Plecak

Data: 2009-03-06 23:07:32
Autor: J.F.
Plecak

Widzieliscie gdzies moze plecak sredniej wielkosci, na tyle duzy zeby
buty narciarskie weszly i moze jeszcze ciut ? Stary juz mi sie drze, a tu jakos w sklepach albo malutkie plecaczki,
albo duze i w dodatku po 500 zl .. a czasem sie jednak przydaje ..

J.

Data: 2009-03-07 00:12:17
Autor: Fafek
Plecak
J.F. pisze:
[...]

Plecak 40-45l (z klapą) na pewno znajdziesz w rozsądniejszej cenie.
Sam takiego uĹźywam od prawie 10 lat uĹźywam i do nart i do kilkudniowego
łażenia po górach w lecie, a czasami też w mieście.
Też się muszę rozglądnąć za nowym :)

Maciek

Data: 2009-03-07 15:44:59
Autor: Titus Atomicus
Plecak
In article <gosakd$t5m$1@news.onet.pl>, Fafek <fafeczek@ciacho2.pl> wrote:

J.F. pisze:
> [...]
> albo duze i w dodatku po 500 zl .. a czasem sie jednak przydaje ..
> Plecak 40-45l (z klapą) na pewno znajdziesz w rozsądniejszej cenie.
Sam takiego używam od prawie 10 lat używam i do nart i do kilkudniowego
łażenia po górach w lecie, a czasami też w mieście.
Też się muszę rozglądnąć za nowym :)

JAcek Wolfskin

W HiMountain sa ze dwa odpowiadajace modele. Ewntualnie troche mniejszy FjordNansen Freki 30. Ale tego tylko na zdjeciach widzialem.

TA

Data: 2009-03-07 09:57:41
Autor: ina@outdoor.org.pl
Plecak
On 7. Mar., 15:44 h., Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <gosakd$t5...@news.onet.pl>, Fafek <fafec...@ciacho2.pl>
wrote:

> [...]

W HiMountain sa ze dwa odpowiadajace modele.

Ewntualnie troche mniejszy FjordNansen Freki 30. Ale tego tylko na

Witam,
osobiście do tego używam vaude asymmetric 30 litrów, najlepiej pójść
do sklepu z butami i zrobić przymiarkę :)
Pozdrawiam,
ina

Data: 2009-03-07 21:12:59
Autor: Titus Atomicus
Plecak
In article <Titus_Atomicus-0346FB.15445907032009@news.onet.pl>,

JAcek Wolfskin

W HiMountain sa ze dwa odpowiadajace modele.
Ojej. Przepraszam. Mialem na mysli VauDe. Sam uzywam VauDe SkiPro 42 kupionego wlasnie w HIMoutain. Ale maja tam jeszcze inny podobny model.

I sa tez nieco podobne plecaki, ale produkcji HiMountain.

Ale rownoczesnie przeszedl bym sie do Horyzontu.

TA

Data: 2009-03-09 13:29:57
Autor: J.F.
Plecak
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-07615F.21125907032009news.onet.pl...
[...]

Hm, tak mowiac szczerze to mialem na mysli jeszcze bardziej supermarketowa cene - w koncu nie szukam porzadnego plecaka, tylko czegos w czym mozna 500m buty przeniesc raz na rok :-)

Ale tak patrze na de Vaude .. wysokie to jakies, waskie - do mniejszych but w ogole wejdzie ?

J.

Plecak