Plecak rakietowy [ntg?]

Data: 2011-05-10 20:15:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Plecak rakietowy [ntg?]
Witam!

Krótko i na temat: sezonu brak, więc liczę na obniżki cen i poszukuję
plecaka rakietowego. Najlepiej takiego około 30-40 litrów, żeby latem
służył na krótkie wypady. Upatrzyłem sobie TSL Approach 40, w Rakietach.pl
za dwie stówy można wyhaczyć. Ktoś go używał? Znacznie droższą, ale
znacznie ciekawszą alternatywą jest Deuter Rise 32+ (mogę mieć za 340zł),
pytanie tylko czy warto?
Może jakieś jeszcze inne pomysły? Dobrze kombinuję, że plecak snowboardowy
też się nada do przytroczenia rakiet? Jeżeli tak, to czy możecie coś
polecić? I tak w ogóle to witam po dłuuuuugiej przerwie :-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-10 15:03:10
Autor: Pszemol
Plecak rakietowy [ntg?]
"Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote in message news:1volc67nwykaw$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Szukasz może czegoś takiego?
http://www.armoryblog.com/military/nazi-soldiers-jet-pack-prototypes/attachment/nazi-jet-pack/

Data: 2011-05-10 23:18:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Plecak rakietowy [ntg?]
Pszemol, Tue, 10 May 2011 15:03:10 -0500, pl.rec.sport.zimowe:
[...]

Przyznaję, że mogłoby ułatwić poruszanie się po górach, ale nie do końca...
;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-13 23:52:15
Autor: Robi
Plecak rakietowy [ntg?]

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1volc67nwykaw$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Jak najbardziej, dobrze jakby miał mocowania, które mozna wykorzystac do mocowania kijków.

Jeżeli tak, to czy możecie coś
polecić?

Używałem Flow mtn explorer, dakine helipro 16 i helipro 20 pro II i guide jak i poacher (45l).
Wszystkie bez zastrzezeń, mimo, ze nie miały specjalnych mocowań do kijków, wykorzystywałem te co w zamyśle były do czekana czy styliska łopatki. To co może okazać się niepotrzebne dla rakietowca to wzmocnione plecy w rodzaju ochraniacza/żółwia co te wszystkie wymienione plecaki mają.
Robi

Plecak rakietowy [ntg?]