Plecak czy torebka?

Data: 2010-06-14 23:20:55
Autor: wojek
Plecak czy torebka?
> czy jest jakas roznica, czy niezbedne rzeczy - pompka, zapasowa detka, narzedzia, wiezie sie w torebce podsiodlowej

To jakie ty masz siodło? :) Pod moje wchodzi komórka, paczka husteczek i gaz na psy.

Plecam IMHO jest lepszy bo poobwieszany rower zwykle mocniej hałasuje i trochę traci na dynamice - nie chce już tak żwawo podskakiwać i na ostrych wybojach gorzej się trzyma drogi.

pozdr.
w.

Data: 2010-06-14 23:29:17
Autor: Rybak
Plecak czy torebka?
Użytkownik "wojek" <na@drzewo.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hv66fn$lmp$1@news.vectranet.pl...
> czy jest jakas roznica, czy niezbedne rzeczy - pompka, zapasowa
detka, narzedzia, wiezie sie w torebce podsiodlowej

To jakie ty masz siodło? :) Pod moje wchodzi komórka, paczka husteczek i gaz na psy.

Siodelko normalne, z pompka przesadzilem, jest na uchwycie, ale do torebki wcale nie tak duzej faktycznie miesi sie detka i narzedzia. I komorka tez by jeszcze weszla ;) Gaz juz chyba nie.

Pozdrawiam
Rybak

Plecak czy torebka?