Plecak w Lidlu...

Data: 2011-08-30 13:14:45
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Widzieli¶cie now± ofertę lidlow±? A konkretnie plecak z wentylowanymi plecami?

Idę go na żywo zobaczyć.

I ew. buty, szukam na ich temat opinii, ale bez skutku.

Data: 2011-08-30 13:22:38
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...

http://www.mtbe.co.uk/25l-backpack-lidl-t16843.html

Data: 2011-08-30 13:26:17
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3ign5$nne$1news.onet.pl...
Widzieli¶cie now± ofertę lidlow±? A konkretnie plecak z wentylowanymi plecami?

Idę go na żywo zobaczyć.

I ew. buty, szukam na ich temat opinii, ale bez skutku.

Na forum rowerowym.org jest histeria na temat lidla. Ogl±dałem plecak wczoraj i totalnie mi się nie spodobał. Buty spd z poprzedniej edycji były niezłe. Generalnie to nie ma się czym podniecać.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-30 15:38:12
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał:

Na forum rowerowym.org jest histeria na temat lidla. Ogl±dałem plecak wczoraj i totalnie mi się nie spodobał. Buty spd z poprzedniej edycji były niezłe. Generalnie to nie ma się czym podniecać.

Kamil, rozmawiamy o nadchodz±cej ofercie turystycznej i plecaku z linka.

Data: 2011-08-30 22:39:09
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3ip45$63k$1news.onet.pl...
[...]

Jeszcze o¶wieć mnie gdzie mieli¶my go zobaczyć skoro jest nadchodz±c± ofert± z Lidla UK. Ja odniosłem się do tego co jest fizycznie w sklepach w PL.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-31 00:15:49
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał:

Jeszcze o¶wieć mnie gdzie mieli¶my go zobaczyć skoro jest nadchodz±c± ofert± z Lidla UK. Ja odniosłem się do tego co jest fizycznie w sklepach w PL.

A ja do tego, co w UK już było, więc mamy zdjęcia, a w PL będzie od czwartku.

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21021.htm

Problem?

Data: 2011-08-31 06:54:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3jnem$jet$1news.onet.pl...
[...]

BĘDZIE a nie jest. Poprzedni plecak na zdjęciach też wywoływał zachwyty, och achy etc. a na żywo nędza.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-31 09:39:50
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał:

BĘDZIE a nie jest. Poprzedni plecak na zdjęciach też wywoływał zachwyty, och achy etc. a na żywo nędza.

Dlatego podsun±łem zdjęcia z UK. Ja Cię nie namawiam. Zwracam tylko uwagę, że się szukuje co¶, co warto zobaczyć.

Więc luz.

Data: 2011-08-31 14:44:14
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3kog8$8u0$1news.onet.pl...
[...]

I masz rację w tej kwestii - plecak już na zdjęciach wygl±da o niebo lepiej niż to co było teraz.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-01 13:59:01
Autor: Titus Atomicus
Plecak w Lidlu...
In article <j3ihc8$fis$1@inews.gazeta.pl>,
 "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Na forum rowerowym.org jest histeria na temat lidla. Ogl±dałem plecak wczoraj i totalnie mi się nie spodobał. Buty spd z poprzedniej edycji były niezłe. Generalnie to nie ma się czym podniecać.

Tez tak mi sie wydaje.
Plecak na pierwszy rzut oka moze i ok. Ale to chyba jakies odrzuty.
Bo jak sie przyjrzec szelki z jakiejs siateczki, jakby im wypelnienia zabraklo.
Ktos tu porownal ze jakosc jak FN, ale gdzie tam mu do FN.

Ja za to pompke nozna kupilem...

TA

Data: 2011-09-01 19:05:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Plecak w Lidlu...
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Thu, 01 Sep 2011 13:59:01 +0200,
pl.rec.rowery:
Plecak na pierwszy rzut oka moze i ok. Ale to chyba jakies odrzuty.
Bo jak sie przyjrzec szelki z jakiejs siateczki, jakby im wypelnienia zabraklo.

Podrzućcie kto¶ naszemu grupowemu specjali¶cie ten link:
http://www.deuter.com/en_DE/backpacks.php?category=76 bo chcę zobaczyć jak
pisze, że Deuter to "jakie¶ odrzuty".

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-09-01 20:54:31
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:20sbsrfv9u3l.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Bez względu na to jak były plecak z lidla jest podobny do deutera czy ch g w czego to ja jestem na nie bo ten produkt mi wybitnie nie pasuje. Dzisiaj miałem rajd po sklepach i już s± niezłe wyprzedaże więc jak kto¶ ma nieco więcej grosza to warto ruszyć zad :)

Żeby nie robić off topa to plecak z aktualnej edycji wygl±da na zdjęciu o niebo ciekawiej.

Data: 2011-09-02 01:31:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Plecak w Lidlu...
kamil/Endurorider.pl, Thu, 1 Sep 2011 20:54:31 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Ja mam w domu jeden plecak Deutera - Rise 32+. VeriFlex jest tak wygodny,
że poważnie kombinuję jak zamienić wcale nie taki stary, trekkingowy plecak
Jacka Wolfskina (o ironio!) na Deutera, bo to jest marka, która po pierwsze
ocieka zajebisto¶ci±, a po drugie - czyni± niesamowite plecaki.
(a to, że do Rise'a jestem w stanie spakować się na tydzień łażenia po
górach to zupełnie inna sprawa)

Data: 2011-09-02 02:30:49
Autor: Kosu
Plecak w Lidlu...
On 2011-09-02 01:31, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Może bez przesady z niesamowito¶ci±, bo jest kilka lepszych firm
(Kestrel, Arc'teryx itp.). Lepsze plecaki zdarzaj± się też Tatonce i TNF.

Zreszt± Deuter dobr± opinię zawdzięcza nie "wybitno¶ci" niektórych
modeli tylko temu, że prawie nie zdarzaj± im się plecaki złe (w
ostatnich 10 latach chyba żaden). Czę¶ć jest kultowa, czę¶ć wybitna, a
czę¶ć po prostu poprawna. Można wej¶ć do sklepu, dobrać rozmiar i wziać
bez stresu :).

Zreszt± Deuter po prostu podaje realne pojemno¶ci (przynajmniej w
plecakach turystycznych). Na plecaku o wymiarach Rise 32+ niektórzy
producenci nakleiliby 45-50l i niewiele niższ± cenę:)

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-02 08:38:37
Autor: kawoN
Plecak w Lidlu...
W dniu 11-09-02 02:30, Kosu pisze:

Zreszt± Deuter po prostu podaje realne pojemno¶ci (przynajmniej w
plecakach turystycznych). Na plecaku o wymiarach Rise 32+ niektórzy
producenci nakleiliby 45-50l i niewiele niższ± cenę:)

W rowerowych też :) "Nadziałem" się ostatnio kupuj±c 20l Deutera
- zdziwiłem się gdy go zobaczyłem że taki duży. Wcze¶niej
miałem "co¶" rowerowego Campusa i też niby było 20l...

--
kawoN
-

Data: 2011-09-02 08:02:13
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:9pkm8cpwc28t$.dlgpedaluje.ile.moze...

[...]

Ogl±dałem plecaki Jacka ostatnio i generalnie to naprawdę nędznie. Oczywi¶ci wszystko pod k±tem roweru. W ogóle to od dawien dawna nie widziałem plecaka, który naprawdę wzbudziłby u mnie zimne poty podniety - zawsze co¶ jest nie halo. Ostanimi czasy to najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie wypust decathlonu :P

Data: 2011-09-02 13:17:53
Autor: Titus Atomicus
Plecak w Lidlu...
In article <j3prgi$b9b$1@inews.gazeta.pl>,
 "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

 Ostanimi czasy to najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie wypust decathlonu :P
O, a ktory konkretniej?

TA

Data: 2011-09-02 14:11:35
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-9830F7.13175302092011newsfeed.onet.pl...
[...]

Taki co ok 160 PLN kosztował :) Tak wiem, że to jest bardzo precyzyjna informacja ale to było kilka miesięcy temu. Pojemno¶ć ok 25L, stelaż+siatka, pas biodrowy i piersiowy (OIDP), miejsce na bukłak. Generalnie to cało¶ć sprawiała naprawdę dobre wrażenie. Czy jest teraz w kolekcji to nie wiem :(

Data: 2011-09-02 17:18:58
Autor: Coaster
Plecak w Lidlu...
On 8/30/11 1:26 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
Na forum rowerowym.org jest histeria

So what? So ..... what ;-)

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-09-02 17:23:47
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomo¶ci news:j3qq08$hb5$1news.supermedia.pl...
On 8/30/11 1:26 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
Na forum rowerowym.org jest histeria

So what? So ..... what ;-)

Jak dla mnie nic, ale gro ludzi daje się ponie¶ć ;P

Data: 2011-09-06 15:20:28
Autor: Coaster
Plecak w Lidlu...
On 9/2/11 5:23 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

Dla mnie - czarna magia! ;-)

Data: 2011-08-30 13:30:10
Autor: Kosu
Plecak w Lidlu...
On 2011-08-30 13:14, Tomasso wrote:
Widzieli�cie now� ofert� lidlow�? A konkretnie plecak z wentylowanymi plecami?

Id� go na �ywo zobaczy�.

I ew. buty, szukam na ich temat opinii, ale bez skutku.

Był o tym spory wątek jakiś czas temu. Ogólny wniosek jest taki, że
plecak jest marny. Promocja trwa już od jakiegoś czasu i zostały
resztki, ale plecakĂłw leĹĽy sporo :).
Za 2 dni startuje akcja Trekking i będzie podobny plecak (trochę
droższy, ale być może praktyczniejszy).

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-30 13:50:48
Autor: BoDro
Plecak w Lidlu...
Kosu pisze:

Za 2 dni startuje akcja Trekking i będzie podobny plecak (trochę
droższy, ale być może praktyczniejszy).

buty też będ± - co prawda nie SPD, a do łażenia, ale na platformy może przypasuj± :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-08-30 15:37:19
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Kosu" napisał

Był o tym spory w±tek jaki¶ czas temu. Ogólny wniosek jest taki, że
plecak jest marny. Promocja trwa już od jakiego¶ czasu i zostały
resztki, ale plecaków leży sporo :).

Alez ja pisze o tym nowym, który dopiero ma być.

Plecy wentylowane, kieszeń nabukłak i dziura na rurę, kieszenie zapinane, pasy kompresyjne.

Wygl±da ciekawie.

Data: 2011-08-30 15:48:17
Autor: Kosu
Plecak w Lidlu...
On 2011-08-30 15:37, Tomasso wrote:
Alez ja pisze o tym nowym, kt�ry dopiero ma by�.

No to trochę zmyliłeś mnie tymi ciekawie wyglądającymi butami, bo one to
juĹĽ w ogĂłle nie sÄ… rowerowe :).

Plecy wentylowane, kiesze� nabuk�ak i dziura na rur�, kieszenie zapinane, pasy kompresyjne.

No jeśli chcesz mieć kawałek siatki, pasy kompresyjne i dziurę na rurę,
to na pewno kupisz je taniej :)
Jeśli chcesz mieć plecak, a ten będzie podobnej jakości jak ten rowerowy
sprzed tygodnia, to odradzam. Materiał jak cerata, suwak jak w
kosmetyczkach.
Nie mniej też się wybiorę, bo głupio byłoby przegapić ewentualną dobrą
okazję (tak jak przegapiłem kask Cratoni i tanie maszynki Barbieri :/)

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-30 16:18:11
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Użytkownik "Kosu" napisał:

No to trochę zmyliłe¶ mnie tymi ciekawie wygl±daj±cymi butami, bo one to
już w ogóle nie s± rowerowe :).

Pard±, niezamierzenie. Pójdę je obejrzeć, bo dziwnie przypominaj± mi Salomony, które służyły mi wiernie, ale nadchodzi powoli ich czas.

Je¶li chcesz mieć plecak, a ten będzie podobnej jako¶ci jak ten rowerowy
sprzed tygodnia, to odradzam. Materiał jak cerata, suwak jak w
kosmetyczkach.

Maretiał nie był taki zły, natomiast suwak faktycznie...

Nie mniej też się wybiorę, bo głupio byłoby przegapić ewentualn± dobr±
okazję (tak jak przegapiłem kask Cratoni i tanie maszynki Barbieri :/)

Oba kolejne też były od tego samego producenta (SpeQ GmbH), tylko mniej jednoznacznie przypominały normalny, seryjny model.

Data: 2011-08-30 16:29:02
Autor: Kosu
Plecak w Lidlu...
On 2011-08-30 16:18, Tomasso wrote:
Pard�, niezamierzenie. P�jd� je obejrze�, bo dziwnie przypominaj� mi Salomony, kt�re s�u�y�y mi wiernie, ale nadchodzi powoli ich czas.

Aha. Te rowerowe dziwnie przypominały mi Deutery. Myślę, że to nie jest
przypadek, że tanie chińskie produkty dziwnie przypominają różne marki ;).

Maretia� nie by� taki z�y, natomiast suwak faktycznie...

Materiał był taki, że pewnie musiałbym sprawdzać plecak po każdym
kontakcie z gałęziami. Czyli nie były to sprzęt do lasu raczej.
Oba kolejne te� by�y od tego samego producenta (SpeQ GmbH), tylko mniej jednoznacznie przypomina�y normalny, seryjny model.

Wszystko jedno, skoro już wyłożyłem te 150 zł na Bella. No ale dobry
kask i mam nadzieję, że posłuży ze 20 lat, więc nie będę wybrzydzał :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-30 18:23:26
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Użytkownik "Kosu" napisał:

Wszystko jedno, skoro już wyłożyłem te 150 zł na Bella. No ale dobry
kask i mam nadzieję, że posłuży ze 20 lat, więc nie będę wybrzydzał :)

Czego Ci życzę, byle styropian nie zwietrzał do tego czasu, bo nawet producenci zalecaj± wymianę po jakim¶ czasie ze względu na starzenie się skorupy.

pozdrawiam,
PK

Również!

Data: 2011-08-30 22:19:34
Autor: Krzysztof Naworyta
Plecak w Lidlu...
Kosu napisał(a):

[...]

Rozumiem, ĹĽe Twoja opinia + ewent. opinia enduroridera urastajÄ… do OGĂ“LNYCH wnioskĂłw (sic!)
Panowie, błagam, zachowajcie proporcje! Czy naprawdę oczekiwaliście, że plecak za 40PLN dorówna takiemu za 200-400?
Idźcie do supermarketów, trwa promocja "szkolna", popatrzcie ile kosztują plecaczki dla dzieciaków i jaka jest ich jakość (plecy, paski, zamki). I wtedy z powrotem możemy rozmawiać o ofercie z Lidla.

Ja wiem, że jak się ma 0 osób na własnym utrzymaniu i, bogatego tatusia, to wybór między deuterem a rzeczonym plecaczkiem jest oczywisty, na korzyść pierwszego. Ale to bardzo subiektywna, studencka perspektywa.

Co do jego jakości, to już miesiąc-dwa temu wypowiedziałem się dokładnie, niczego nie przemilczając.
Siateczka jest i działa (dużo lepiej napięta niż w tych resztkówkach, które widziałem obecnie), "poduszki" na biodrach i karku nie odbiegają rażąco jakością od mojego wysłużonego HighSierra, podobnie "krycie" zamków trudno nazwać jakimś badziewiem, skoro wiele lepsze marki go stosują. Zamki są drobniejsze i nie jest to YKK, ale na razie chodzą lekko i sprawnie, a nie "szczoteczkuję" ich przed każdym otwarciem/zamknięciem i szmatką nie przecieram, tylko targam za uchwyty i podrzucam plecakiem, bez żadnego "zmiłuj się". Organoleptycznie naprawdę podziwiam jak ktoś potrafi ocenić ich trwałość. Ja się wypowiem, gdy już któryś pęknie. Materiał "cerata"? Nie zauważyłem.

No dobra, wyjdzie na to, że w mojej opinii ten plecak to cud techniki ;) Nie, nie jest! Ale jest całkiem porządną ofertą za 40PLN. I zgłaszam swoje weto przed generalizowaniem, jakie tu uprawiacie obaj. Warto czasami wrzucić "IMO" a jeszcze lepiej "IMHO". IMHO.

P.S.
W moich rejonach plecaczki zeszły na pniu, w pierwszy dzień. I to nawet w tych "lidlach", gdzie zwykle długo po promocji mogłem znaleźć jeszcze jakąś rzecz, wcześniej "przespaną". Widać na skutek poczty pantoflowej, albo "bo sąsiad taki ma", ludziska rzucili się na to, co wcześniej zignorowali.

Zniknęły w jeden dzień pompki stojące ("straszny badziew"), okulary (normalka), lampki.
Widać ludziska ciągle wolą jakąś chińską latareczkę, niż coś o mocy szperacza przeciwlotniczego, w cenie pół roweru, świecącego raptem 2 godziny (sic!) Widać jakieś nienormalne są...

--
KN

Data: 2011-08-30 23:13:38
Autor: Kosu
Plecak w Lidlu...
On 2011-08-30 22:19, Krzysztof Naworyta wrote:
Panowie, błagam, zachowajcie proporcje! Czy naprawdę oczekiwaliście, że plecak za 40PLN dorówna takiemu za 200-400?

Nie. Ale można zignorować cenę i po prostu ocenić jakość. Wtedy ktoś
kupujący może stwierdzić, czy pasuje mu kompromis. Opinia "jak za 40 zł
jest świetny" nie mówi zupełnie nic i oznacza, że za darmo wszystko jest
doskonałe - nawet kupa w worku (nie mówię że kot, bo to niehumanitarne :)).

A obiektywna jakość jest IMO fatalna. Nie kupiłbym go, bo czułbym się
niepewnie w czasie jazdy i leżałby w domu. Wiem że masz taki plecak -
jeśli Ci się nie rozpadł, to gratulacje. Dla mnie to żadna gwarancja.

To naprawdÄ™ nie jest kwestia "bogaty tatuĹ› da na Deutera", bo ja np.
opieram takie zakupy o stypendium naukowe, więc się nie przelewa. Jest
przeciwnie: staram się kupować rzeczy na lata, bo nie stać mnie na
wymianę co chwilę (nawet takich tanich). Plecak musi spełniać pewne
funkcje, a ten IMO ma niewielkie szanse. Za niską cenę mógłbym odpuścić
wygodę, ale nie bezpieczeństwo ładunku, bo jest warty znacznie więcej.

Jeśli jedziesz szybko w lesie czy po głębokiej trawie i suwak puści, to
najprawdopodobniej juĹĽ nigdy nie znajdziesz tego, co wyleci przez otwĂłr.
Widuję na mieście zbyt wiele plecaków pospinanych agrafkami, żeby
lekceważyć taką możliwość.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-30 23:59:59
Autor: Krzysztof Naworyta
Plecak w Lidlu...
Kosu napisał(a):

(...)
Panowie, błagam, zachowajcie proporcje! Czy naprawdę oczekiwali¶cie, że
plecak za 40PLN dorówna takiemu za 200-400?

Nie. Ale można zignorować cenę i po prostu ocenić jako¶ć. Wtedy kto¶
kupuj±cy może stwierdzić, czy pasuje mu kompromis.

ok!

A obiektywna jako¶ć jest IMO fatalna.

Ale naucz się, proszę, na tych studiach, że Twoja opinia (moja także) nie ma nic wspólnego z obiektywno¶ci±!
Badałe¶ pod mikroskopem ten materiał? Sprawdziłe¶ jego wytrzymało¶ć, wodoodporno¶ć itd?
Wiesz z jakiego tworzywa zrobiono spiralkę zamków? Porównałe¶ to z czym¶?
Nie! Po prostu oceniłe¶ wzrokowo. Dla mnie to za mało na "obiektywn± ocenę". Nie ufam Twojemu wzrokowi, tak mam!

Nie kupiłbym go, bo czułbym się
niepewnie w czasie jazdy i leżałby w domu.

Rozumiem to. Też nie po to kupuję cokolwiek.

Wiem że masz taki plecak -
je¶li Ci się nie rozpadł, to gratulacje. Dla mnie to żadna gwarancja.

Dla mnie też żadna! Pożyjemy zobaczymy. Ale nie oczekuję od niego, że wytrzyma przewożenie 20kg ładunków.
Ma zupełnie inne przeznaczenie.

(...) Plecak musi spełniać pewne
funkcje, a ten IMO ma niewielkie szanse. Za nisk± cenę mógłbym odpu¶cić
wygodę, ale nie bezpieczeństwo ładunku, bo jest warty znacznie więcej.

Je¶li jedziesz szybko w lesie czy po głębokiej trawie i suwak pu¶ci, to
najprawdopodobniej już nigdy nie znajdziesz tego, co wyleci przez otwór.
Widuję na mie¶cie zbyt wiele plecaków pospinanych agrafkami, żeby
lekceważyć tak± możliwo¶ć.

Chłopie, co Ty wozisz do lasu? Laptopa? Mikroskopy?
To plecak na lekk± kurtkę, polar, nogawki, portfel, parę dupereli...
2 litrowa butelka coca-coli też da radę. Na komórkę czy aparat masz dodatkow± zabezpieczon± kieszonkę wewnętrzn±.
Lekki plecaczek na 2-3h przejażdżkę a nie na wyprawę nad jezioro Bajkał.

Nie bronię jego jako¶ci w porównaniu z deuterem, bo to absurd.
Nie bronię też nikomu powiedzieć "mi nie odpowiada, bo...".
Mogę przypuszczać, że Twoja ostra krytyka bierze się st±d, że sobie narobiłe¶ apetytu na "deuterka" bez logo - i tyle.
Jakby¶ nic o nim wcze¶niej nie wiedział (np. moje pochwały), to pewnie by Ci się w sklepie spodobał.
Znam ten mechanizm, też tak miewam.
Tak czy ¶mak Twoje opinie s± zbyt stanowcze (badziew, tandeta, cerata) i z wyważon± (bo nie powiem "obiektywn±") ocen± nie maj± nic wspólnego.

"Nie stać mnie na tanie rzeczy" - ok!
Ale można przypomnieć też co¶ innego:
"Jak nie maj± chleba, to czemu nie jedz± ciastek?"

--
KN

Data: 2011-08-31 07:29:03
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Krzysztof Naworyta" <k.naworyta@datacomp.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3jmh2

[...]

To masz ciężko w życiu :> Podzielam opinie o tym plecaku i poza ocen± wzrokiem o¶wiadczam iż wymacałem go dokładnie i paluchowa analiza jasno wykazuje, że nie jest to materiał na wzór Cordury z alpinusa chociażby. System pseudono¶ny też strasznie kiczowaty. Jestem na nie po raz enty ALE ten nowy plecak, który linkował Tomasso http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21021.htm

wygl±da bez porównania ciekawiej i być może to jest TEN plecak, który będzie bardzo fajny i w dobrej cenie ;)

[...]

Na fr.org byłem pierwsz± osob±, która napisała że ten plecak to badziew. Od razu były osoby, które zaczęły histeryzować bo własnie go kupiły i "jest super". Co ciekawe zanim go zobaczyłem na żywca to naczytałem się do oporu o tym jaki jest cudowny i ile ma wspólnego z Deuterem a wystarczyło jedno ogl±danie z macaniem poł±czone żeby wiedzieć, że to jest nieporozumienie.

Opinia jest dupa - każdy ma własn± i nie można tego nikomu odmówić. Problem w tym, że znakomita większo¶ć osób nie ma żadnego do¶wiadczenia z innymi plecakami i na podstawie jednego zakupu wypowiada się tonem znawcy. To jest największy problem "opinii z internetu" według mnie.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-31 09:47:57
Autor: Krzysztof Naworyta
Plecak w Lidlu...
kamil/Endurorider.pl napisał(a):

(...)
[...]

oj, dzieci...

--
KN

Data: 2011-08-31 14:44:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Krzysztof Naworyta" <k.naworyta@datacomp.com.pl> napisał w wiadomo¶ci

oj, dzieci...

Tia, siwo się zrobiło od razu.

Data: 2011-08-31 08:48:58
Autor: Kosu
Plecak w Lidlu...
On 2011-08-30 23:59, Krzysztof Naworyta wrote:
Wiesz z jakiego tworzywa zrobiono spiralkę zamków? Porównałe¶ to z czym¶?

Porównałem z wieloma suwakami, które posiadam (choć z pamięci, a nie w
laboratorium jakby¶ chciał...). I tym co miałem przy sobie - bardzo
dobrym YKK w plecaku Fjord Nansen. Suwak w Lidlowym bardzo pracuje,
elementy się odkształcaj±, wózek chodził ciężko już od nowo¶ci. Do tego
wzi±łem do ręki 3 plecaki i zasadniczo różniły się wykończeniem, co też
nie jest dobrym znakiem.

Dla mnie też żadna! Pożyjemy zobaczymy. Ale nie oczekuję od niego, że wytrzyma przewożenie 20kg ładunków.

IMO nie wytrzyma ~5kg (przy do¶ć dynamicznej jeĽdzie na rowerze).
Zapakowałem mu tyle na sucho i już skrzeczał.

Chłopie, co Ty wozisz do lasu? Laptopa? Mikroskopy?

Komórkę, GPS (sporadycznie), kurtkę, lustrzankę, trochę pieniędzy i
dokumenty. Sumaryczna warto¶ć przekracza warto¶ć mojego roweru.

To plecak na lekk± kurtkę, polar, nogawki, portfel, parę dupereli...

Może dla Ciebie :).

Lekki plecaczek na 2-3h przejażdżkę a nie na wyprawę nad jezioro Bajkał.

Na 2-3h to ja się pakuję w torebkę podsiodłow±. Plecak 20litrów jest
ogromny - co¶ takiego zabieram na wycieczki 1- i 2-dniowe.

Nie bronię jego jako¶ci w porównaniu z deuterem, bo to absurd.

Nie wiem na czym polega absurd porównania... Deuter jest lepszy - co w
tym absurdalnego?

Mogę przypuszczać, że Twoja ostra krytyka bierze się st±d, że sobie narobiłe¶ apetytu na "deuterka" bez logo - i tyle.

Moja krytyka bierze się z tego, że jest to marny produkt.

Jakby¶ nic o nim wcze¶niej nie wiedział (np. moje pochwały), to pewnie by Ci się w sklepie spodobał.

Nie.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-01 20:32:14
Autor: jacek duma
Plecak w Lidlu...
On 2011-08-30 23:13, Kosu wrote:

[...]
Szkoda że współcześni ludzie lekceważą zawód kaletnika. Wymiana zamka w plecaku jest wykonalna i opłacalna.
Nie spina siÄ™ agrafkami tylko siÄ™ wymienia.
Nawet najlepszy zamek kiedyś zacznie puszczać.
Oczywiście mam na myśli sytuację kiedy tylko jest problem z zamkiem.
jd

Data: 2011-09-01 21:06:49
Autor: Kosu
Plecak w Lidlu...
On 2011-09-01 20:32, jacek duma wrote:
Szkoda że współcześni ludzie lekceważą zawód kaletnika. Wymiana zamka w
plecaku jest wykonalna i opłacalna.
Nie spina siÄ™ agrafkami tylko siÄ™ wymienia.

No nie jest to takie proste. A właściwie to jest proste, ale nie jest
tanie. Jeśli chciałbyś sobie zamienić suwak na coś konkretnego np. z
oferty YKK, to będzie Cię to kosztowało nawet 50 zł (suwak, przesyłka,
kaletnik). W plecaku za pół tysiaka warto. W tym Lidlu czy normalnym
miejskim niekoniecznie.

Poza tym najlepsze suwaki (podobnie jak materiały) nie są dostępne w
detalu, więc jesteś poniekąd skazany na drogi serwis producenta.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-31 15:16:31
Autor: Fabian
Plecak w Lidlu...
On 30.08.2011 22:19, Krzysztof Naworyta wrote:
Widać ludziska ciągle wolą jakąś chińską latareczkę, niż coś o mocy
szperacza przeciwlotniczego, w cenie pół roweru, świecącego raptem 2 godziny
(sic!) Widać jakieś nienormalne są...

Coś dziwnego piszesz. Dobra lampka zawsze świeci dłużej przy tej samej jasności. I prawie każda ma możliwość regulacji tej jasności. Ja wolę lampkę, którą używam na 1/10 jak jadę asfaltem i mi wystarcza na kilkanaście godzin, a jak potrzebuje mogę sobie ustawić pełną moc i nawet zjechać coś prostego w lesie nie obawiając się, że przegapię mega dziurę.

Fabian.

Data: 2011-08-31 15:29:24
Autor: Krzysztof Naworyta
Plecak w Lidlu...
Fabian wrote:

> [...]
| kilkanaście godzin, a jak potrzebuje mogę sobie ustawić pełną moc i
| nawet zjechać coś prostego w lesie nie obawiając się, że przegapię

KaĹĽdemu wg jego potrzeb.
Majtki za $30000000 też można kupić :)
http://www.najj.pl/Najdrozsze-bikini-na-swiecie.html
Nie powiem, Ĺ‚adne!

--
KN

Data: 2011-09-02 17:21:14
Autor: Coaster
Plecak w Lidlu...
On 8/30/11 1:30 PM, Kosu wrote:
być może praktyczniejszy

A moze za to 'taktyczniejszy'? Oj nie wysiedzialo sie tych godzin, w lawce, nie wysiedzialo ;-)

Data: 2011-09-01 12:10:05
Autor: ad
Plecak w Lidlu...
W dniu 2011-08-30 13:14, Tomasso pisze:
Widzieli¶cie now± ofertę lidlow±? A konkretnie plecak z wentylowanymi
plecami?

Widział kto¶ na żywo plecak? jak z jako¶cia?

Plecak w Lidlu...