Plecak w Lidlu...

Data: 2011-08-30 13:26:17
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j3ign5$nne$1news.onet.pl...
Widzieliście nową ofertę lidlową? A konkretnie plecak z wentylowanymi plecami?

Idę go na żywo zobaczyć.

I ew. buty, szukam na ich temat opinii, ale bez skutku.

Na forum rowerowym.org jest histeria na temat lidla. Oglądałem plecak wczoraj i totalnie mi się nie spodobał. Buty spd z poprzedniej edycji były niezłe. Generalnie to nie ma się czym podniecać.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-30 15:38:12
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał:

Na forum rowerowym.org jest histeria na temat lidla. Oglądałem plecak wczoraj i totalnie mi się nie spodobał. Buty spd z poprzedniej edycji były niezłe. Generalnie to nie ma się czym podniecać.

Kamil, rozmawiamy o nadchodzącej ofercie turystycznej i plecaku z linka.

Data: 2011-08-30 22:39:09
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j3ip45$63k$1news.onet.pl...
[...]

Jeszcze oświeć mnie gdzie mieliśmy go zobaczyć skoro jest nadchodzącą ofertą z Lidla UK. Ja odniosłem się do tego co jest fizycznie w sklepach w PL.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-31 00:15:49
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał:

Jeszcze oświeć mnie gdzie mieliśmy go zobaczyć skoro jest nadchodzącą ofertą z Lidla UK. Ja odniosłem się do tego co jest fizycznie w sklepach w PL.

A ja do tego, co w UK już było, więc mamy zdjęcia, a w PL będzie od czwartku.

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_21021.htm

Problem?

Data: 2011-08-31 06:54:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j3jnem$jet$1news.onet.pl...
[...]

BĘDZIE a nie jest. Poprzedni plecak na zdjęciach też wywoływał zachwyty, och achy etc. a na żywo nędza.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-31 09:39:50
Autor: Tomasso
Plecak w Lidlu...
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał:

BĘDZIE a nie jest. Poprzedni plecak na zdjęciach też wywoływał zachwyty, och achy etc. a na żywo nędza.

Dlatego podsunąłem zdjęcia z UK. Ja Cię nie namawiam. Zwracam tylko uwagę, że się szukuje coś, co warto zobaczyć.

Więc luz.

Data: 2011-08-31 14:44:14
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j3kog8$8u0$1news.onet.pl...
[...]

I masz rację w tej kwestii - plecak już na zdjęciach wygląda o niebo lepiej niż to co było teraz.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-01 13:59:01
Autor: Titus Atomicus
Plecak w Lidlu...
In article <j3ihc8$fis$1@inews.gazeta.pl>,
 "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Na forum rowerowym.org jest histeria na temat lidla. Oglądałem plecak wczoraj i totalnie mi się nie spodobał. Buty spd z poprzedniej edycji były niezłe. Generalnie to nie ma się czym podniecać.

Tez tak mi sie wydaje.
Plecak na pierwszy rzut oka moze i ok. Ale to chyba jakies odrzuty.
Bo jak sie przyjrzec szelki z jakiejs siateczki, jakby im wypelnienia zabraklo.
Ktos tu porownal ze jakosc jak FN, ale gdzie tam mu do FN.

Ja za to pompke nozna kupilem...

TA

Data: 2011-09-01 19:05:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Plecak w Lidlu...
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Thu, 01 Sep 2011 13:59:01 +0200,
pl.rec.rowery:
Plecak na pierwszy rzut oka moze i ok. Ale to chyba jakies odrzuty.
Bo jak sie przyjrzec szelki z jakiejs siateczki, jakby im wypelnienia zabraklo.

Podrzućcie ktoś naszemu grupowemu specjaliście ten link:
http://www.deuter.com/en_DE/backpacks.php?category=76 bo chcę zobaczyć jak
pisze, że Deuter to "jakieś odrzuty".

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-01 20:54:31
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:20sbsrfv9u3l.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Bez względu na to jak były plecak z lidla jest podobny do deutera czy ch g w czego to ja jestem na nie bo ten produkt mi wybitnie nie pasuje. Dzisiaj miałem rajd po sklepach i już są niezłe wyprzedaże więc jak ktoś ma nieco więcej grosza to warto ruszyć zad :)

Żeby nie robić off topa to plecak z aktualnej edycji wygląda na zdjęciu o niebo ciekawiej.

Data: 2011-09-02 01:31:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Plecak w Lidlu...
kamil/Endurorider.pl, Thu, 1 Sep 2011 20:54:31 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Ja mam w domu jeden plecak Deutera - Rise 32+. VeriFlex jest tak wygodny,
że poważnie kombinuję jak zamienić wcale nie taki stary, trekkingowy plecak
Jacka Wolfskina (o ironio!) na Deutera, bo to jest marka, która po pierwsze
ocieka zajebistością, a po drugie - czynią niesamowite plecaki.
(a to, że do Rise'a jestem w stanie spakować się na tydzień łażenia po
górach to zupełnie inna sprawa)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-02 02:30:49
Autor: Kosu
Plecak w Lidlu...
On 2011-09-02 01:31, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Może bez przesady z niesamowitością, bo jest kilka lepszych firm
(Kestrel, Arc'teryx itp.). Lepsze plecaki zdarzają się też Tatonce i TNF.

Zresztą Deuter dobrą opinię zawdzięcza nie "wybitności" niektórych
modeli tylko temu, że prawie nie zdarzają im się plecaki złe (w
ostatnich 10 latach chyba żaden). Część jest kultowa, część wybitna, a
część po prostu poprawna. Można wejść do sklepu, dobrać rozmiar i wziać
bez stresu :).

Zresztą Deuter po prostu podaje realne pojemności (przynajmniej w
plecakach turystycznych). Na plecaku o wymiarach Rise 32+ niektórzy
producenci nakleiliby 45-50l i niewiele niższą cenę:)

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-02 08:38:37
Autor: kawoN
Plecak w Lidlu...
W dniu 11-09-02 02:30, Kosu pisze:

Zresztą Deuter po prostu podaje realne pojemności (przynajmniej w
plecakach turystycznych). Na plecaku o wymiarach Rise 32+ niektórzy
producenci nakleiliby 45-50l i niewiele niższą cenę:)

W rowerowych też :) "Nadziałem" się ostatnio kupując 20l Deutera
- zdziwiłem się gdy go zobaczyłem że taki duży. Wcześniej
miałem "coś" rowerowego Campusa i też niby było 20l...

--
kawoN
-

Data: 2011-09-02 08:02:13
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:9pkm8cpwc28t$.dlgpedaluje.ile.moze...

[...]

Oglądałem plecaki Jacka ostatnio i generalnie to naprawdę nędznie. Oczywiści wszystko pod kątem roweru. W ogóle to od dawien dawna nie widziałem plecaka, który naprawdę wzbudziłby u mnie zimne poty podniety - zawsze coś jest nie halo. Ostanimi czasy to najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie wypust decathlonu :P

Data: 2011-09-02 13:17:53
Autor: Titus Atomicus
Plecak w Lidlu...
In article <j3prgi$b9b$1@inews.gazeta.pl>,
 "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

 Ostanimi czasy to najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie wypust decathlonu :P
O, a ktory konkretniej?

TA

Data: 2011-09-02 14:11:35
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-9830F7.13175302092011newsfeed.onet.pl...
[...]

Taki co ok 160 PLN kosztował :) Tak wiem, że to jest bardzo precyzyjna informacja ale to było kilka miesięcy temu. Pojemność ok 25L, stelaż+siatka, pas biodrowy i piersiowy (OIDP), miejsce na bukłak. Generalnie to całość sprawiała naprawdę dobre wrażenie. Czy jest teraz w kolekcji to nie wiem :(

Data: 2011-09-02 17:18:58
Autor: Coaster
Plecak w Lidlu...
On 8/30/11 1:26 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
Na forum rowerowym.org jest histeria

So what? So ..... what ;-)

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-09-02 17:23:47
Autor: kamil/Endurorider.pl
Plecak w Lidlu...

Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomości news:j3qq08$hb5$1news.supermedia.pl...
On 8/30/11 1:26 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
Na forum rowerowym.org jest histeria

So what? So ..... what ;-)

Jak dla mnie nic, ale gro ludzi daje się ponieść ;P

Data: 2011-09-06 15:20:28
Autor: Coaster
Plecak w Lidlu...
On 9/2/11 5:23 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

Dla mnie - czarna magia! ;-)