja bym kupił jak największy. Kiedyś bawiłem się rzutnikiem i ekran wielkości mniejszej ścianki ( 4,5m) w niczym mi nie przeszkadzał ;)

Data: 2009-10-20 08:57:17
Autor: jagr
Plazma za szkłem?
[...]

Panas nie robi 46" z tej serii (37, 42, 50).
Dla 3,5 m może już być 50". Ja mam 2,5-3,0 m i fakt, że mógłby być ciut większy. :-) Ale i tak nie narzekam.

Data: 2009-10-19 08:26:46
Autor: pawell32
Plazma za szkłem?
Adax pisze:
[...]

grundig sprzedawał model tv lcd z lustrem i nieźle wyglada

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Plazma za szkłem?