Plecak 10-15 L i na siatce, pewnie De uter, ale który?

Data: 2012-06-20 21:43:35
Autor: 2late
Plecak 10-15 L i na siatce, pewnie De uter, ale który?
On 20/06/2012 4:44 PM, de Fresz wrote:
Helosz

Zmęczyło mnie jeżdżenie z Trans Alpinem 30 - ma już ładnych parę latek, nic
mu nie dolega (dlatego głównie rozważam tą firmę), ale raz że zwykle nie
potrzebuję aż takiej pojemności, a dwa Air Stripsy działają słabiuchno.
Tak więc chcę kupić coś mniejszego (10-14 L) i koniecznie z systemem nośnym
na siatce. W tej chwili Deuter ma w ofercie w tych pojemnościach Race EXP
Air oraz Compact EXP Air 10. Różnica w cenie powiedzmy, że do przełknięcia,
ale pytanie do tych, którzy mieli okazję obmacać oba - który Wam bardziej
podpasował i dlaczego dokładnie? A może ktoś miał okazję poużywać obu?
Jakieś wady (tak, peany na temat obu już czytałem)?
Na alledrogo widzÄ™ jeszcze niedobitki Race X Air, kusi cena (i Å‚adny kolor
;-)), ktoś ma odniesienie do powyższych modeli?

Może ktoś wie, gdzie w Wawie mają oba (albo nawet i trzy) na stanie?

Niedawno kupilem http://www.deutergb.co.uk/products/all/bike/all_bike/deuter_race/10/ tylko nie mam do czego porownac. Mial sie zmiescic U-lock i nadawac sie do biegania kiedy trzeba cos ze soba zabrac. Nie za bardzo jeszcze zdazylem potestowac chociaz cos tam sie spocilem ale idealow nie ma. ;)
Jak plecak wypchany to z kieszeni z pionowym zamkiem kluczy nie wygrzebiesz.

Data: 2012-06-21 01:33:28
Autor: Wilk
Plecak 10-15 L i na siatce, pewnie Deuter, ale który?
On 20 Cze, 22:43, 2late <deadlog_FIL...@wp.pl> wrote:
 Mo¿e kto¶ wie, gdzie w Wawie maj± oba (albo nawet i trzy) na stanie?

[...]

Tylko to nie jest model z siateczk± o jaki chodzi³o koledze, bez
systemu AIR.
Ale osobi¶cie te¿ bym na te lekkie modele (Race i Race X, 500-600g)
zwróci³ uwagê. Przechodz±c z Trans-Alpine na malutki plecak wa¿±cy
prawie 1kg (jak seria AIR) - nie tak znowu wiele zyskasz; waga swoje
te¿ robi, te¿ ma wp³yw na pocenie siê; ja je¼dzi³em z tym lekkim
plecakiem za³adowanym na full na prawie 2-tyg wyprawie na Kanary,
tak¿e i w upa³ach - i wiêkszych problemów nie by³o. Nie mo¿na tak
prosto przek³adaæ minusów Trans-Alpine na sam system no¶no-
wentylacyjny, To przede wszystkim plecak du¿o wiêkszy, przylega do
pleców du¿o wiêksz± powierzchni±, jest te¿  2 razy ciê¿szy
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-21 11:12:53
Autor: 2late
On 21/06/2012 9:33 AM, Wilk wrote:
[...]

Tylko to nie jest model z siateczką o jaki chodziło koledze, bez
systemu AIR.

O jaka siateczke chodzi? I gdzie moge poczytac o tym systemie AIR?
Ten plecak kupilem w sklepie bez szukania po sieci, wzialem co bylo, mial byc maly. ;)
Ale chyba bede potrzebowal jakis sredni plecak w najblizszym czasie wiec warto wiedziec.

Ale osobiście też bym na te lekkie modele (Race i Race X, 500-600g)
zwrócił uwagę. Przechodząc z Trans-Alpine na malutki plecak ważący
prawie 1kg (jak seria AIR) - nie tak znowu wiele zyskasz; waga swoje
też robi, też ma wpływ na pocenie się; ja jeździłem z tym lekkim
plecakiem załadowanym na full na prawie 2-tyg wyprawie na Kanary,
także i w upałach - i większych problemów nie było. Nie można tak
prosto przekładać minusów Trans-Alpine na sam system nośno-
wentylacyjny, To przede wszystkim plecak dużo większy, przylega do
pleców dużo wiÄ™kszÄ… powierzchniÄ…, jest też  2 razy cięższy

Data: 2012-06-21 10:40:20
Autor: steve69
Plecak 10-15 L i na siatce, pewnie Deuter, ale który?
2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisa³(a):
> Tylko to nie jest model z siateczką o jaki chodziło koledze, bez
> systemu AIR.

O jaka siateczke chodzi? I gdzie moge poczytac o tym systemie AIR?

http://www.deuter.com/en_DE/backpacks.php?category=76

"Advanced Aircomfort System" oraz "Aircomfort FlexLite System".
Kliknij na rysunek by poznaæ szczegó³y.

--
Pozdrawiam.

Data: 2012-06-21 12:05:54
Autor: 2late
On 21/06/2012 11:40 AM,  steve69 wrote:

[...]

Kliknij na rysunek by poznać szczegóły.

Dzieki, znalazlem podobna strone z tym systemami ale dla mnie to i tak czarna magia. :)
Pouzywam, zobacze.

Data: 2012-06-21 17:36:55
Autor: de Fresz
On 2012-06-21 10:33:28 +0200, Wilk <m-wolff@wp.pl> said:

[...]

TA to nie jest mój pierwszy ani jedyny plecak w ¿yciu, zdarzy³o mi siê ju¿ je¼dziæ z takimi bez systemu no¶nego, w tym jakim¶ ma³ym Rockriderem kupionym g³ównie dla kamela (bo plecak z kamelem kosztowa³ z dychê wiêcej ni¿ sam kamel) i szczerze mówi±c nie podoba³o mi siê. Znaczy da siê, ale jest porównywalnie z Trans Alpinem, plecy mokre.

de Fresz

Plecak 10-15 L i na siatce, pewnie De uter, ale który?